• Hi guys!

    In een ander topic had ik het al een keer laten vallen, maar zijn er mensen die dit jaar naar Appelpop gaan?
    Ik ben er in het verleden een aantal keer geweest (helaas niet élk jaar), en ik vind het zelf altijd een leuk festival c:

    Dus ik dacht, mochten er nu meer mensen zijn die naar Appelpop gaan, kunnen we elkaar daar misschien treffen en er samen een gezellige dag/dagen van maken c:


    Inspiration can hit you any time

    Omg. Appelpop. Ik wilde zooo graag gaan. En ja, ik was zeker met je meegegaan als ik kon, maar helaas zit ik dan in Duitsland. In elk geval heel veel plezier als je gaat!


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Lacune schreef:
    Omg. Appelpop. Ik wilde zooo graag gaan. En ja, ik was zeker met je meegegaan als ik kon, maar helaas zit ik dan in Duitsland. In elk geval heel veel plezier als je gaat!

    Oh dat is jammer! Mocht je een ander jaar willen gaan, je kunt me altijd een berichtje sturen, kunnen we meeten! (:
    En veel plezier alvast in Duitsland (;


    Inspiration can hit you any time

    Nagaa schreef:
    (...)
    Oh dat is jammer! Mocht je een ander jaar willen gaan, je kunt me altijd een berichtje sturen, kunnen we meeten! (:
    En veel plezier alvast in Duitsland (;


    Dankjewel! En ja, moeten we zeker doen! (:


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Er zitten best wat leuke artiesten tussen in de line-up zie ik. Veel plezier met gaan!
    Zelf zal ik niet gaan, omdat ik op die zaterdag jarig ben. En het is een uur met de auto voor mij, dus dan moeten wel m'n favoriete artiesten er staan, anders doe ik het niet.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Oh nee dat snap ik dat je dan niet gaat Hilson. Fijne verjaardag alvast!
    (ik weet overigens nog niet of ik zelf ga, ik ga niet graag in mn uppie naar een festival :') )


    Inspiration can hit you any time

    Oof, niet echt mijn ding lijkt me en in Nederland. Ik zag Within Temptation in de Line-up en ik hoop voor hun dat ze daar een beter plekje krijgen dan op Graspop :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque