• Ik zoek dus stories
    Ik lees:
    -One Direction(ook 1D bromances)
    -Cinema Bizarre
    -OP: als het echt een goed en spannend verhaal is
    -Twilight: Als er veel romantiek in zit i love Edward en Bella
    -Nederlands geschreven-dus ik lees geen engels geschreven
    -Engels gesproken
    -NL gesproken

    Wat ik absoluut niet lees:
    -Justin Bieber
    -Harry Potter
    - Horror verhalen-ik heb zulke enge stories gezien op Quizlet en nu freakt t me haha
    -Engels Geschreven
    -Super lange hoofdstukken van 600/700 woorden

    Mijn story, zullen jullie daar please een kijkje bij willen nemen?
    I don't know when i lost my mind, Maybe when i made you mine~Larry Stylinson
    http://www.quizlet.nl/stories/127585/i-dont-know-when-i-lost-my-mind-maybe-when-i-made-you-minelarry-stylinson/


    His hands, his hands are running down to my hips,
    I am almost shaking,
    Damn, what does this guy do to me that no one else can do?



    My hands are running down to his hips,
    I'm looking into his eyes,
    Why is he so beautiful?
    I smile a bit when i've kissed him.


    -16+ stukjes
    -Engels gesproken
    -Nederlands geschreven
    -Schrijven wanneer ik wil
    -3 reacties op een hoofdstuk,
    voor ik 't volgende hoofdstuk schrijf


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    Op mjjn profiel staan er veel 1D en OP (wbw)
    Als tentamens eindellijk voorbij zijn ga ik eens flink schrijven.


    -

    Ik heb denk wel wat voor je. (:

    OP:


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.[/center]

    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - Dit verhaal is al afgelopen, maar kent een vervolg.


    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    *fantasy/avontuur/thriller
    *onbekende personen

    1D:
    http://www.quizlet.nl/stories/125784/our-love-fades-by-sunrise--harry-styles/
    Als cupido merkt dat de mensheid hun hart niet meer volgt, besluit hij het over een andere boeg te gooien: Harry Styles en Esther Dunham ontmoeten elkaar in hun droomwereld. De impact daarvan is zo groot dat het hun alledaagse leven in beslag neemt en ze niet weten of hun “droomprins(es)”echt zal bestaan of slechts in hun dromen. Zullen ze elkaar ook in de echte wereld vinden? Is het reëel om te verwachten dat je sprookjesprins(es) zich hetzelfde gedraagt in de echte wereld?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Recklessly in Love • Wolfpack short-story.



    ‘‘Some people are meant to fall in love with each other, but not meant to be together.’’


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    - KLIK -

    • One Direction bestaat niet
    • Spoken in English and written Dutch
    • Louis Tomlinson
    • Marcel Styles
    • 16+
    • High School
    • Homoseksualiteit
    • Auctoriaal
    • ©BULLSHIPPING


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Storryy..

    † Van beauty tips tot DIY. Je vind hier alle tips en Tricks!. †









    † Record abo':.
    † In de top:.
    † Record kudo's:


    I painted it black, i know that you don't like normal things.

    Anticity • Styles [16+][left]
    Two People
    Secretly meeting
    Discovering the undiscovered
    Hidden for the world
    Anticity

    Trailer


    • • •
    Overdag waren ze concurrenten; Aartsvijanden die er alles aan deden om de andere ten onder te brengen. Hun tanden zettend in hetgeen waarvoor ze streden.
    Maar zodra de zon ingewisseld werd voor de donkere schaduwen van de nacht. Zetten ze het liefst hun tanden in elkaars tere huid.
    Ze hadden één ding gemeen gehad:
    Hun nieuwsgierigheid voor de erotische grenzen.










    Characters:
    Jenah R. Henderson
    -
    Hoofdredacteur Oleada Fashion; sinds september 2011
    Communications; New York University, US
    Vrijgezel
    24 jaar


    Harry E. Styles
    -
    Hoofdredacteur Artica Magazine; sinds februari 2012
    Literature; University of Oxford, UK
    Vrijgezel
    25 jaar



    _____________________________________________________________________________







    "Ik kneep mijn ogen tot spleetjes en keek de blonde man voor me argwanend aan. Hij daarentegen zag geen gevaar in me en grijnsde vrolijk terug. Ik ergerde me nu al aan hem."






    In een heel andere tijd. Ergens in een verloren uithoek van het Britse continent is het moment aangebroken waarop een nieuwe Raad zal zetelen. De Verenigde Gebieden staan in rep en roer; op zoek naar een nieuwe leidsman voor deze Raad.
    Op een winterse dag in het kleine dorpje Dukàh krijgt een jonge vrouw een brief van de huidig zetelende raad. Ze wordt opgeroepen om deel te nemen aan De Race. Alle vertelsels uit haar jeugd waren werkelijkheid geweest...
    De dappere, maar eigenzinnige Eslora vertrekt, maar niet zonder de nodige obstakels in het verschiet. Zeker als de mysterieuze Lyam haar pad kruist, de vraag is enkel welke intenties deze jonge vreemdeling heeft.

    •••

    •••


    De Race
    Genre: OP, Fantasy, Avontuur en een beetje Romantiek

    [ bericht aangepast op 13 dec 2013 - 14:25 ]


    We are only a moment.

    Mijn story: Who run the world?! Girls!

    - OP
    - 16+ stukjes
    - Post normaal meerdere malen per week
    - Nederlands geschreven en gesproken
    - Vol van actie, geweld, liefde, passie en vriendschap


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Give me more than this -Ziam Afgelopen, 171 hoofdstukken, bromace.

    The One That Got Away - Ziam Vervolgstory van GMMTT, Bromance, 46 hoofdstukken tot nu toe, lopend.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.


    A ray of light
    of the golden red sun
    breaks the cold and bitter night
    I repeat
    the unsproken words
    that were not meant to be
    drowning myself
    in infinite sadness
    and melancholy
    the words,
    written on a line
    that you will be mine
    and intense will be love
    that rises above
    as a ray of light
    breaks the bitter night


    *Bevat geweld en mogelijk grof taalgebruik
    *Ik ga voor kwaliteit en niet voor kwantiteit
    hoofdstukken zullen dus niet zo snel volgen.
    *Soundtrack 1
    *Soundtrack 2



    http://www.quizlet.nl/stories/130250/vana-isil/


    “To live will be an awfully big adventure.”


    soms vraag ik me echt af, of dit wel mijn echte leven is. of ik wel echt Olivia Adams heet. Of ik echt wel een stil meisje van 15 jaar ben die simpelweg van lezen en schrijven houd. Al die vragen, kantelden in mijn hoofd, al bijna 10 jaar lang. Al die vragen, bleven onbeantwoord. Zelfs niet door mijn eigen ouders. Tot nu. Het is niet alleen dat ze niets tegen me zeiden, maar het is ook dat ze me leugens vertelden. Ik kan spullen laten bewegen om simpelweg te gaan knipperen. Ik kan een bosbrand veroorzaken door een simpele nies. Of ik kan hun gedachtes lezen. Door simpelweg diegene aan te kijken. Waarom vertelden ze gewoon niet waarom ik dit alles kon doen? zijn er eigenlijk ook meerdere die zulke dingen kunnen doen hierbuiten? Zelfs dat, vertelden ze niet. sowieso kan ik dat niet zelf gaan uitzoeken want Het blijft een fijt dat ik al weken lang in mijn eigen huis opgesloten zit.





    -begonnen op : 03.01.2014
    -geëindigd op : 00.00.00
    -12+
    -Onbekende personen, Fantasy
    -record aantal kudos : 0
    -kudos totaal : 0
    -record aantal abo’s : 4


    klik =D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••


    The reckless and the brave

    Als Nova's broer op brute wijze wordt vermoord, zweert hij wraak. Na zijn ziel verkocht te hebben aan een demon is hij vervloekt de aarde te bewandelen tot de moordenaar bij zijn handen sterft. Door een spelling van het lot ontmoet hij Hazel, een meisje die haar familie achterlaat om eindelijk haar leven te leven. Maar wie is zij, wat is zij? En nog belangrijker, wat heeft haar afkomst te maken met de dood van Nova's bloedverwant? Hazel laat alles achter waar Nova zo wanhopig naar hunkert. Was het toeval dat hen samen bracht?

    http://www.quizlet.nl/stories/129617/the-reckless-and-the-brave/

    Über-ich is een grote gangbang aan bromances.


    Searching heavens for another earth


    Gemaakt door: DreamerN



    Het is het jaar 1647 wanneer het land word geregeerd door een harteloze koning. Zijn enige interesse is geld en macht en een man van zijn positie weet daar flink gebruik van te maken. Het land is nauwelijks leefbaar, hoewel de akkers en landerijen nog prima vruchtbaar zijn. Nee, deze man heeft een strak regime en dwingt de mensen hoge bedragen te betalen, boeren moeten namelijk een groot deel van de oogst afstaan aan de koning. Wanneer er niet wordt voldaan aan deze regels, of als er een opstand volgt, worden de mensen hard onderdrukt. Openbare executies op de meest verschrikkelijke manieren en hoge straffen zijn aan de orde van elk mens die wat lager in de stand leeft.
    De straten zijn bezaaid met orde bewakers van deze man en lijken alles in de gaten te hebben. Uit angst zijn er nauwelijks mensen die tegen dit regime in durven te gaan.

    Een kleine groep rebellen, bestaande uit vogelvrij verklaarde mensen en vrijwilligers die hun leven willen wijden aan een vrijheid in dit land proberen een stokje te steken tegen het regime van deze man.
    Hun eerste plan: Het ontvoeren van de dochter van de koning. Haar geregelde huwelijk nadert en wanneer dit voltrokken zou worden, zou de situatie van het land verslechteren. Het is nu of nooit.


    Trailer:

    Gemaakt door: Nostradamus

    - Geschreven door Muninn en Barker
    Onbekende personen -

    - Regelmatig nieuwe hoofdstukken
    middeleeuwse setting, neigt naar fantasy -

    - Er word gelet op spelling en manier van schrijven- middeleeuwse setting, neigt naar fantasy
    Subtiel gebruik van humor -

    - Een hoofdstuk telt tussen de 500 en de 1500 woorden


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik denk dat ik je zal moeten teleurstellen over het aantal woorden, want de mijne zijn meestal rond de 1000. Je kunt altijd eens een kijkje nemen op mijn profiel (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried