• De stelling van vandaag luidt:
    In cafés moet kunnen worden gerookt.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Ik zie nu wel reacties van; ik wil m'n longen schoonhouden, maar ik hoorde laatst iets van mijn moeder, ze zei dat een paar sigaretten (of 6 of 19, weet niet precies) net zoveel is als de uitlaat van een auto. Dus we ademen het sowieso in, bewust of niet.

    Maar OT: Ik zeg ja. En dan denk ik ook nog aan de inkomsten van de caféhouders enzo. Want als er nergens meer gerookt mag worden, komt er niemand meer in de cafés. Bovendien.. Het wordt ook verkocht, dus dan mag je ook beslissen waar je het doet lijkt me?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Vandaal schreef:
    ergens vind ik roken bij een écht café horen. ik weet niet, maar een echt mooi oud rokerig café dat vind ik prachtig.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    niet in het hele café, maak maar een rokers gedeelte (maar dan wel zo'n afgesloten ding;) )


    Never forget the things that make you smile

    Oneens.


    All this dampness is damp.

    Joselyne schreef:
    Ik ben voor een rokersruimte binnen cafés, er zijn mensen die niet tegen roken kunnen.

    UNCOMMON schreef:
    Neuh. Laat ze maar buiten staan, ik wil mijn longetjes nog heel houden :Y)


    Only losers can act the way you do

    Currahee schreef:
    Ze gaan maar lekker naar buiten :Y) Zij kiezen ervoor, wij niet, dus zij moeten zich maar schikken.


    Only losers can act the way you do

    In een aparte ruimte wel, anders niet.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Joselyne schreef:
    Ik ben voor een rokersruimte binnen cafés, er zijn mensen die niet tegen roken kunnen.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    oneens.. Ik vind dat je rekeing moet houden met mensen die niet tegen rook kunnen. Zei kiezen er niet voor om mee te roken en mensen die gewoon roken roken bewust en als zij willen roken moeten ze dat maar buiten doen zei willen roken dan hoeven ze niet andere mensen tot last te zijn.


    I'm not even on drugs, I'm just weird. - Alex Gaskarth

    Eens.
    Ik vind dat dat in die volkscafés wel moet kunnen. Mijn nonkel en tante hebben er zo een heel kleintje, ongeveer zo groot als onze living, en dat ding gaat echt dood als mensen er niet meer mogen roken. En dat café is hun enige inkomen.
    Plus, het is inderdaad heel slecht voor je gezondheid, maar je moet mensen niet gaan betuttelen/discrimineren met te zeggen 'je mag hier niet roken...!'

    [ bericht aangepast op 12 maart 2010 - 21:48 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Zolang de niet rokers er geen last van hebben, is het voor mij goed.
    En sommige mensen kunnen niet tegen rook zoals ik.

    Ookal ben ik er tegen. Met mensen die roken heb je tenminste lol :'DD


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Oneens. Als iemand dicht in mijn buurt begint te roken, krijg ik spontaan hoestbuien en kokhalsingen, en ik doe niet zo graag aan mee-roken, dus van mijn part mogen ze lekker buiten staan.

    Joselyne schreef:
    Ik ben voor een rokersruimte binnen cafés, er zijn mensen die niet tegen roken kunnen.


    I'll live every second like it is my last one <3