• Hier STOND wat maar hij is nu dus dicht :S

    OMG WAAROM?


    don't Worry...Be gay.

    JONGE WTF GA REAGEREN O_o (A)


    don't Worry...Be gay.

    Zei een vriendin dat?

    Beetje erg vind je zelf ook niet?


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Heel erg laag van haar. Ze weet voor de helft niet hoe erg die klote ziekte is.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Zegt jou ''Vriendin'' dat? Dan is ze geen vriendin!

    Misschien helpt het dat als je weer met de ziekte kanker wilt schelden, je even na denkt over het feit dat er vele mensen per dag aan overlijden, onderander kinderen. En natuurlijk, dat als een dierbaar iemand, óf zelfs jij later die ziekte krijgt, dat je dan heel je leven spijt hebt, heel veel spijt.
    En ik bedoel het niet hard ofzo, voor als het hard overkomt.

    JA oke maar ze zegt het de heeledag door :O en als ik er wat va nzeg dan negeert ze dat -.-
    en haar moeder zegt er ook niks van dus ja -___________-


    don't Worry...Be gay.

    Zegt jou ''Vriendin'' dat? Dan is ze geen vriendin!

    Oke
    niet dat ik heelemaal tegen jou mening ben ofso^^
    maar kom niet zeggen dat zij geen vriendin is. het moet gwn tot haar door dringen hoe erg het is.


    don't Worry...Be gay.

    JA oke maar ze zegt het de heeledag door :O en als ik er wat va nzeg dan negeert ze dat -.-
    en haar moeder zegt er ook niks van dus ja -___________-

    Misschien helpt een zachte tik?? Doe ik ook als vrienden van mij met kanker schelden, die krijgen een tik tegen hun hoofd. [Heb ik overigens wel met hun afgesproken heur;) zo gewelddadig ben ik niet dat ik dat zomaar doe]


    Why don't you break my heart

    Als je het zo stoer vind om met die ziekte te schelden, vind ik dat zó laag. Die mensen die het hebben lijden zoveel pijn. Mijn oma heeft het 3x gehad, en je weet niet hoe erg ik het vond, en hoopte dat ze het redde. Als je langs het ziekenhuis gaat piep je anders over die ziekte. Dan scheld je er zeker niet meer mee. Ik kan hier heel boos over worden!!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik heb zelf borstkanker gehad. Je weet niet half hoeveel pijn het doet als iemand scheld met kanker. Het is een vreselijk ziekte die ik niemand gun.


    Oh meid. Echt erg voor je. Ik hoop dat je het nooit meer hoeft te krijgen.

    <3


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)
    Misschien helpt een zachte tik?? Doe ik ook als vrienden van mij met kanker schelden, die krijgen een tik tegen hun hoofd. [Heb ik overigens wel met hun afgesproken heur;) zo gewelddadig ben ik niet dat ik dat zomaar doe]

    Ja dat kan helpen x'D
    Zal het is proberten (6)


    don't Worry...Be gay.

    damn.. mijn buurvrouw heeft kanker °.°


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    Als je het zo stoer vind om met die ziekte te schelden, vind ik dat zó laag. Die mensen die het hebben lijden zoveel pijn. Mijn oma heeft het 3x gehad, en je weet niet hoe erg ik het vond, en hoopte dat ze het redde. Als je langs het ziekenhuis gaat piep je anders over die ziekte. Dan scheld je er zeker niet meer mee. Ik kan hier heel boos over worden!!


    Ik heb deze topic niet gemaakt om mij ff goed aftezeiken oke. gwn voor hulp -.-


    don't Worry...Be gay.

    (...)

    Ik heb deze topic niet gemaakt om mij ff goed aftezeiken oke. gwn voor hulp -.-


    Ja zal wel. maar je "vriendin" doet het wel.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik bedenk gwn een nieuw woord :O scheld ik daar mee en niet met kanker (A)


    don't Worry...Be gay.