• Ja mensen ik ga voor een half jaar (van 15 maart t/m eind augustus) naar duitsland (Cochem) voor de mensen die niet weten waar dat ligt uhm zeg maar rigting de grens van Luxemburg ;)
    en ga stage lopen bij Roompot (dat is een soort van centerparks dus een bungalowpark voor mensen die er nooit van gehoord hebben xD)
    Ik vind het best wel spannend ik ken daar niemand en de omgeving is voor mij ook onbekend
    dus ja heb geen idee waar ik eigenlijk terecht kom xD
    Ik ga een combinatie stage doen van receptie en annimitie
    dus de eerste paar maanden sta ik achter de receptie en de rest van de stage in het annimatie team (voor de mensen die het willen weten hoeven julie het dus niet te vragen ;))
    Dus ja ik zie wat het er van gaat worden :P


    You can't touch music but music touch you

    alle mensjes van de vorige pagina :P alsvast bedankt ^^ <3 XxX

    [ bericht aangepast op 10 maart 2010 - 18:58 ]


    You can't touch music but music touch you

    iK loop er nu al 3 maanden stage en het gaat echt super nog een paar maanden en dan ben ik weer terug in ned ;) ^^


    You can't touch music but music touch you

    Heey, Leuk dat je het daar naar je zin hebt ^^

    Hier bij ons in Zeeland (NL) is er ook een soort Centerparks dat de Roompot heet :3 Er komen vaak Duitsers en er is een mooi strand :"D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Gaaf! Ik zou ook graag naar het buitenland willen voor een stage.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik wil ook opnieuw naar Cochem ! -jaloers-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ooooh, volgens mij doe jij de opleiding die ik wil ga doen als ik mijn VMBO-tl heb gehaald volgend jaar! :9~:9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    De naam van het park komt me wel bekend voor. Succes en veel plezier!

    IvoryCoast schreef:
    Ooooh, volgens mij doe jij de opleiding die ik wil ga doen als ik mijn VMBO-tl heb gehaald volgend jaar! :9~:9~


    Dat kan welke opleiding wil je doen ik doe nu een toerisme en recreatie opleiding genaamd leisure and hospitality ;)


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    Dat kan welke opleiding wil je doen ik doe nu een toerisme en recreatie opleiding genaamd leisure and hospitality ;)


    Die wil ik dus ook doen! :9~
    Doe je niveau 3 of 4?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    IvoryCoast schreef:
    (...)

    Die wil ik dus ook doen! :9~
    Doe je niveau 3 of 4?


    Nu nog niveau 2 maar dit is mijn laaste jaar dus volgend jaar doe ik niveau 3 ;)


    You can't touch music but music touch you