• Ja, like, het is echt niet normaal hoor, alleen mijn klas al. oO

    Wat al die rijke kinderen hier hebben (of hun familie.)

    Eentje bezit Rombouts Koffie
    Nog eentje bezit Beemsterkaas
    De vader van een meisje uit m'n klas is eigenaar van de Lucullus, hier een heel duur, bekend restaurant
    Een jongen zit in het Belgische jeugdteam van hockey en heeft wedstrijden in Canada etc.
    Oliver heeft op Maanrock gestaan en deed mee voor België aan Junior Eurosong
    De vader van een andere jongen is zo ongeveer de baas bij Q-Music

    En ga zo maar door. oO

    En dan nog een meisje in het zesde zat in de finale van Benelux' Next Topmodel.

    En dan heb je mensen zoals ik die zes jaar lang tussen kutsnobs moeten leven. :')


    [ bericht aangepast op 15 maart 2010 - 18:58 ]

    Aah .. Woo o.o da's wel heel veel
    Wij hadden iemand in hetzelfde jaar die in 2004 ofzo mee had gedaan aan Nationaal Junior Eurosongfestival, maar niet gewonnen had xd VAN ZINGEN WORDT IK BLIJ En ik heb een model in de klas... Verder gaat het hier ook niet, dacht ik. Maar rijk..., nee, niet echt. maar wel heel wat skivakantie's en iPods >.<

    [ bericht aangepast op 15 maart 2010 - 19:03 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Dat is best wel zot. :'D
    Op mijn school zitten ook een paar snobkinderen, maar over het algemeen valt het goed mee (:


    Never run out of reasons to smile...

    Pearls schreef:
    Dat is best wel zot. :'D
    Op mijn school zitten ook een paar snobkinderen, maar over het algemeen valt het goed mee (:

    Ik heb echt de grootste snobschool ever, zo kut. :')

    Opzich is het toch niet echt snob dan? Ze hebben gewoon veel geld..


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Jij hebt wel vaker gezegd dat je op een kakschool zit :']
    Zelfs die van mij kan niet aan jouw school tippen.


    No growth of the heart is ever a waste

    wow...wij hebben dat niet op school ='3


    If you believe in yourself anything is possible

    Het is toch niet dat ze bekend/rijk zijn dat ze snobs zijn? Maar goed.
    Ik heb massa's Franse kak op mijn school zitten, die dan ook nog eens snob zijn. Hun ouders hebben niet zo'n titels als die van jouw klas, maar het zijn snobs en Franse kakken tot en met. ._.


    Only losers can act the way you do

    wejo.
    haha, op mijn school zitten veel 'gangsters' die praten allemaal zo 'yo, brada/niggah.' (krul)


    Smiling but close to tears.

    wij hebben de dochter van rani de coninck
    de zoon van nog een of andere bv
    de dochter van Donaat Deriemacker
    en mij de nicht van een redelijk prestigieuze danschool eigenaar,restauranteigenaar,...
    ja lekker stoeffen denk je nu maar het is wel zo ik heb gewoon een grote familie thats all peeps


    Change, the only good thing in this world.

    Met geld kan je alles kopen, bijna alles. Liefde niet. Liefde is niet te koop, terwijl mensen liefde het meest nodig hebben (flower)

    [ bericht aangepast op 15 maart 2010 - 19:13 ]


    I Leave This Place At Now.

    die maxime , bedoel je? =3

    weetje dat dat eigenlijk best wel vet is =3

    Wil je bij mij op school? :D


    We can only learn to love by loving.

    Bij mij op school is er wel iemand waarvan de vader diamanten slijpt enzo.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ogod-
    arme jij (:
    Mijn nicht heeft een vriendin- en di eheeft een vriendin- en daar weer de vriendin van zegt dat haar vader de eigenaar is van ICI paris.
    ze ken m'n reed likke- ik geloof d'r niet XD


    we were always meant to say goodbye.

    Mijn enige klasgenoot, haar zwager is de eigenaar van WarrieKnarrie en Leonidas, twee restaurants bij ons, en een glaswerkzaak.
    En dan heeft ze nog een familielid die iets groots heeft in Amsterdam ofzo waar veel buitelandse sterren komen feesten en eten. Vergeet hoe dat heet. Maar ze is gewoon doodnormaal gelukkig.


    Your make-up is terrible