• Mensen met stront verhalen. Echt waar, leer met aanhalingstekens of wat dan ook te schrijven. Ik erger me daar echt aan. Dat is toch niet om normaal fatsoenlijk te lezen? Wie ergert zich er nog meer aan?

    [ bericht aangepast op 8 maart 2010 - 16:09 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Haha, altijd.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Als iemand geen leestekens gebruikt lees ik het sowieso niet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ravel schreef:
    Als iemand geen leestekens gebruikt lees ik het sowieso niet.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ravel schreef:
    Als iemand geen leestekens gebruikt lees ik het sowieso niet.


    Nee, ik ook niet. Ik klik het dan altijd gelijk weg xd.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Heb medelij met de beta-readers (A) Ach, sommigen die kunnen dat gewoon niet. Of zijn er te lui voor xD


    "Let them eat cake!"

    Hele simpele oplossing, niet lezen =']?


    Life is hard and then we die

    Ligt totaal aan over hoe diegene schrijft, bij iedereen is dat anders. Maar als het gaat om punten, komma's en aanhalingstekens op de verkeerde manier gebruiken erger ik me er dood aan.


    your eyes are like stars in the night.

    PUKKELxDING schreef:
    Hele simpele oplossing, niet lezen =']?


    Maar van te voren weet je het niet, bijv, je ziet een leuk verhaal is het een stront verhaal. (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ik erger me er meestal ook aan. dan klik ik het gewoon weg, zonder het te lezen ^-^


    The clouds i can handle, but i can't fight an eclipse.

    Daar baal ik ook van Ö
    Dan denk ik dat ik een ontzettend leuk verhaal heb gevonden, is het voor mij gewoon niet te lezen T_T


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ja inderdaad, daar kan ik ook niet tegen ;~;


    There are several things that I have been doing wrong.

    Thingies schreef:
    Daar baal ik ook van Ö
    Dan denk ik dat ik een ontzettend leuk verhaal heb gevonden, is het voor mij gewoon niet te lezen T_T

    Dat heb ik ook constant! ;o
    Nu daarnet ook nog eens!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik vind het ook irritant. Maar ik vind zo'n verhalen die netjes zijn geschreven echt zo saai D: Té lange detals van kleine dingen of whatever.
    Ik heb juist een drukke-schrijfstijl en nogal apart tegenover de meeste hier, al zeg ik het zelf D: Maar schrijffouten maak ik ook veel. Intresseert me niet ._.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ow, ja. Dat ken ik. Dan is het zó'n leuke titel en lijkt het een super verhaal maar dan staat het vol spel-fouten, zonder enig leesteken en zonder hoofdletters. Daar erger ik me echt kapot aan. Maar goed, ik deed het vroeger ook verkeerd. :')


    Save me with your love tonight.