• Boh, morgen gaat mijn vader naar Afghanistan voor 4 maanden. =[
    En dan moet ik morgen om 3 uur 's ochtends uit me bed O_O
    En dat is erg vroeg voor mij ofzeu.



    Maarja, wie zijn ouders werden ook een keer uitgezonden naar een land?


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    WOW wat gaat hij dan doen

    Nee, maar mijn vader heeft wel in dienst gezeten. Alleen is hij eraf gegaan omdat hij steeds in discussie ging met die sergeanten en zo, omdat hij vond dat ze onredelijk etc. waren. Haha.
    Wens je vader succes!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Niet uitgezonden maar mijn vader moest wel een keer 2 maanden lang weg voor zaken. Dat was lang '-'
    Maar zit je vader in het leger?
    Alvast sterkte ermee ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Oh, succes voor jou en je vader.
    Ik schrijf er op dit moment een SA over :x


    Your make-up is terrible

    CuteWolf schreef:
    WOW wat gaat hij dan doen

    Administratie ofzeu?


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Immortal schreef:
    Niet uitgezonden maar mijn vader moest wel een keer 2 maanden lang weg voor zaken. Dat was lang '-'
    Maar zit je vader in het leger?
    Alvast sterkte ermee ;)

    Nee niet het leger
    De marine maar hij werkt opzich meer voor heel Defensie dan alleen de marine


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Mijn vader moet soms 3 dagen naar zwisterland maar dan kotm die altijd met een tof t-shirt terug thuis :'D

    [ bericht aangepast op 15 feb 2010 - 20:31 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Is hij militair?

    Mijn vader bleef vroeger vaak zes weken weg, of een paar maanden ivm zijn werk. Daarom heb ik er nooit een goede band mee opgebouwd. Nu neemt mijn oma het me kwalijk dat ik mijn tante soms boven hem verkies. Mijn tante heeft ongelofelijk veel voor me betekend en zij heeft me getroost wanneer het me te benauwd onder de poten werd en ik weet dat mijn vader daar niet de juiste persoon voor is, hoe hard het mag klinken.

    Waarom vertel ik dit eigenlijk ook..

    [ bericht aangepast op 15 feb 2010 - 20:45 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    mijn ouders niet, maar mijn oom wel..
    een keer naar bosnië geloof ik, maar toen was ik nog heel jong.. en vorig jaar naar Afghanistan, voor een half jaar..
    gelukkig staat hij nu op reserve dus waarschijnlijk hoeft hij dit jaar niet heen:D


    Never forget the things that make you smile

    Nee, waarschijnlijk zou ik hem niet eens missen. Hoe hard het ook klinkt zo voel ik me erover.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.