• Vol! als ik nog rollen nodig heb, meldt ik het jullie!

    Hallo lieve mensen,
    Ik heb een groep toeristen nodig die met mij mee naar Shutter Island te gaan. Een eiland vol avontuur en spanning. Maar dat niet alleen, we zijn de eerste toeristengroep die dit eiland mag betreden. Er is al voor ruim 35 jaar niemand geweest, maar dat maakt ons niet uit. We willen dit avontuur natuurlijk met jullie delen! Dus schrijf je nu in en ga mee op dit spookachtige -griezel avontuur. Je word uitgelood, want natuurlijk mag niet zomaar iedereen mee. Je moet wel tegen wat griezelige dingen kunnen.


    wat is Shutter Island
    Shutter island is een eiland waar ruim 35 jaar geleden de strengste bewaakte psychiatrische inrichting stond, maar dit was geen gewone inrichting. De patiënten die er ‘leefden’ waren zware criminelen. De criminelen zijn nu allemaal geëxecuteerd dus maak je geen zorgen. We zijn volkomen veilig. Al zal dit tripje wel op eigen risico zijn..

    Dit is 35 jaar geleden gebeurd we zijn nu dus 35 jaar later..

    Triller/horror verhaal, het eiland blijkt niet helemaal onbewoond te zijn dus als je mee wilt op excursie. Schrijf je dan nu in.

    inschrijvingen:
    1. Marleen DoHella
    2. Ilse DoHella
    3. Bill Kaulitz
    4. Tom Kaulitz
    5. Maryl Jones
    6. Loraine McTunnel
    7. Nickita Wayne
    8. Mitchy Elle Noway
    9. Sam amèlie jokest



    Foto:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Woonplaats:
    Karakter:
    Relatie: Ja/nee
    Wil je komen te overlijden in het verhaal?:
    Kort iets over jezelf:

    [ bericht aangepast op 11 maart 2010 - 16:50 ]

    Volledige naam: Maryl Alexie mirte Jones. Alex dus!
    Leeftijd: 17
    Woonplaats: Amerika? of Duitsland? Seatle of Braunsweich
    Karakter: lief en zorgzaam
    Relatie: Ja/nee nope!
    Wil je komen te overlijden in het verhaal?: Niet echt
    Kort iets over jezelf: Zorgzaam lief maar toch stoer!
    foto: http://images.dailyradar.com/media/uploads/showhype/story_large/2009/01/25/dakota_fanning_toronto_film_festival_2008.jpg

    Ik wil wel ^^
    die film heb ik gister gekeken xD hahahaa

    Foto: Klik ^^
    Volledige naam: Loraine 'Raine' McTunnel
    Leeftijd: 18
    Woonplaats: Berlijn (?)
    Karakter: Rustig,Nieuwsgierig,Kalm,Vriendelijk,Zorgzaam,Dapper,Stil,Beleefd,Mistirieus,Naiev,Veels te veel Fanatasie
    Relatie: Ja/nee
    Wil je komen te overlijden in het verhaal?: ....hehe <: D liever niet,maar ik zou he tnie erg vinden
    Kort iets over jezelf:
    Oh,Hallo allemaal,je wilt zeker weten wie ik ben?
    Loraine McTunnel is de naam,zeg maar Raine als je wilt ^^.
    Ik ben stiekum een beetje verslaaft aan Sms'sen op de mobiel,als ik op school ben moet ik elke pauze me ouders wel is Sms'sen en voor ik ga slape stuur ik mijn vrienden nog een Sms'je.
    Maarja genoeg over dat haha,ik hou van films en lezen,vooral Fantasie en Horror,mijn ouders zeggen dat ik daardoor te veel Fantasie krijg en minder 'realiteits-begrip' ofzo iets.
    Oh ik moet Mama nog een sms'je sturen,Doeiii!~!


    xD okeejjj,haha
    ookal als ik geen rol krijg wil ik wel graag weten waneer het eerste deel er is ^^ :$

    [ bericht aangepast op 10 maart 2010 - 20:40 ]


    Without the Darkness,we can be blinded by Light

    Ik hoef geen rol, maar zou je me wat willen laten weten?

    UNCOMMON schreef:
    Ik hoef geen rol, maar zou je me wat willen laten weten?


    is goed!

    Foto:http://imstars.aufeminin.com/stars/fan/kelly-clarkson/kelly-clarkson-20060606-134967.jpg
    Volledige naam: Nickita Wayne
    Leeftijd: 19
    Woonplaats: L.A
    Karakter: altijd vrolijk respecteerd iedereen zoals hij of zij is heeft scheit aan anderen wat ze wel niet van haar vinden en kan af en toe eigenwijs zijn en ongeduldig
    Relatie: nee
    Wil je komen te overlijden in het verhaal?: liever niet maar ja als het niet anders kan en er mee verder moet in je verhaal omdat je anders dan niet uit kom vind ik het niet erg hoor ;)
    Kort iets over jezelf:
    wzzp mijn naam is nickita ik ben 19 jaar en sta altijd klaar voor avonturen en uitdagingen
    ik geniet van me leven en respecteer iedereen zoals hij of zij is
    Ik woon in de mooie plaats genaamt L.A en dan in de buurt van hollywood heb er een leuk appartementje ik woon er alleen met dan natuurlijk wel gewoon af en toe vrienden te logeren ach je weet wel hoe het gaat het gewoone studentenleventje ;)
    ik heb scheit aan anderen mensen wat ze wel niet van me denken en hou van uitgaan en shoppen
    ik heb pas mijn rijbewijs gehaald en ben er trots op haha nu kan ik eindelijk de weg op lekker schuren met mijn range rover maar okey xD
    ik sta altijd klaar voor mijn vrienden en als je gewoon aardig ben tegen mij ben ik het ook voor jou zo niet dan ja weet je het eigenlijk al he daarom kan ik dan af en toe bitcherig overkomen al is het soms niet mijn bedoeling :$
    maarja ik ga nu wand mijn mobiel gaat af bye bye <3

    [ bericht aangepast op 10 maart 2010 - 21:48 ]


    You can't touch music but music touch you

    Volledige naam: Mitchy Elle Noway
    Leeftijd: 19
    Woonplaats: U.S
    Karakter: Spontaan, Creatief, Eigenwijs, Flapuit, Tikkelte arrogant.
    Relatie: Ja/nee
    Wil je komen te overlijden in het verhaal?: Daar hou ik te veel van het leven voor., x'D
    Kort iets over jezelf:
    Mitchy is een lief meisje, dat alles uit het leven probeert te halen wat er in zit.
    Is nergens bang voor, en heeft een helle eigen mennig die ze graag uit.
    Foto; KoGoed?

    [ bericht aangepast op 11 maart 2010 - 17:24 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Foto:komterzoaanevenzoeken
    Volledige naam:Sam amèlie jokest
    Leeftijd:16?
    Woonplaats:london
    Karakter:slim [te slim], bijdehand, betweter, lief, behulpzaam, trouw
    Relatie: Ja/nee
    Wil je komen te overlijden in het verhaal?:nou eigenlijk niet.
    Kort iets over jezelf:

    hallotjes, ik ben Sam amèlie. maar alsjeblieft noem me Sam of amèlie, mensen noemen mij altijd irritant omdat ik te ''bijdehand'' ben. ja dat ben ik ook, ik weet het altijd als beste. maar kan ik er iets aan doenik ben erg behulpzaam omdat ik graag mensen help, ik ben erg trouw aan mensen en ook erg open. ik accepteer nieuwe mensen als ze aardig tegen me doen, zijn ze bitchy doe ik net zo bitchy terug. ik ben niet erg rijk, het verre weg van dat zelfs. mijn vader is spoorloos verdwenen nadat hij een meisje heeft vermoord -hinthint- en mijn moeder is ernstig depressief. dus daarom werk ik erg veel en combineer het met school, daarom komt het goed uit dat ik erg snel leer.


    fotokomthoor!:Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking