• Ik heb nu dus ruzie met een meisje uit mijn klas. deze ex-vriendin, doet me na en vind zichzelf heel wat. daar had een vriendin van me wat van gezegt en toen ging ze zeiken dat iedereen boos op der was en al die shit. vroeg mijn vriendin 'wie is er boos dan?' 'Ja nicol enz.' en ik was niet echt boos, eerder geïrriteerd en dat had ik haar nog niet eens verteld. en toen werd ik dus wel boos, je moet geen dingen over me gaan zeggen die niet waar zijn dan krijg je dus wél problemen met me. Zie me niet als een bitch, want dat ben ik niet. maar ik kan er gewoon niet tegen als mensen dingen lullen die niet waar zijn. dus toen zei ik tegen haar 'Ben ik boos ja?' zegt ze 'Ja dat dacht ik.' hebben die kinderen nog nooit van vragen gehoord?

    -gefrustreerd-


    We can only learn to love by loving.

    Ugh, wat een irritante kiddo's!

    UNCOMMON schreef:
    Ugh, wat een irritante kiddo's!
    ja kom op je fiets hier heen Annissa die 245 km fiets je zo in 5 minuutjes om ze te slaan


    We can only learn to love by loving.

    Klote


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Vandaal schreef:
    (...) ja kom op je fiets hier heen Annissa die 245 km fiets je zo in 5 minuutjes om ze te slaan

    Heb je me nodig?

    IK KOM ERAAN (';

    "Ik ben mega-Annissa, ik ben een echte superheld, die Nicol op haar gerust stelt!"

    Ik zou ook wel denken dat je boos was? D:


    All was well.

    Eh. Als je geirriteerd bent is dat meestal wel aan iemand te merken, dus ik vind het eigenlijk best logisch dat zij dat dacht ;$

    [ bericht aangepast op 10 maart 2010 - 19:43 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    UNCOMMON schreef:
    Ugh, wat een irritante kiddo's!


    your eyes are like stars in the night.

    Ugh, wat een ***kind seg :3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Gewoon negeren, geen probleem van maken.
    Zo'n wijf heb je niet nodig.