• Haat ik Omegle.
    Net was ik opeens aan het chatten met een jongen van 17 jaar uit Norfolk, Liam heette die.
    Maar echt, het was zo tof om met die te babbelen, het was echt een toffe, vond ik. Maar echt op alle vlakken; die had humor, die was niet dom, lief, etc...
    En dan opeens zegt die: 'U wanna sit on my face?'
    Ik had zoiets van, hoe kan dit nu? Ik was echt ontgoocheld.
    En ik heb die gewaarschuwd dat ik dat soort dingen niet tolereer en die zei: 'Relax, I'm leaving. Bye.'

    Dat was gewoon vreselijk, oke? ):
    Ik wil daar van mijn leven niet meer op komen. Dat soort types zitten erop, en ik sta daar echt boven. Ik wil me niet tot zo'n niveau verlagen.
    99% van de mensen die erop zitten kramen dat soort onzin uit, ze hebben gewoon geen leven.
    Echt, ik vind het maar een stomme site. :x
    Nouja, niet zozeer de site, maar de levensloze types waardoor het gebruikt wordt.

    Is iemand het eens met mij?

    [ bericht aangepast op 9 maart 2010 - 19:37 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    was dat oversext bedoeld of ben ik nu gewoon dom :X?


    I solemny swear i am up to no good

    RyoHentai schreef:
    was dat oversext bedoeld of ben ik nu gewoon dom :X?

    Je bent niet dom. ^^


    Where there is a sea there are pirates...

    MacGregor schreef:
    (...)
    Je bent niet dom. ^^

    Oke =D

    En ja omegle is de plek voor oversexte mensen zonder leven ^^


    I solemny swear i am up to no good

    valt wel mee op zich, er zitten foute types, tussen, heb ik ook wel veel, gewoon disconnecten en t probleem is opgelost ^^

    liquore schreef:
    valt wel mee op zich, er zitten foute types, tussen, heb ik ook wel veel, gewoon disconnecten en t probleem is opgelost ^^

    Maar niet als je in 't begin dacht dat die persoon keitof is ;o


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik vind die site juist grappig. Ik kan onwijs lachen om die kansloze mensen (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben het met je eens.
    Ik was ook aan het praten met zo iemand, we hadden echt een gesprek van een half uur, en dan opeens out of the blue: wanna see my dick?
    Whuuuuut?
    Ik werd gewoon misselijk.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ravel schreef:
    Ik vind die site juist grappig. Ik kan onwijs lachen om die kansloze mensen (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Dealer schreef:
    Ik ben het met je eens.
    Ik was ook aan het praten met zo iemand, we hadden echt een gesprek van een half uur, en dan opeens out of the blue: wanna see my dick?
    Whuuuuut?
    Ik werd gewoon misselijk.

    Precies!
    Maar echt precies hetzelfde, gelukkig begrijpt iemand dat echt goed. (:
    Het is ook misselijkmakend. Ik werd er gewoon boos van. Hoe kan je zo'n mooie naam hebben en zo'n complete idioot zijn? o.O


    Where there is a sea there are pirates...

    MacGregor schreef:
    (...)
    Precies!
    Maar echt precies hetzelfde, gelukkig begrijpt iemand dat echt goed. (:
    Het is ook misselijkmakend. Ik werd er gewoon boos van. Hoe kan je zo'n mooie naam hebben en zo'n complete idioot zijn? o.O

    Hahaha. Tja..
    Ik was ook eens aan het praten met een meisje, die was 18 of zo. En ze vertelde me ook van: Ik vind het zo zielig van die mensen die van die perverts zijn. Hebben ze geen sociaal sex leven of zo?
    Ik was het met 'r eens.:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dealer schreef:
    (...)
    Hahaha. Tja..
    Ik was ook eens aan het praten met een meisje, die was 18 of zo. En ze vertelde me ook van: Ik vind het zo zielig van die mensen die van die perverts zijn. Hebben ze geen sociaal sex leven of zo?
    Ik was het met 'r eens.:Y)

    Hahaha x'd
    Oftewel zijn het van die oversexte tieners in hun puberteit.
    Oftewel van die vieze ouwe venten die geen geld voor een hoer hebben, omdat ze zo kansloos zijn. (En lelijk)


    Where there is a sea there are pirates...

    MacGregor schreef:
    (...)
    Hahaha x'd
    Oftewel zijn het van die oversexte tieners in hun puberteit.
    Oftewel van die vieze ouwe venten die geen geld voor een hoer hebben, omdat ze zo kansloos zijn. (En lelijk)

    Yesh.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik had ooit is een leuk gesprek met een jongen dat Nederlands kon en we waren echt leuk aan het praten en hij had me wel al gewaarschuwd dat zijn computer kon uitvallen, want dat hij dat soms deed en plots was hij dus weg. Ik heb nog zitten zoeken, maar niet meer teruggevonden.


    Tanya is de beste.

    Ravel schreef:
    Ik vind die site juist grappig. Ik kan onwijs lachen om die kansloze mensen (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ravel schreef:
    Ik vind die site juist grappig. Ik kan onwijs lachen om die kansloze mensen (:

    Dat stadium bereik ik niet eens -.-
    Verder dan 'ASL' komt het niet. Oh yes! We gebruiken een internetterm, we voelen ons stoer! Flikker toch op.
    Ja, dat denk ik dan. Nee, omegle is niks voor mij, alleen als ik heel heel melig ben.


    No growth of the heart is ever a waste