• Ik haat mensen die alles doorlullen!
    Ik had net een MSN gesprek met een vriend van me, M. En we praatten een beetje over O. die we beiden niet mochten. Nou heeft M blijkbaar dat msn gesprek doorgestuurd naar O. En nou is O. dus boos op mij. Misschien stel ik me aan, maar over zoiets word ik altijd heel snel boos.
    En het is toch wel logisch dat je zoiets niet zomaar door gaat vertellen aan iemand? En nou ben ik echt teleurgesteld in M, omdat we echt goed bevriend waren.

    - Wat vinden jullie van mensen die alles doorlullen?


    it's so empty living behind these castle walls

    lijkt me echt erg voor jou
    ik zou daar echt zo pissed voor zijn en kzou met vanalles beginnen gooien en scheldwoorden roepen aan zijn/haar adres

    ben meestal niet opvliegend maar zoiets doen
    nu ja dan heb je het echt verkloot bij mij


    Change, the only good thing in this world.

    Beamsville schreef:
    Dat is echt een rotstreek. Ik zou dat niet pikken hè. ;o

    Beamsville schreef:
    Dat is echt een rotstreek. Ik zou dat niet pikken hè. ;o


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ben net terug van het zwemmen, en het was echt in 1 woord kut. We hebben elkaar heel de tijd genegeerd en het enige moment dat we tegen elkaar wat zeiden eindigde met een middelvinger.
    En het zwemmen was echt veel minder leuk, omdat ik vooral met hun omga. Hun ja, want die ander heeft me ook amper aangekeken. En binnenkort hebben we een uitstapje, dus dan gaan we heel de dag naar Scheveningen. Ik zie er nu al tegenop :(

    En ik wil echt wel dat het goedkomt, maar hij is de fout in gegaan, dus dan ga ik niet beginnen met sorry zeggen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ja, ik snap het. Klinkt zeker wel raar om van mij te 'horen'. Maar ik snap het echt. Ik heb zoiets ook gehad, maar dan bij mij in de klas. Opeens gingen een paar 'vriendinnen' de hele klas tegen mij opzetten, omdat mijn zus en ik teveel met onze bestfriend omgaan en veranderd zijn ofzo. Nou, daar konden ze niet tegen. Dus deden ze het maar zo. En het ergste was ook, dat ik niet bij mijn zus in de klas zat... Dus ik zat het halve schooljaar gewoon helemaal alleen. Daarom vertrouw ik mensen dus niet zo snel meer. (Ook om andere redenen maaroke...) En boeit het me ook niet zoveel meer wat mensen van me denken.
    Maar nu jou probleempje. Kan je niet gewoon is eerlijk met hem daarover praten? Ik bedoel, je doet het zo alleen nog maar meer jezelf aan. En waarschijnlijk zou hij er ook graag over willen praten, maar is hij ook net zo koppig. Ik snap je wel dat je het niet wilt, als eerste sorry of whatever zeggen. Zo koppig ben ik dus ook. Maar je hoeft ook niet perse sorry te zeggen, als je gewoon even met hem gaat praten, komt er misschien wat meer opheldering? Dat lucht namelijk ook wel een beetje op, anders zit je telkens met dat gevoel. (Je weet welk gevoel ik bedoel! ;p) Ik hoop je hierbij een beetje geholpen te hebben. ;)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Achja ik kan dat ook niet hebben als mensen dat doen ;O


    I'll decide when to die,until then let me life my way

    Als iemand iets doorlult dat ik hem/haar in vertrouwen heb vertelt, moet ie veel moeite doen om het goed te maken. Ik hecht veel belang aan vertrouwen.

    Midnightx schreef:
    Ja, ik snap het. Klinkt zeker wel raar om van mij te 'horen'. Maar ik snap het echt. Ik heb zoiets ook gehad, maar dan bij mij in de klas. Opeens gingen een paar 'vriendinnen' de hele klas tegen mij opzetten, omdat mijn zus en ik teveel met onze bestfriend omgaan en veranderd zijn ofzo. Nou, daar konden ze niet tegen. Dus deden ze het maar zo. En het ergste was ook, dat ik niet bij mijn zus in de klas zat... Dus ik zat het halve schooljaar gewoon helemaal alleen. Daarom vertrouw ik mensen dus niet zo snel meer. (Ook om andere redenen maaroke...) En boeit het me ook niet zoveel meer wat mensen van me denken.
    Maar nu jou probleempje. Kan je niet gewoon is eerlijk met hem daarover praten? Ik bedoel, je doet het zo alleen nog maar meer jezelf aan. En waarschijnlijk zou hij er ook graag over willen praten, maar is hij ook net zo koppig. Ik snap je wel dat je het niet wilt, als eerste sorry of whatever zeggen. Zo koppig ben ik dus ook. Maar je hoeft ook niet perse sorry te zeggen, als je gewoon even met hem gaat praten, komt er misschien wat meer opheldering? Dat lucht namelijk ook wel een beetje op, anders zit je telkens met dat gevoel. (Je weet welk gevoel ik bedoel! ;p) Ik hoop je hierbij een beetje geholpen te hebben. ;)
    Ja bedankt! Ik ga binnenkort nog wel goed met hem praten. En wat jou verhaal betreft; dat is echt gewoon raar. Ik hoop dat alles weer goed is. (flower)


    it's so empty living behind these castle walls

    BOUM schreef:
    (...)Ja bedankt! Ik ga binnenkort nog wel goed met hem praten. En wat jou verhaal betreft; dat is echt gewoon raar. Ik hoop dat alles weer goed is. (flower)

    Haha! Oke dan, ik hoop dat het snel weer goed komt dan. Bij jou is het nog te redden. Ik helemaal niet meer, hehe. *Just joking* Maar ik meen het wel echt, goodluck! (flower) Dat verhaal met die vrienden van mij is ook echt raar. Maarja, niks meer aan te doen. Beter te laat dan nooit. Anders dan zou het waarschijnlijk nóg pijnlijker hebben gedaan. Maar zo erg boeit alles me nu dus niet meer xd.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Beamsville schreef:
    Dat is echt een rotstreek. Ik zou dat niet pikken hè. ;o


    your eyes are like stars in the night.