• Tokio Hotel - Live in stockholm
    Ik wist dat het niet zo goed ging met de shows, maar ik dacht echt even van he(?) toen ik dit zag.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2010 - 22:03 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    JustLikeYou schreef:
    Ik vind dit eigelijk erg voor hun :X
    Ze doen hun best enzo ze steken al hun tijd erin en ja :X
    Als je fan bent, dan ben je ook fan en nu zie je wel wie de echte fans zijn =)

    Ehm ik vond het in Ahoy ook angstaanjagend leeg, toen de lichten nog aan waren...
    Maar omfg daar is het wel heeeeeeel erg leeg. Jeetje, ik heb zó'n medelijden met hen. ._.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2010 - 15:08 ]


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik vind dat erg voor hen..


    Some people make the world special just by being in it

    Pestkop schreef:
    HAHAHA. :'D
    Sorry, om de één of andere reden vind ik dit zeer amusant.

    das best erg maar ze hadden ook gewoon een kleinere concerthal af kunnen huren.. hoewel ze natuurlijk niet goed kunnen inschatten hoeveel er zullen komen..


    Je moet worden wie je bent.

    Nja, voor een driekwart lege zaal schreeuwen ze wel hard. :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    JamiieQueen schreef:
    Germ, ik vind het echt erg voor ze.. maar het is wel dat je nu ziet wie hun echte fans zijn.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    het is idd kut. MAar denk ik ook dat ze respect terug moeten verdiennen je hebt niks laten horen en nu is het eigenlijk de stunt om een come back te maken. zoo lijkt het eigenlijk wel.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2010 - 18:47 ]


    Some angels have no wings.

    Assassin schreef:
    Wat een gegil zeg!
    Njha, ik vind het wel kut voor ze hoor.

    Hihi.
    Ach al die mensen die eerst fan waren van hun zijn opgegroeid en verandert, nu zie je teminste wie de trouwe fans zijn of de mensen die ze nog steeds even goed vinden...


    The soul needs autumn.

    Nu de nepfans weg zijn...
    Leve de échte fans!
    Trouwens ik denk (lees: weet bijna zeker) dat de jongens liever minder maar trouwe fans hebben dan hordes fans die morgen alweer weg kunnen zijn.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    oe das best scheisse xd


    She said: I gotta find out for myself

    Hingucker schreef:
    Nu de nepfans weg zijn...
    Leve de échte fans!
    Trouwens ik denk (lees: weet bijna zeker) dat de jongens liever minder maar trouwe fans hebben dan hordes fans die morgen alweer weg kunnen zijn.

    Wat de jongens willen maakt niet uit. Het is het management dat beslist.
    Dat klinkt cru, maar het is wel zo. Het management zal het niet boeien of het nu wannabes zijn of echte fans.


    Let the Night embrace you

    HumanoidCity schreef:
    Omg, ik vind het echt lullig... Nu spookt er de hele tijd door mijn hoofd dat ze gaan stoppen. Dat hoop ik echt niet want anders ben ik echt mijn steunpilaar in mijn leven kwijt... Ja inderdaad nu zie je pas de echte fans! Ze steken daar al hun tijd in... en dan hebben ze dat... Ik vind het echt kut
    -_-'
    Bij Vorst konden er nog 2000 meer binnen maar het zat toch redelijk vol vond ik...


    Ja best wel erg voor hun. Maar de kranten zeiden allemaal wel dat er zeker nog 2000 mensen extra in Vorst konden maar dat is niet waar. Er kunnen maximaal 7000 of een klein beetje meer mensen in Vorst dus dat wil zeggen dat het concert toch wel goed gevuld was. (na zo'n lange tijd aan hun album gewerkt te hebben en daardoor niks meer van zich te laten horen.)


    One Day you'll remember me...

    Toen ik dat zag, voelde ik me gewoon schuldig! Als ik geld zou hebben zou ik daar gewoon in me uppie gaan zitten, hihi (:


    Bill Kaulitz (LL)