• eey <3

    ik had dus een vraagje op internet lees je vooral ik ben een emo omdat ik zwart draag, omdat ik all-stars en nog meer van dat soort dingen! maarja ik weet dat je dan geen emo ben! dat denken ze alleen! ze zeggen dat je je van binnen uit emo voelt! maar ik weet nou nog niet waneer je emo ben en waneer je precies weet of je een emo ben ! of zoals sommige mensen dat noemen dus mijn vragen :

    1. Wat houd een emo nou echt in? ( ik dat emo van emotioneel ofzo...)

    2. Waarneer weet je op je een emo ben?

    ik hoop dat jullie hier antwoord op weten
    xX. mich

    (...)
    ik voel me echt stom omdat ik wel met een stuk of 10 vragen kom in een kwartier ;) maarja
    nou kijk emo zijn houd dus in :
    dat je erg emotioneel ben
    en je of kwa innerlijk of kwa uiterlijk anders ben!

    maar ik wil weten of ik emo ben?
    want hoe weet je nou of je emo ben? want als het emotioneel in houd best veel mensen zijn dat en sommige net iets erger dus dan ben je toch niet gelijk emo!?
    xX.


    Je hoeft toch niet te weten welke stijl je hebt? want je hebt gewoon je eigen stijl.
    Draag gewoon de kleren die je altijd draagt enzo , je hóéft tog niet persé een benaming krijgen?


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Omdat ik het moeilijk vind om zelf uit te leggen,, dit komt uit Popcorn, een duits tijdschrikt dus het kan dat de vetaling niet helemaal juist is..

    Uit de Punk- en Hardcore-scene ontwikkelde zich de de Emo-styl. Ze zijn zachtzinnig, gevoelig, denken positief, maar hebben een genegenheid naar melancholie. Emo's willen plezier amken met anderen en houden van feestjes. De verschillen tussen de geschlachten vervagen: Jongens dragen al eens roze en schminken zich als meisjes. Grootste vooroordeel: Is, emo's zijn depressief en willen zich snijden.
    styl: Donkere, maar ook felgekleurde kleren. Kapsels in manga-styl: gekleurde haarplukken, gestylde haren, die van een kant voor het gezicht vallen. Een grote hoeveelheid accesoires.
    houding: Emo's zijn kinderen van de liefde! Ze zijn dromerig, diepzinnig, emotioneel en staan open voor hun gevoelens.
    muziek: Jimmy Eat World, Panic at the Disco, Funeral for a Friend

    Ik vind dat dit redelijk juist is..

    het is niet omdat je zwart draagt dat je 'emo' bent, emo komt van emotioneel, je hoeft er dus niet donker vanbuiten uit te zien,om vanbinnen al zwart te zijn. dezwarte kleding is dan ook een stijl maar natuurlijk word het meteen weer als emo bestempeld --'

    trouwens, wat ik enorm zielig vind, is zo van die wannebe's die zeggen `ja , ik ben emo´


    And all the girls in the front row scream your name.

    het is niet omdat je zwart draagt dat je 'emo' bent, emo komt van emotioneel, je hoeft er dus niet donker vanbuiten uit te zien,om vanbinnen al zwart te zijn. dezwarte kleding is dan ook een stijl maar natuurlijk word het meteen weer als emo bestempeld --'

    trouwens, wat ik enorm zielig vind, is zo van die wannebe's die zeggen `ja , ik ben emo´

    Idd,,
    en ik denk dat veel zwart dragen ook een uiting is van gevoel..