• Tokio Hotel - Live in stockholm
    Ik wist dat het niet zo goed ging met de shows, maar ik dacht echt even van he(?) toen ik dit zag.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2010 - 22:03 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    HAHAHA. :'D
    Sorry, om de één of andere reden vind ik dit zeer amusant.


    Only losers can act the way you do

    Jeetje o.o


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind dit eigelijk erg voor hun :X
    Ze doen hun best enzo ze steken al hun tijd erin en ja :X
    Als je fan bent, dan ben je ook fan en nu zie je wel wie de echte fans zijn =)


    Stop wishing, Start doing..

    whahaha q:


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Wat een gegil zeg!
    Njha, ik vind het wel kut voor ze hoor.


    Your make-up is terrible

    Omgod ;O
    Erg vooor hen (L')

    Germ, ik vind het echt erg voor ze.. maar het is wel dat je nu ziet wie hun echte fans zijn.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    In Ahoy was toch ook dat bovenste balkon dicht?


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Clockwise schreef:
    In Ahoy was toch ook dat bovenste balkon dicht?


    Ja.


    Your make-up is terrible

    ö best wel lullig man xd

    bij ahoy viel het me ookal best wel op dat er weinig mensen waren,maar 1 meisje naast me zei ; nee joh het lijken er gewoon minder omdat wij staaan met nog meerdere...
    De kletskoek xD


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    alle monsoon-fannetjes zijn afgehaakt en daar zitten nu dan de echte fans

    ach ;p


    And all the girls in the front row scream your name.

    Omg, ik vind het echt lullig... Nu spookt er de hele tijd door mijn hoofd dat ze gaan stoppen. Dat hoop ik echt niet want anders ben ik echt mijn steunpilaar in mijn leven kwijt... Ja inderdaad nu zie je pas de echte fans! Ze steken daar al hun tijd in... en dan hebben ze dat... Ik vind het echt kut
    -_-'
    Bij Vorst konden er nog 2000 meer binnen maar het zat toch redelijk vol vond ik...


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    HumanoidCity schreef:
    Omg, ik vind het echt lullig... Nu spookt er de hele tijd door mijn hoofd dat ze gaan stoppen. Dat hoop ik echt niet want anders ben ik echt mijn steunpilaar in mijn leven kwijt... Ja inderdaad nu zie je pas de echte fans! Ze steken daar al hun tijd in... en dan hebben ze dat... Ik vind het echt kut
    -_-'
    Bij Vorst konden er nog 2000 meer binnen maar het zat toch redelijk vol vond ik...


    idd^^ er wordt ook gezegt dat dit hun afscheids tour is... maar dat denk ik niet anders hadden we dat toch wel van TH zelf ofzo gehoord...?

    In Ahoy vond ik het trouwens ook echt super leeg maar als ik dit filmpje kijk viel het in Ahoy nog wel mee!


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    Clockwise schreef:
    In Ahoy was toch ook dat bovenste balkon dicht?
    Ja, en ring 1 was niet eens uitverkocht.


    Life is hard and then we die

    Woow o.o


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.