• Haaaaai

    Ik heb dus eigenlijk een klein probleempje,ik heb een smoesje nodig maar weet niks.

    Vanavond ben ik samen met mijn broertje home alone!
    Jammer genoeg mag hij geen alcohol dus krijg ik nu ook niks en mag ook niks kopen.
    Maar dat maakt me niet veel uit:P
    maar nu willen we dus Energy drank kopen,maar dat kopen we zovaak..dat het ook niet meer mag..:P
    Nu willen we samen naar winkel om te kopen..en nee kan niet dat ik eerst wegfiets en dan hij, want we gaan op scooter..
    En hebben dus smoesje nodig met wat we gaan doen..zonder te zeggen dat we naar supermarkt gaan..


    xx

    Zeg dat jullie een nieuwe cursusblok of zo nodig hebben?


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Zeg dat je nog even iets bij een vriend(in) iets moet ophalen voor school en dat het morgen niet kan omdat hij/zij dan weg is. Zeg daarbij ook dat je broertje héél graag mee wilt?


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Zeg dat je nog even iets bij een vriend(in) iets moet ophalen voor school en dat het morgen niet kan omdat hij/zij dan weg is. Zeg daarbij ook dat je broertje héél graag mee wilt?


    ja die vind ik wel goed..;D

    Zeg ;

    Mam/Pap ik moet ff naar *vriendin* want *Je broertje* heeft zijn mobiel/gameboy(ander computer spelletje),mp3 ofzo iets bij *vriendin* laten liggen dus hij moet ff mee naar *vriendin*

    en goed smoesje?^^


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    xBabyxFacex schreef:
    Zeg ;

    Mam/Pap ik moet ff naar *vriendin* want *Je broertje* heeft zijn mobiel/gameboy(ander computer spelletje),mp3 ofzo iets bij *vriendin* laten liggen dus hij moet ff mee naar *vriendin*

    en goed smoesje?^^


    ja die vind ik ook wel goed ;d

    laat gewoon 1 van jullie gaan en zeg dat die iets moet gaan halen bij een vriendin :3 ?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Zeg tegen je ouders dat hij graag een blokje om wilde bij jou op de skooter


    ' Nyctophilia '