• Er is een meisje bij ons in de buurt vermist:S
    Op school had iedereen het er al over, en het is op de nieuws geweest en de politie heeft iedereen een sms gestuurd.
    Maar het engste is dat ze bij mij op school 'zit':|
    Ze is ook de beste vriendin van iemand die ik ken, dus ik heb haar ook een paar keer gesproken enzo
    Maar iedere keer op school als ik huiswerk loopt te maken gaan mijn gedachtes telkens weer naar Milly van; "Waar is ze? En waarom is ze ontvoerd? En hoe?
    En nu ben ik iedere keer bang als ik alleen op straat moet lopen of als er iemand aanbelt en ik alleen thuis ben.

    Edit door Joselyne:

    Het 12-jarige meisje Milly Boele is dood in een tuin in Dordrecht gevonden. Dat is bevestigd door politie- en jusititietop, meldt RTL Nieuws.
    Een buurman is aangehouden, zegt de politie. Het gaat om een 26-jarige agent van de politie Rotterdam Rijnmond. De verdachte heeft zich vanmiddag zelf bij de politie gemeld. Hij zei 'belangrijke informatie' te hebben over de verdwijning. Hij is daarna direct aangehouden.
    De politie begon direct met een zoekactie in en rond het huis van de agent dat twee woningen verder ligt dan het ouderlijk huis van Milly. Daar is het lichaam van het meisje gevonden, volgens de betrouwbare bron. Morgen is er een persconferentie.
    De 12-jarige Milly verdween vorige week woensdag uit het huis van haar ouders in Dordrecht. Een dag later werd een Amber Alert rondgestuurd en een grote zoekactie op touw gezet.

    Bron: RTL Nieuws

    edit
    Het was vandaag echt verschrikkelijk bij ons op school. Om half 10 kwamen er allemaal journalisten en cameramannen naar onze school toe, en stelde aan iedereen vragen.
    Zelf ben ik ook geintervieuwd door een vrouw, en hebben ze een paar foto's van me genomen (terwijl ik aan het huilen was)
    En er hang een foto van milly in de aula, en daar kan je een kaarse aansteken en iets schrijven voor haar..
    Maar ik vind de pers echt zo onbeschoft!
    Ze zoeken op het plein gewoon naar iemand die aan het huilen is en maken daar snel een foto van. Ik zat zo met 3 vriendinnen op een muurtje buiten tijdens de les omdat we het gewoon moeilijk kregen. En ik kreeg zo tranen in mijn ogen en begon te snikken enzo, en gelijk een cameraman komt naar ons toelopen en maakt foto's van ons terwijl een vrouw vragen aan ons aan het stellen was.

    Edit door Joselyne:
    De verdachte van de moord op Milly Boele heeft dinsdag zijn daad opgebiecht aan zijn vriendin, met wie hij samenwoonde. Sander de V., politieagent van het korps Rotterdam-Rijnmond, en zijn vriendin zijn vervolgens naar het plaatselijke politiebureau gegaan. Dit is bekendgemaakt tijdens de persconferentie van woensdagochtend van politie Zuid-Holland Zuid.

    Verder is uitgekomen dat de moeder van Milly van haar dochter in hun laatste telefoongesprek heeft gehoord, dat er een buurman voor de deur stond. Eerder zou Milly nog gezegd hebben, dat er een 'meneer' voor de deur stond. De verdachte heeft tijdens het verhoor geen motief gegeven voor de moord. Wel bekende hij direct dat hij Milly om het leven heeft gebracht. Op avond van haar vermissing zou hij haar begraven hebben in zijn tuin. Sectie moet vandaag aanwijzen of het meisje ook seksueel is misbruikt.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2010 - 18:47 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 maart 2010 - 19:39 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Clockwise schreef:
    Bah als dat meisje echt ontvoerd is.. Dat vind ik echt erg.. o_o


    Happiness hit her like a train on a track

    Ze was net nog op het nieuws ö

    ze is nu al 5 dagen vermist..

    Zo erg voor haar en haar familie/vrienden/kennissen enzo..


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Jeez Oô Wat voor krapuul loopt er nog rond :x Domme ontvoerders.
    Sterkte!


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    In mijn straat wonen ook 2 verkrachters... (ook al heb jij het over iemand die ontvoerd is).
    en het ergste is nog dat 1 van die 2 mijn oom is :s
    Gelukkig zit die nu in de bak, die andere loopt gewoon nog steeds op vrije voeten. Ik kom hem echt heel vaak tegen, hij maakt me fucking bang!


    Scream for mercy!

    Ik zag laatst haar vader op het nieuws, ik vond het zo zielig!


    Your make-up is terrible

    0.0

    Wie heeft over die verhaal gehoort over die ene vent die meisjes in een zwembad 'aantastte' ofzo iets, het was een zwembad voor gehandicapten ofzo- maar goed, ze hadden foto's op zijn leptop enseu gevonden.
    Die vent woont maar 10 minutjes van mij vandaan.. tenminste woonde. Nu woont hij in de gevangenis (:


    we were always meant to say goodbye.

    xNEVER schreef:
    0.0

    Wie heeft over die verhaal gehoort over die ene vent die meisjes in een zwembad 'aantastte' ofzo iets, het was een zwembad voor gehandicapten ofzo- maar goed, ze hadden foto's op zijn leptop enseu gevonden.
    Die vent woont maar 10 minutjes van mij vandaan.. tenminste woonde. Nu woont hij in de gevangenis (:


    Dat heb ik ook gezien, echt een vieze keel was dat..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik las toevallig vandaag een artikel hierover in de krant. Vreselijk.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ontvoerd is een groot woord,
    ocharme de ouders ;s


    And all the girls in the front row scream your name.

    Ik weet wat je bedoelt, ik ken dat gevoel.
    Kortgeleden, in Brabant is er een meisje van haar fiets gesleurd, ontvoerd, verkracht, en vrijgelaten.
    Ik rij ook altijd op die weg, en ik en mijn vriendinnen waren de eerste mensen die de fiets vonden, met haar tas er nog op.

    Dus als je erover wilt praten...
    I'm always here on Quizlle!(K)


    My life is like a broken fairytale

    Het 12-jarige meisje Milly Boele is dood in een tuin in Dordrecht gevonden. Dat is bevestigd door politie- en jusititietop, meldt RTL Nieuws.
    Een buurman is aangehouden, zegt de politie. Het gaat om een 26-jarige agent van de politie Rotterdam Rijnmond. De verdachte heeft zich vanmiddag zelf bij de politie gemeld. Hij zei 'belangrijke informatie' te hebben over de verdwijning. Hij is daarna direct aangehouden.
    De politie begon direct met een zoekactie in en rond het huis van de agent dat twee woningen verder ligt dan het ouderlijk huis van Milly. Daar is het lichaam van het meisje gevonden, volgens de betrouwbare bron. Morgen is er een persconferentie.
    De 12-jarige Milly verdween vorige week woensdag uit het huis van haar ouders in Dordrecht. Een dag later werd een Amber Alert rondgestuurd en een grote zoekactie op touw gezet.

    Bron: RTL Nieuws

    [ bericht aangepast op 17 maart 2010 - 8:16 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Joselyne schreef:
    Het 12-jarige meisje Milly Boele is dood in een tuin in Dordrecht gevonden. Dat is bevestigd door politie- en jusititietop, meldt RTL Nieuws.
    Een buurman is aangehouden, zegt de politie. Het gaat om een 26-jarige agent van de politie Rotterdam Rijnmond. De verdachte heeft zich vanmiddag zelf bij de politie gemeld. Hij zei 'belangrijke informatie' te hebben over de verdwijning. Hij is daarna direct aangehouden.
    De politie begon direct met een zoekactie in en rond het huis van de agent dat twee woningen verder ligt dan het ouderlijk huis van Milly. Daar is het lichaam van het meisje gevonden, volgens de betrouwbare bron. Morgen is er een persconferentie.
    De 12-jarige Milly verdween vorige week woensdag uit het huis van haar ouders in Dordrecht. Een dag later werd een Amber Alert rondgestuurd en een grote zoekactie op touw gezet.

    Bron: RTL Nieuws
    O mijn God..


    Life is hard and then we die

    Arme schat ;'(
    Rust zacht meisje <3

    [ bericht aangepast op 16 maart 2010 - 22:55 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Men, wat erg... Ik had er al zo'n slecht gevoel over vanmiddag. Ik leef zo erg mee met haar ouders en familie en kennissen.


    Your make-up is terrible

    Uiteraard mijn medeleven voor mensen die haar kennen.
    Door een agent nog wel... Ik kan hier echt niet bij.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg