• Moeten jullie even weten hoe een broer ik heb? Wel, mijn broer pest blijkbaar mensen van zijn klas. Stond er net een jongen met zijn vader voor de deur. Blijkbaar spuit mijn broer deo in zijn ogen (hij is er voor naar de dokter gemoeten), zit met een aanstekker in zijn haar, pakt zijn gsm voordurent af en slaagt die dan op zijn hoofd, zegt hij dat hij hem met zijn vriendjes ga komen afslagen enzo.

    Serieus, ik haat mijn broer. Hij komt zo thuis, en weet niet dat die jongen is geweest. Dat doe je toch niet? > <


    Some people make the world special just by being in it

    Dat is wel gemeen ;x


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Dat is wel gemeen van hem inderdaad Ö

    Maargoed, ik hou van je, dus dan komt alles goed
    (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ga je broer zo hard slaan, ik haat pesters. Hebben ze er eigenlijk enig idee van wat dat met die jongen doet? Al ken ik hem niet, ik heb nu al medelijden met die jongen die jou broer pest. En hoe oud is je broer? Wat een rotjoch.

    Clairvoyance schreef:
    Ik ga je broer zo hard slaan, ik haat pesters. Hebben ze er eigenlijk enig idee van wat dat met die jongen doet? Al ken ik hem niet, ik heb nu al medelijden met die jongen die jou broer pest. En hoe oud is je broer? Wat een rotjoch.


    Only losers can act the way you do

    Clairvoyance schreef:
    Ik ga je broer zo hard slaan, ik haat pesters. Hebben ze er eigenlijk enig idee van wat dat met die jongen doet? Al ken ik hem niet, ik heb nu al medelijden met die jongen die jou broer pest. En hoe oud is je broer? Wat een rotjoch.

    Mijn broer is 14, die jongen ook. En serieus, hij kon volgens mij zo in huilen uitbarsten terwijl hij dat allemaal vertelden. Ik vond dat zo zielig.


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    Mijn broer is 14, die jongen ook. En serieus, hij kon volgens mij zo in huilen uitbarsten terwijl hij dat allemaal vertelden. Ik vond dat zo zielig.

    Tanya, ik ga jou broer kapot maken >;[ sorry, ik haat pesters serieus. moet hij nog eens één keer doen en ik sla 'm, dan zoek ik je wel op of zo.

    Gemeen van hem.. vraag me af waarom mensen dat doen.
    Ik ben serieus allergisch voor elke vorm van pesten en buitensluiten, zo gemeen en nutteloos. Misschien komt het omdat ik een van de nerdos ben, maar iedereen is toch op een manier wel aardig? Iig niet onaardig of stom om je zó tegen te gedragen o.o?


    Mew <3

    Wow, wat een broer heb jij 0.0
    Gelukkig ben jij niet zo.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Clairvoyance schreef:
    (...)
    Tanya, ik ga jou broer kapot maken >;[ sorry, ik haat pesters serieus. moet hij nog eens één keer doen en ik sla 'm, dan zoek ik je wel op of zo.


    Pff als je dan toch bezig bent heb ik nog 2 meiden bij mij op school die je ook mag afmaken! (:
    Anywayz ik ben het wel helemaal met je eens!


    dream, dare, fly!

    Sid schreef:
    Wow, wat een broer heb jij 0.0
    Gelukkig ben jij niet zo.

    Dat denk je alleen maar, als morgen je haar weggebrand is.. (duivel)
    Joke. ;d


    Some people make the world special just by being in it

    ANNExROCKT schreef:
    (...)

    Pff als je dan toch bezig bent heb ik nog 2 meiden bij mij op school die je ook mag afmaken! (:
    Anywayz ik ben het wel helemaal met je eens!

    Weet je, ik schrijf me gewoon in voor Bully Beatdown, moet die gepeste jongen ook doen, Tanya! Dan krijgt jou broer klappen van een professionele bokser. No mercy

    Wow, wat een broer heb jij 0.o


    You can run but not hide

    Alysse schreef:
    (...)
    Dat denk je alleen maar, als morgen je haar weggebrand is.. (duivel)
    Joke. ;d

    Haha, mijn zus wordt al bang als er iemand nog maar boos naar haar kijkt x)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Wat ontzettend gemeen zeg :o


    -

    Dat doe je niet! lkkre broer heb jy...
    die van my doet dat niet, maar die is het andere uiterste O,o


    Alis volat propriis