• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?

    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles op vakantie
    -Vienna Milena Castanovo~ Dictionary 1
    -Ivy Lotus Xena~ Frey
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus op vakantie
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles op vakantie
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus op vakantie
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309
    -Sebastiaan Dimitri Dubois~ Frans ~ Thesewords

    Regels
    – minimaal 6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG

    Rollentopic.

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.

    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 17:44 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Mijn Topics]


    ~

    [Dank je voor het openen van het nieuwe topic (: Ik blijf waarschijnlijk nog een nacht bij mijn klasgenoot dus ik kom vanavond waarschijnlijk weer niet online]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    'Mweh, beiden,' grijnst Michaël. 'Voor de rest is er niet veel gebeurd in mijn leven, mijn eerste onvoldoende was niets bijzonders. Mijn eerste echte liefde heb ik nog niet echt gehad, een vriendin tuurlijk heb ik gehad. Maar ik het is nooit heel lang aangebleven.' zegt hij dan. 'En jij?'
    Ik haal mijn schouders op. 'Mijn eerste schooldag op High School was niet echt bijzonder. En nee, ik heb me niet opgegeven voor het cheerleaderteam,' grinnik ik. 'Rondhuppelen met pompom's in te korte rokjes terwijl je allerlei acrobatische dingen uitvoert ik niks voor mij. Ik ben meer van het voetbal en basketbal,' voeg ik er aan toe. 'En als ik heel eerlijk ben heb ik nog nooit een onvoldoende gehaald en mijn langste relatie heeft iets langer als anderhalf jaar geduurd'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison.
    "Je broer heeft je blijkbaar niet geleerd dat je een dame nooit mag vragen naar haar leeftijd," lacht ze.
    Ergens in mijn hoofd voel ik me nu stom, maar aan de andere kant.. Het maakt me niet zo veel uit. Ik voel me wel bij Pippa op m'n gemak. En aan haar lachje kan ik merken dat ze het niet zo heel erg vond dat ik er naar vroeg. Anders had ze me wel woedend aangekeken.
    "Voordat ik het zeg, hoe oud denk je dat ik ben?" vraagt ze.
    Oeps, dat had ik totaal niet verwacht. Ik ben echt ongelofelijk slecht in schatten en al helemaal bij leeftijden. En nu ben ik dus bang, dat wanneer ik haar te jong schat, ze het niet fijn vindt en als ik haar veel te oud schat, wordt ze er waarschijnlijk ook niet erg blij van.
    "Schatten is nou niet bepaald mijn sterkste punt, maar ik zal mijn best doen,"
    Ik laat mijn ogen over haar glijden. Hmm.. Als ik moest schatten op haar uiterlijk, dan zou ik misschien vijftien, waarschijnlijk zestien zeggen. Maar als ik kijk naar haar taalgebruik en haar manier van doen, dan zou ik haar ouder schatten. Rond de zeventien, á achtien.
    Ik wrijf even over mijn kin, zoals een oudere meneer met een baard dat doe en open daarna mijn mond. "Ik denk rond de zestien,"


    Pippa 'Pip' Callista Dubroux
    'Schatten is nou niet bepaald mijn sterkste punt, maar ik zal mijn best doen,' zegt Max en hij laat zijn ogen weer over me heen glijden.
    Hij wrijft even over zijn kin en geeft dan antwoordt: 'Ik denk rond de zestien'.
    'Hmmm, je zat er dicht bij,' zeg ik. 'Ik ben zeventien,' voeg ik er aan toe. 'En jij bent rond de achttien?' gok ik daarna. Dat ik hem voor zijn gedrag aanzie voor een zestien-jarige zeg ik er maar naar niet bij.
    Ik werp een blik op mijn mobiel en bijt op mijn lip. 'Ik denk dat ik maar naar huis moet gaan, zie ik je morgen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Mijn topics, ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destina de la Bourse.

    "Slaap lekker" fluistert hij en ik glimlach terwijl ik mijn ogen dicht heb.
    "Jij ook voor zometeen." zeg ik dan met een lachje en concentreer me op zijn ademhaling en hartslag.
    Het maakte me tot rust en ik vond het fijn.
    Langzaam voelde ik me al in slaap komen.
    Ik voelde me kapot en zette de dag nog even op een rijtje, er was echt veel gebeurd binnen één dag. Ik zuchtte en liet me in Calvins armen in slaapvallen.


    [ Destina's laatste post ;d ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Calvin Turner
    "doe nou niet zo! Straks komt je ma terug met de auto" ze kijkt me lachend aan. "Ja en dus? Ze rijd me echt niet aan hoor!" Ik frons toch mijn wenkbrouwen. "Komop Calv, geniet een beetje!" Ik zie de auto al aankomen, sneller dan het hoort. "Pas op!" Te laat. Ze ligt al op de grond en als verstijft sta ik op mijn plek. Ik ren naar haar toe en laat me op mijn knieen vallen naast haar. "Het komt wel goed er komt hulp"

    Ik schrik wakker badent in het zweet. Ik schiet overeind. Een laagje zweet ligt op mijn lichaam en ik leg mijn handen even over mijn gezicht. Ik bijt op mijn lip. Ik sla de dekens van me af en zet mijn voeten op de grond, sta op, wankel even en ga dan weer zitten. Ik drink het glas water op het nachtkastje leeg en kijk over mijn schouder even naar de slapende, prachtige Destina. Ik kijk weer voor me uit. Ik zal nooit meer zo gelukkig zijn. Ik heb twee prachtige meiden die voor me willen gaan, ik weet niet wat ik moet doen Sierra...ik weet niet wie ik kan vertrouwen. Ik kijk even voor me uit. Je hebt gelijk. Ik moet met beiden even praten..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Michaël Ramon Gilliano Rodriguéz

    Ik glimlachte, 'Klinkt alsof iemand de tijd van haar leven heeft gehad op high school.' zeg ik met een grijns en prik even in haar buik.
    Een anderhalf jaar. Mijn langste relatie duurde een jaar, ik zal maar niet tegen haar zeggen wie het was anders hakt ze mijn kop eraf.
    Sierra was in het begin een heel lief meisje, ze had blijkbaar al jaren een crush op me en ik begon haar ook wel leuk te vinden. Tot ze uiteindelijk iets met Nathan probeerde te doen, toen was het voor mij afgelopen.
    Veel pijn heeft het me niet gedaan, het feit dat ze het probeerde, ja dat deed pijn maar blijkbaar hield ik toch niet zo veel van haar dan dat ik werkelijk dacht.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 13:12 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Omg, serieus two Sierra's? XD ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Wist geen naam o.o zei maar wat randoms]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [ o.o thats Creepy ;o ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zoe-Claire 'Zo' Welling

    'Klinkt alsof iemand de tijd van haar leven heeft gehad op High School,' grijnst Michael.
    Als hij in mijn buik prikt rolt er een zachte lach over mijn lippen.
    'Niet doen, je weet dat ik daar niet tegen kan,' grinnik ik. 'But tell me,' vervolg ik dan op een nieuwsgierige toon. 'Wat was je langste relatie?' Ik bijt op mijn lip en kijk Michael met fonkelende ogen aan. 'Je weet dat ik een nieuwsgierig persoon ben'. Ik maak me een beetje los uit zijn armen. 'Tell me please?' Vraag ik met een lief stemmetje.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 13:09 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destina de la Bourse

    Ik werd wakker door een half hijgend geluid en zag Calvin bij het raam staan. Slaapdronken stapte ik uit bed. Het was al laat, verschrikkelijk laat en ik gaapte. ´"Hey, wat is er?" vraag ik dan zachtjes met een hese stem.
    Ik keek naar zijn gezicht en ook al was mijn zicht even wazig ik kon zien dat hij ergens mee zat. " Eén tip, pieker niet voordat je gaat slapen." zei ik toen met een glimlach en gaf hem een knuffel waarna ik even naar de badkamer liep om een beetje water te gaan drinken.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Michaël Ramon Gilliano Rodriguéz

    'Mijn langste relatie?'
    Ik keek haar aan en glimlachte, 'Een jaar.' Ze beet weer eens op haar lip en ik grinnikte.
    'Je bijt je lip nog kapot.' zei ik toen en kuste haar.
    Ik keek even voor me uit, ze hoort het wel te weten? Toch?
    'Zo.' begin ik dan peinzend. 'Mijn ex eh, je kent haar.' mompelde ik toen. 'Het was ehm Sierra.' zei ik en sla mijn ogen neer.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 13:14 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Calvin Turner
    "Hey wat is er?" Hoor ik een hese stem vragen en als ik me omgedraaid heb zie ik dat Destina ook uit bed is gekomen. "Een tip, pieker niet voor het slapen" ze loopt door naar de badkamer.
    Ik ga op de rand van het bed zitten en wacht tot Destina is terug gekomen. "Ik heb een vraag voor je" zeg ik. Ik zal Vienna morgen dezelfde vraag stellen denk ik. Maar ik moet het weten anders kan ik echt niet slapen vannacht ben ik bang. "Stel, wij hebben wat he, stel je bent mijn vriendin" begin ik. Ik aarzel terwijl ik me bedenk hoe ik het moet formuleren. "Stel jij bent mijn vriendin, en ik zit ergens zo erg mee dat ik niet meer weet wat ik moet doen...wat zou jij doen?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]