• Gegroet(cat)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ben er weer...
    Ik ga stoppen, ik ga jullie even verlaten.. morgen zal ik er weer zijn (huil)
    ik voel me kapot en rot (huil)
    Ik blijf mss nog op msn.. bye =(

    <3
    Wat is er? =O

    ik ga het ff vragen op msn

    (...)Wat is er? =O


    Toen ik mijn fiets ging in de garage zetten, kwamen allemaal klootzakken die me de hele vakantie al pesten buiten en hebben me geslagen enz =(

    Damn... Fijn,, ik heb het nog aan niemand verteld en nu post ik het hier, en de halve wereld kan het lezen ><


    death to the one at the end of the serenade.

    (...)

    Toen ik mijn fiets ging in de garage zetten, kwamen allemaal klootzakken die me de hele vakantie al pesten buiten en hebben me geslagen enz =(

    Damn... Fijn,, ik heb het nog aan niemand verteld en nu post ik het hier, en de halve wereld kan het lezen ><
    omg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wa een klootzakke!!!!

    (...)

    Toen ik mijn fiets ging in de garage zetten, kwamen allemaal klootzakken die me de hele vakantie al pesten buiten en hebben me geslagen enz =(

    Damn... Fijn,, ik heb het nog aan niemand verteld en nu post ik het hier, en de halve wereld kan het lezen ><
    ow Gawd zoooo erg!! Wat een kutkinders =O *mega dikke knuffel*<33

    Ik ben er weer...
    Ik ga stoppen, ik ga jullie even verlaten.. morgen zal ik er weer zijn (huil)
    ik voel me kapot en rot (huil)
    Ik blijf mss nog op msn.. bye =(

    <3


    :O
    Doei<33
    Hein lieft jou<33 [Beetje laat]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    * Geeft 100 knuffels en kusjes *

    Dus Bye... even die krab in mijn been verzorgen voor mijn ouders het zien ><


    death to the one at the end of the serenade.

    (...)

    Toen ik mijn fiets ging in de garage zetten, kwamen allemaal klootzakken die me de hele vakantie al pesten buiten en hebben me geslagen enz =(

    Damn... Fijn,, ik heb het nog aan niemand verteld en nu post ik het hier, en de halve wereld kan het lezen ><


    :|
    Dat si ook niet normaal meer. Ga naar de politie!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Bye =( <333

    dubbelpost -.-'

    driedubbelpost -.-

    Byeee (H)(H) Lieff je!!! (H) Verzorg je goed!

    okè ikke nu jullie serie maken!! dus ik ben er ff niet

    (...)

    :|
    Dat si ook niet normaal meer. Ga naar de politie!


    NEEEEENN!!!!!!!!!! Dat maakt het allemaal erger!!! :(
    Het gaat wel allemaal goed komen, zodra mijn band niet meer zo succky is en we succes hebben
    Dan ROCK IK HUN ASSES AF!


    death to the one at the end of the serenade.