• Mensen met stront verhalen. Echt waar, leer met aanhalingstekens of wat dan ook te schrijven. Ik erger me daar echt aan. Dat is toch niet om normaal fatsoenlijk te lezen? Wie ergert zich er nog meer aan?

    [ bericht aangepast op 8 maart 2010 - 16:09 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ravel schreef:
    Als iemand geen leestekens gebruikt lees ik het sowieso niet.


    idd dat leest zo fxcking moeilijk :S


    I'll hold you in my heart until I can hold you in my arms

    Utopia schreef:
    Ow, ja. Dat ken ik. Dan is het zó'n leuke titel en lijkt het een super verhaal maar dan staat het vol spel-fouten, zonder enig leesteken en zonder hoofdletters. Daar erger ik me echt kapot aan. Maar goed, ik deed het vroeger ook verkeerd. :')


    everything, in time

    Ik erger me meer aan het feit dat er 9 van de 10 keer dezelfde onderwerpen worden gekozen, alleen met een kleine verdraaiing erin.

    Maar dit komt ook aardig hoog in mijn 'waar heb ik een hekel aan bij het lezen van verhalen' lijst.

    Wat ik ook zo strontvervelend vind is als mensen bijvoorbeeld zeggen: 'Maar dat gebeurd toch helemaal niet? Kijk maar.' Gebeurt schrijf je met een fucking T in die context!
    Naja gut, ik ben een zeiker en soms kunnen anderen er niks aan doen :']

    [ bericht aangepast op 8 maart 2010 - 16:37 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    daar word ik héél gefrustreerd en agressief van.


    We can only learn to love by loving.

    Dat irriteert me ook.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Utopia schreef:
    Ow, ja. Dat ken ik. Dan is het zó'n leuke titel en lijkt het een super verhaal maar dan staat het vol spel-fouten, zonder enig leesteken en zonder hoofdletters. Daar erger ik me echt kapot aan. Maar goed, ik deed het vroeger ook verkeerd. :')


    Vroeger deed ik het ook dom hoor, ;p. Maar nu ben ik 16 en leer ik dat zelf ook door andere verhalen en boeken. (Leerde ik) Nu ben ik blij met mijn Ales Gaskarth verhaal en Damon Salvatore verhaal, hihi. (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ravel schreef:
    Als iemand geen leestekens gebruikt lees ik het sowieso niet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik lees Trip to Hell/Never look back. De schrijfster gebruikt geen aanhalingstekens maar het verhaal is zo goed, dat ik me er na een tijdje niet meer aan erger.


    it's so empty living behind these castle walls

    Hmm, ik deed dat ook vroeger, maar uiteindelijk heeft het me wel geleerd om nu goed te schrijven. ^^


    Let the Night embrace you

    ja, dat is echt lastig


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Dat moeten ze gewoon nog leren :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Beamsville schreef:
    Haha, altijd.

    Ow jaa!! dat is zo mega irritant.. meestal ga ik dan gewoon niet lezen.. niet meestal maar altijd XD


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ja, daar irriteer ik me ook aan. Vandaar dat ik er nu iets tegen doe.


    Protège moi de mes désirs.

    Ravel schreef:
    Als iemand geen leestekens gebruikt lees ik het sowieso niet.


    I need you like a heart needs a beat