• ik ben nogal blond en ik kom soms best dom over maar ik ga toch naar het havo/vwo.(ik hadt 541 voor de cito).Alleen bijna niemand gelooft me in mijn klas eentje keek me heel verbaast aan en zei:'je maakt een grap toch?' Ik zei dat het het geen grap was en hij zo van wtf!!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vooroordelen. Mijn woordenschat is ook niet bepaald goed en mijn logica soms ook niet waardoor ik niet bepaald slim overkom. Toch zit ik er ook op.


    your eyes are like stars in the night.

    Good luck. Je kan beter hooggeplaatst worden en afzakken dan andersom, omdat afzakken veel veel makkelijker is dan opstromen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ach, ik heb ontelbare domme acties, en toch doe ik VWO. Jij kunt dan wel dom overkomen, maar je hebt blijkbaar meer herseninhoud dan iedereen verwacht! Geloof in jezelf en ga ervoor :3

    [ bericht aangepast op 10 maart 2010 - 20:03 ]

    Mensen verwachten van mij ook niet bepaald dat ik vwo deed :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    dat zei mijn ma ook al daarom ga ik ook naar havo/vwo inplaats van vmbo/havo


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ken dommere mensen, en die doen ook havo ofzo. Je moet gewoon doen wat je aan kan, of er nu mensen verbaast over zijn of niet.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb altijd van die domme, blonde acties, maar doe wel VWO! Eigenlijk ben ik af en toe neit zo snugger, maar wel slim! XD


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    mij maakt het ook niks uit


    "Ignite, my love. Ignite."

    lullig :') Maargoed, blonde acties willen niet zeggen dat je een lagere opleiding moet doen. :) BLonde acties zijn geniaal ;')


    ars moriendi

    Ik ben ook een blondje op VWO, dus zo raar is dat niet hoor :P


    Life is hard and then we die

    UNCOMMON schreef:
    Ach, ik heb ontelbare domme acties, en toch doe ik VWO. Jij kunt dan wel dom overkomen, maar je hebt blijkbaar meer herseninhoud dan iedereen verwacht! Geloof in jezelf en ga ervoor :3


    hoi, jij bent leuk.

    Je moet gewoon doen wat je wilt doen, blond of niet blond.
    Veel succes ;)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    ik ben ook blond en had 550 voor mijn cito:P


    love is in the air... but i can't fly

    Poseidon schreef:
    Vooroordelen. Mijn woordenschat is ook niet bepaald goed en mijn logica soms ook niet waardoor ik niet bepaald slim overkom. Toch zit ik er ook op.


    Ik ben netzoiets, alleen haalde ik 539, had havo advies, ging naar de mavo/havo omdat ik geen zin had wat voor school te doen, bleef zitten in de 1e omdat ik niks voor school deed, deed opnieuw mavo/havo, mocht naar havo2, maar ik ging naar mavo2.

    Lekker belangrijk waar je zit, als je het maar gewoon red (:


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ik ben ook blond en ik zit ook op VWO. En ik kan soms behoorlijk domme opmerkingen maken, dus zo raar is het niet :'D