• Ik zoek nog rollen voor mijn verhaal: They tell me i'm a mermaid. Wil je helpen dan moet je dit invullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Afdeling:
    Uiterlijk:
    Grootte:
    Extra:


    De rollen die ik zoek:

    Vriendin Mare
    Vriendin Mare
    Vriend Mare
    Vriend Mare
    Nicht Mare ShadowNight
    Neef Mare
    Halfzus Mare
    Broer Mare
    Mensjus van Ravenklauw, Huffelpuf, Griffoendor en Zwadderich.


    Alvast bedankt voor je hulp!(hoera)

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 17:16 ]


    all because i liked a girl

    Rol: Meisje uit zwadderich
    Naam: Eloise Luanna Black
    Leeftijd: 17 jaar
    Afdeling: Zwadderich
    Uiterlijk:


    Klik
    Eloise heeft lang blond (gekleurd) haar. Al sinds haar 10 jaar kleurt ze het. Ze heeft fel blauwe ogen en een bleke huid. Ook is ze erg slang gebouwd. Ze draagt aparte kleding Klik en Klik.
    Grootte: Ze is 1m58, wat dus erg klein is. Maar doordat ze slank is lijkt ze groter.
    Extra: Eloise haar echte vader is Sirius zwarts, maar ze heeft bijna heel haar leven bij haar moeders zus gewoond. Haar moeder Luanna, naar wie ze ook vernoemd is, stierf bij de bevalling. Hierna bleef ze ongeveer 2 jaar bij Sirius, maar toen kwam Luanna's zus Eloise halen omdat het te gevaarlijk werd bij Sirius en verhuisde mee naar Frankrijk. Sinds 2 jaar zit Eloise op Zwijnstein hier voor zat ze altijd op Beauxbatons. Ze heeft ook een enorme crush op Oliver Wood de voormalige kapitein van het Griffoendor zwerkbalteam. Ook heeft ze 2 huisdieren genaamd Snowflake & Paws


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Rol: Vriend Mare
    Naam: Seth Cooper
    Leeftijd: 19
    Afdeling: Huffelpuf
    Uiterlijk:


    Grootte: 1m79
    Extra: Seth is een echte vrouwenverslinder. Bijna ieder meisje valt als een blok voor hem, behalve Eloise die gedraagt zich heel bitchy tegenover hem, omdat hij ooit eens haar kat Paws "perongeluk" in brand stak. Seth doet er koste wat het kost aan om aan zijn vrienden te bewijzen dat ze uiteindelijk toch wel voor zijn charmes zal vallen. Seth heeft een hond genaamd Jethro als huisdier.


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Rol: Vriendin Mare
    Naam: Avril Monroe
    Leeftijd: 15
    Afdeling: Ravenclaw
    Uiterlijk:



    Avril heeft half lang bruin haar een bruine ogen ze niet al te bleken huid en nooit zoveel make up op en draagt een bril
    Grootte: 1.65
    Extra: ze is dol op lezen daarom ook vaan in de bibliotheek te vinden ze is dol op dieren ook al is ze een best verlegen meisje toch is ze erg leergierig en heeft geen moeite om nieuwe mensen te leren kennen en accepteert iedereen zoals hij/zij is

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 1:00 ]


    You can't touch music but music touch you

    Rol: Halfzus Mare
    Naam: Frey Carter
    Leeftijd: 17
    Afdeling: Gryffindor
    Uiterlijk:


    Lengte: 1.76
    Extra: Frey is heel artistiek. Ze houdt van tekenen en schilderen, haar lichaam ziet ze ook als een kunstobject. Ze is een vrolijk meisje die probeert om niet zo verlegen te zijn, en daar wordt ze steeds beter in. Ze is lief, maar heeft een beetje een woedeprobleem, ze begint vrij snel te schreeuwen naar mensen en heeft in het verleden ook gevochten. Ook dit probeert ze op te lossen maar dat gaat niet zo makkelijk. Ze heeft een wolfshond genaamd Jaime.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Rol: Nicht
    Naam: Dawn Miller
    Leeftijd: (hou oud ze moet zijn kan jij bepalen denk ik?)
    Afdeling: Ravenklauw
    Uiterlijk:


    Grootte:
    Extra: Dawn is vrolijk enthousiast, energiek, mensen komen naar haar met problemen, een luisterend oor, maar ze maak niet zo gauw vrienden

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 14:10 ]


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Rol: Vriend Mare
    Naam: Nate Adams
    Leeftijd: 19
    Afdeling: Griffoendor
    Uiterlijk:


    Grootte: 1m80
    Extra: Nate is nogal een stil type en maakt niet gauw vrienden. Maar als hij dan je vriend is, staat hij altijd voor je klaar en kan je op hem rekenen. Al zou je hem niet graag tegen je hebben. Nate heeft een stille aandoening. Autisme. Je ziet het niet aan hem, maar hij kan snel agressief worden.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 8:16 ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Ik vul wel iets in!


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old