• Eeey allemaal,

    Ik zit echt diep in de put met mijzelf.
    Om van een lang verhaal een kort verhaal te maken:

    Mijn ouders zijn bijna 3 jaar gescheiden.
    Ondertussen heeft mijn vader een nieuwe vriendin(die ik heel erg graag mag) en mijn moeder een nieuwe vriend, waarmee ze zelfs nog een nieuwe baby heeft gehad.

    Het probleem is dus ik mag hem niet.(de nieuwe vriend van mijn moeder), Eerst mocht ik hem wel, maar dat was puur omdat ik dure dingen van hem kreeg. Zoals ps3. Maar toen zag ik in dat het niet helemaal goed was. Dus nu heb ik altijd ruzie met hem. Of we negeren elkaar gewoon.
    Wie heeft er zoiets meegemaakt? Of op dit moment ook?


    xx

    Da's klote..
    Ps3 ftw.


    I live for the applause, you will die for it.

    ik heb het nog nooit meegemaakt
    maar sterkte (flower)


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Bij mijn vriend is de situatie net hetzelfde. Ik kan hem amper helpen, dus ik zou het echt niet weten, sorry.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Praat er met je moeder over?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik kan sowieso niet met mijn ouders opschieten, maar ik heb dat geaccepteerd en me daarbij neegelegd. En hun ook. Meer kun je niet doen, denk ik.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dealer schreef:
    Praat er met je moeder over?


    huh je wilt niet weten hoe vaak ik dat doe.
    maar de komst van mijn nieuwe zusje maakt het nog extra moeilijker voor haar.
    als zij niet was gekomen waren ze allang uit elkaar.

    xx

    Mijn moeder is zo slim geweest nooit met haar vriend samen te wonen, omdat ze weet dat het nooit goed zal gaan. Een paar redenen:
    Hij zuipt teveel.
    Hij heeft onzuivere vrienden. Onzuiver in de zin van drugshandel, heling en ja, zelfs moord.

    Het is geen verkeerde man, maar hij gaat met de verkeerde mensen om en hij heeft verkeerde gewoontes. Ik heb ook al meteen gezegd tegen m'n moeder: Als je gaat samenwonen ben ik weg.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2010 - 18:43 ]


    No growth of the heart is ever a waste