• okaai Heloow allemaal

    willen jullie me helpen.. ik heb een probleem.
    Okaaj here we goo..

    Ik ging met mijn hartsvriendin op vakantie. Gwn naar een camping weetje wel.
    Op die camping waren mijn BF ( Renee ) en mijn ( bijna ) vriend ( Remco ) oowk.
    Maar ze wordt heel snel jaloers. De eerste dagen ging het goed weetje wel.maar toen zat ik met Renee en Remco ff buiten en demi ( harts vriendin ) binnen komt kim ( ander meisje ) naar me toe dat demi zit te huile. Ik naar demi toe vraag wat er is loopt ze weg ik weer terug naar buiten want heb geen zin in dat gezeik. Ik wil het toch wel weten dus evelater gaa ik weer terug naar der toe. Vraag nog een keer wat er is. Zegt ze : Niks en draait ze met der rug naar me toe en gaat blij met der nicht ( natascha ) praten. Ik loop bijna huilend weer naar buiten. Even later ga ik met Renee naar binnen alsof er niks is gebeurt en remco gaat met der praten. En ze zei tegen hem dat ze het niet leuk vond dat ik de heletijd bij hem zat. Wij weer goed gemaakt. De volgende dag was ze gwn vrolijk tot we voor bij de rest aan kwamen ze ging gelijk bij me weg zodat ik bij Remco en Renee zaten. Vond ik niet erg. Krijg ik een smsje van der : voor wie ben je nouw mee? Voor mij of voor Renee of Remco?
    Ik gelijk pissed en chago en alles terglijk. En demi weer veder alsof er niks aan de hand is! Ik had oowk geen zin om iets terug te sturen. En kon ze dat dan oowk niet recht in me gezicht zeggen?
    Naaja. Kwamen we weer thuis was ze gwn weer vrolijk tegen me. Ik een beetje vrolijk terug doen maar ik d8 telkens terug naar dat smsje. En dat gebeurde best vaak dat ze mij achter liet met Remco en Renee dus deed ze het zelf want ik ga niet achter der reed aanlopen. Dus evelater sávonds belde Remco of ik film wou gaan kijken maar demi had geen zin. En ik wel. Dus demi zei dat ik wel mogt gaan. Ik 100000000 keer gevraagt of ze het niet erg vond en zei telkens Neej echt niet neej echt niet.
    Dus ik ging daarheen en demi naar der nicht enz. we wouden net film gaan kijken krijg ik een smsje vander andere nicht ( chantal ) met iets erin dat als ik nogeens mee wou naar de camping dat ik dan heel snel normaal gaan doen omdat ze dat achterbaks vond. Renee, Remco en martijn ( broer van Renee ) waren boos! En hadden zin ze een stoot te geven! Ik eigenlijk oowk wel! Zo bleef ik ff zitte huilend met Remco en Renee en martijn om me heen. Later kwam kim vragen of we ook naar voor kwamen. Dus we gingen naar voor.iedereen had wel lol en ik zat daar maar nog half huilend. ( tenminste de tranen zaten achter me ogen ). Demi zei niks enz. dus dat was een kut avond!
    Later toen we terug gingen deed demi weer normaal tegen me en ik deed maar chago terug want dat ging ik echt NOOIT vergeten. Haar ouders waren op moter tour dus haar opa en oma waren aan het oppassen en toen ik naar huis ging vond demi het volgnes mij niet eens erg! Ik kreeg geen eens een knuffel! Volgens mij vonden Renee en Remco het als enige erg. Terwijl ik demi 3 werken niet meer gaa zien. Nouw nu vindt ik dat niet zoo erg ik kan haar wel missen en als ze me zonodig terug wilt moet ze daar wel HEEL VEEL voor doen!
    Maar now heb ik dus wel een HEEL kutt gevoel!
    Weten jullie hoe ik dit kan VERHELPEN??

    Ps. Ik moest me verhaal ff kwijt!


    i can't pretend you're nothing special

    Ik weet Niet Hoe ik kan Helpen het te verhelpen maar Probeer gwn so veel Mogelijk Lol te maken met de rest van je vrienden.laat dat kind ff en praat ff niet met haar.Mischien na een tijdje gaat zij nadenken Over dit gedoe en komt ze erachter dat zij vet fout zit.want hoeso moet je jaloers zijn.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    dus door veel lol te Maken gaat Het denk Ik wel Over.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    OKEEEY
    thankss!!
    IK BEN GELUKKIG zowiesoo 4 WEKEN VAN DER AF WANT ZIJ ZIT NOG OP DIE CAMPING:d


    i can't pretend you're nothing special

    Oké, das kut.
    Ik vind dat ze overdrijft hoor, ofja, ik bedoel, ze had toch gezegd dat je naar Remco mocht??
    Enne, als ze zo doet omdat je gewoon met iemand anders effe buiten zit, sorry maar dat vind ik erover.
    Echt helpen kan ik je niet denk ik, maar ik sluit me aan bij Billhisbitch. (:


    One man's fun is another's hell.

    OKEEY
    dankje(:
    Ik moest echt ff me verhaal kwijt:P
    en ik verveelde me:P


    i can't pretend you're nothing special

    ik denk dat ''BilLHisBitCh'' wel gelijk heeft.. maar als ze zo door blijft gaan je haar tog hoe moeilijk het ook is los moet laten ik wil jullie niet uitelkaar halen ofzo maar dan is ze gewoon geen goeie vriendin voor je:S hoe naar dat ook maar kan zijn maar ik denk dat billhisbitch wel gelijk heeft en je haar gewoon ff met rust moet laten om haar ook ff de tijd te geven om er over na te denken enzo..
    nja suc6;)
    (K)


    Love is the world. And that's make my smile.

    ik denk dat ''BilLHisBitCh'' wel gelijk heeft.. maar als ze zo door blijft gaan je haar tog hoe moeilijk het ook is los moet laten ik wil jullie niet uitelkaar halen ofzo maar dan is ze gewoon geen goeie vriendin voor je:S hoe naar dat ook maar kan zijn maar ik denk dat billhisbitch wel gelijk heeft en je haar gewoon ff met rust moet laten om haar ook ff de tijd te geven om er over na te denken enzo..
    nja suc6;)
    (K)


    DANKJE:D
    en ja je hebt wel gelijk als ze zou door zou gaan mt ik der oowk wel loslatten jaa.
    want dat zou echt nit gaan want ik kan daar zoo niet tegen!
    maar we groeide al wat uitelkaar en toen dit heeft niet echt geholpen! duss..


    i can't pretend you're nothing special

    Ik zou haar even met rust laten, want jij hebt niks gedaan. Je hebt zelfs grevraagd of ze het erg vond of je met die anderen mee ging.
    Ze wilt je gewoon niet kwijt en misschien mag ze je andere vrienden niet. Hou daar eens rekening mee. Maar probeer haar wel weer eens te bellen als je dat wilt en spreek met haar af zonder al je andere vrienden. Dan kan ze haar verhaal vertellen.

    Ik zou haar even met rust laten, want jij hebt niks gedaan. Je hebt zelfs grevraagd of ze het erg vond of je met die anderen mee ging.
    Ze wilt je gewoon niet kwijt en misschien mag ze je andere vrienden niet. Hou daar eens rekening mee. Maar probeer haar wel weer eens te bellen als je dat wilt en spreek met haar af zonder al je andere vrienden. Dan kan ze haar verhaal vertellen.


    jaah weer iemand die gelijk hebt.
    maar ik ken die renee en remco van demi duss dat kan haats niet dat ze hun niet aardig vindt


    i can't pretend you're nothing special