• yeeeeh, ik heb vnnacht gedroomd.

    Kwas in mijn droom aan het slapen. enenen ineens gaat e bel Ö wel, ik hoor mn ouders of zus niet opstaan dus spring ik zelf uit bed, loop slaapdronken naar beneden en doe de deur open, stond TH daar. ik lekker belachelijk met mij net-uit-bedlook en nog half slapen d zegk zo: hallo, watsap?
    en toen vroege ze een slaapplaats, zei ik dat ze wel op de vloer in de keuken mochten slapen :') kwame ze binne en ga ik weer naar mijn bed. alsk de volge ochtend wakker kwam lage ze daar nog steeds en denk ik zo bij mezelf. owkaaaay, wat doet th hier?

    en toen kwam ik wakker XD
    nja twas maar een droom (A) in het echt zou ik helemaal flippen natuurlijk :'D en zou ik zo midden in de nacht klaarwakker zijn o_o
    maar ht zou wel leuk zijn XD

    ahja. wat loop ik, hier nu te zeiken :')

    WHUAHA.

    WEETJEHOESTOER x3

    Oemg. zie je t voor je. Kom je zo beneden, doe je de deur open, struikel je over Tom heen x3 val je bovenop Bill x3 ofzo x3meteen iedereen wakker daar x3

    Ik zou :'o gek worden ook in mn droom XD

    O_o omg.. stoere droom x3

    ik had gedroomd da myn buurjongen,bill en saki my en myn vriendin ginge ontvoere x3


    We can only learn to love by loving.

    ik heb vanacht gedroomt over een enge kerk,en we moesten die snel op slot doen voor dat de monstertjes er uit kwamen.maar de baby had die weer geopend enzo .. :s


    And all the girls in the front row scream your name.

    Whaha XD


    In your Shadow i can Shine

    hahaha xd

    Waaaaaaaaaaaha x'D
    zo iets had ik ooit ook x'D maar toen Vloog Bill het raam uit met een step O_O


    don't Worry...Be gay.

    :'D
    herhaling! die droom had ik een paar dagen geleden oowk ='] wierd :P alleen bij mij moeste ze op de bank slapen (lol)


    when words fail, music speaks.

    Omg, zalig :D

    Ik had ook zo'n weirde droom :'D Dat TH op bezoek kwam en dat Bill zei: "Ik moet je iets bekennen… Ik heb het nog aan niemand verteld… Ik ben een meisje…" xD

    Ahum (A)

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    ik zou ze wel nie op de keukevloer leggen xD

    :'D
    herhaling! die droom had ik een paar dagen geleden oowk ='] wierd :P alleen bij mij moeste ze op de bank slapen (lol)

    déjavu (of hoe schrijf je da)

    ik had allen een droom da Bill in mn kont kneep , en het enige watk deed is eens lief lache :OxD

    Waaaaaaaaaaaha x'D
    zo iets had ik ooit ook x'D maar toen Vloog Bill het raam uit met een step O_O

    kvind wel da jij rare drome hebt :D

    Omg, zalig :D

    Ik had ook zo'n weirde droom :'D Dat TH op bezoek kwam en dat Bill zei: "Ik moet je iets bekennen… Ik heb het nog aan niemand verteld… Ik ben een meisje…" xD

    Ahum (A)

    xX Elien

    Whahaha x'D