• Er is een meisje bij ons in de buurt vermist:S
    Op school had iedereen het er al over, en het is op de nieuws geweest en de politie heeft iedereen een sms gestuurd.
    Maar het engste is dat ze bij mij op school 'zit':|
    Ze is ook de beste vriendin van iemand die ik ken, dus ik heb haar ook een paar keer gesproken enzo
    Maar iedere keer op school als ik huiswerk loopt te maken gaan mijn gedachtes telkens weer naar Milly van; "Waar is ze? En waarom is ze ontvoerd? En hoe?
    En nu ben ik iedere keer bang als ik alleen op straat moet lopen of als er iemand aanbelt en ik alleen thuis ben.

    Edit door Joselyne:

    Het 12-jarige meisje Milly Boele is dood in een tuin in Dordrecht gevonden. Dat is bevestigd door politie- en jusititietop, meldt RTL Nieuws.
    Een buurman is aangehouden, zegt de politie. Het gaat om een 26-jarige agent van de politie Rotterdam Rijnmond. De verdachte heeft zich vanmiddag zelf bij de politie gemeld. Hij zei 'belangrijke informatie' te hebben over de verdwijning. Hij is daarna direct aangehouden.
    De politie begon direct met een zoekactie in en rond het huis van de agent dat twee woningen verder ligt dan het ouderlijk huis van Milly. Daar is het lichaam van het meisje gevonden, volgens de betrouwbare bron. Morgen is er een persconferentie.
    De 12-jarige Milly verdween vorige week woensdag uit het huis van haar ouders in Dordrecht. Een dag later werd een Amber Alert rondgestuurd en een grote zoekactie op touw gezet.

    Bron: RTL Nieuws

    edit
    Het was vandaag echt verschrikkelijk bij ons op school. Om half 10 kwamen er allemaal journalisten en cameramannen naar onze school toe, en stelde aan iedereen vragen.
    Zelf ben ik ook geintervieuwd door een vrouw, en hebben ze een paar foto's van me genomen (terwijl ik aan het huilen was)
    En er hang een foto van milly in de aula, en daar kan je een kaarse aansteken en iets schrijven voor haar..
    Maar ik vind de pers echt zo onbeschoft!
    Ze zoeken op het plein gewoon naar iemand die aan het huilen is en maken daar snel een foto van. Ik zat zo met 3 vriendinnen op een muurtje buiten tijdens de les omdat we het gewoon moeilijk kregen. En ik kreeg zo tranen in mijn ogen en begon te snikken enzo, en gelijk een cameraman komt naar ons toelopen en maakt foto's van ons terwijl een vrouw vragen aan ons aan het stellen was.

    Edit door Joselyne:
    De verdachte van de moord op Milly Boele heeft dinsdag zijn daad opgebiecht aan zijn vriendin, met wie hij samenwoonde. Sander de V., politieagent van het korps Rotterdam-Rijnmond, en zijn vriendin zijn vervolgens naar het plaatselijke politiebureau gegaan. Dit is bekendgemaakt tijdens de persconferentie van woensdagochtend van politie Zuid-Holland Zuid.

    Verder is uitgekomen dat de moeder van Milly van haar dochter in hun laatste telefoongesprek heeft gehoord, dat er een buurman voor de deur stond. Eerder zou Milly nog gezegd hebben, dat er een 'meneer' voor de deur stond. De verdachte heeft tijdens het verhoor geen motief gegeven voor de moord. Wel bekende hij direct dat hij Milly om het leven heeft gebracht. Op avond van haar vermissing zou hij haar begraven hebben in zijn tuin. Sectie moet vandaag aanwijzen of het meisje ook seksueel is misbruikt.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2010 - 18:47 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 maart 2010 - 19:39 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Dat is toch in dordrecht ;O!
    Daar woon ik best dichtbij van.


    I'll decide when to die,until then let me life my way

    BananaCandy schreef:
    bij mij inde buurtis iemand verkracht 0__0


    EH!<<<<<

    ' Nyctophilia '

    :O

    xFuturex schreef:
    Dat is toch in dordrecht ;O!
    Daar woon ik best dichtbij van.


    Ja, in sterrenburg (dordrecht)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    XLightAngelX schreef:
    (...)

    Ja, in sterrenburg (dordrecht)


    Eng dan, als het zo dichtbij was.


    I'll decide when to die,until then let me life my way

    Ik weet niet over welke buurt jij het hebt, maar bij ons is er ook een meisje in de stad vermist. Het was al op het journaal en op opspooring verzocht. Dus, scary! :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    is ze 12 want ik zat gister in de bus en toen kwam er zo'n plaatje van dat meisje met vermist uit doordrecht ofzooe?


    /

    Ew, eng. O:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Is ze nog steeds niet terecht? ;o


    Tanya is de beste.

    Woah, dat is eng. ö


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    xtomgeiler schreef:
    is ze 12 want ik zat gister in de bus en toen kwam er zo'n plaatje van dat meisje met vermist uit doordrecht ofzooe?

    ja, dat was ook bij mij in de bus.
    en dat ze volgens mij wel =3

    Pliena schreef:
    Is ze nog steeds niet terecht? ;o

    nog steeds weg, volgens mij dan =3

    Gatver, hoe dat is voor die ouders. ._.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Whipple schreef:
    (...)
    nog steeds weg, volgens mij dan =3

    Pf, damn. Dat is erg. ):


    Tanya is de beste.

    Ravel schreef:
    Dat is eng ja ö


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.