• [ bericht aangepast op 25 dec 2015 - 14:39 ]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Hahaha, dat lijkt me best pijnlijk, maar wel gaaf als ik het had gedaan zeg maar. Best vet:Y)

    Ik ben trots op.. Niet zoveel op dit moment.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Gefeliciteerd! _O_


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Heroic schreef:
    Hahaha, dat lijkt me best pijnlijk, maar wel gaaf als ik het had gedaan zeg maar. Best vet:Y)

    Ik ben trots op.. Niet zoveel op dit moment.

    Ja jonge, m'n hand bloedde helemaal :Y) Maar het was het echt waard, beste gevoel in de wereld <3

    [ bericht aangepast op 17 maart 2010 - 17:13 ]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Wauw, dat is heel goed van je.
    Zelf ben ik heel trots op mijn vriendinnen, omdat ze nog altijd voor me klaar staan - en dat betekend gewoon heel veel voor me <3

    Proficiat ^^ . Wat leuk voor je.

    Ik heb vorige week voor de eerste keer mijn bek tegen iemand opgezet, en toen was ik zo trots. Ik scheldde wel niet, maar sooo whatever.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    wauw! Echt gefeleciteerd!
    Ik zou dat ook willen kunnen maarja dat is niet aan mij besteed die dingen maar ik reageer me op andere dingen af. :D

    nog eens gefeleciteerd!


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Concentrate schreef:
    Proficiat ^^ . Wat leuk voor je.

    Ik heb vorige week voor de eerste keer mijn bek tegen iemand opgezet, en toen was ik zo trots. Ik scheldde wel niet, maar sooo whatever.

    Dat is ook heel wat (: gefeliciteerd <3


    all I want for christmas is a girlfriend

    Congratz. Kon ik dat maar _O_

    Ik ben trots op het feit dat ik mijn 5 voor kunstgeschiedenis in 10 minuten heb opgehaald naar een 8.5 :'] Op diezelfde dag als de toets kreeg ik te horen dat die herprofilering verplicht was, dus ik snel door het boek bladeren. En de ironie: voor die eerste toets heb ik langer en beter geleerd als voor die tweede x']


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Congratz. Kon ik dat maar _O_

    Ik ben trots op het feit dat ik mijn 5 voor kunstgeschiedenis in 10 minuten heb opgehaald naar een 8.5 :'] Op diezelfde dag als de toets kreeg ik te horen dat die herprofilering verplicht was, dus ik snel door het boek bladeren. En de ironie: voor die eerste toets heb ik langer en beter geleerd als voor die tweede x']

    Dat is ook heel wat, en daar mag je ook wel trots op zijn [x gefeliciteerd (:


    all I want for christmas is a girlfriend

    Congrats :)
    Ik ben trots op... niks op dit moment eigenlijk (huil)

    Ik ben trots op het feit dat mijn klei beeld voor HA op een draak lijkt en niet meer op een bonk klei ;D

    Btw: Gefeli


    I'll decide when to die,until then let me life my way

    Goedzo! =D


    Stop existing and start living.

    Ik ben trots op het feit dat ik net gesport heb en niet heb opgegeven met het rennen XD

    En dat is echt supervet 8D


    You move me ......... Kurt

    Goedzo ! ^^

    Ik ben trots op mezelf dat ik helemaal alleen moest beginnen dit schooljaar en toch vrienden heb gevonden in de klas en mijn plek heb gevonden. Ondanks mijn ozo verlegenheid (:


    -

    Wow, daar mag je wel trots op zijn ^_^
    Ik ben trots omdat ik mijn propedeuse heb gehaald =) Dat is alweer een tijdje geleden, maar toch.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg