• Dit deed ik : 2 vriendinnen van mij zitten altijd te zeiken op zo'n sneu kind uit onze klas. Allemaal roddelen van ja ik mag der niet en ze moet ons niet zo stalken! En nog meer shit. Maar zei denkt dat hun 2 haar mogen. Dus ik zo tegen dat meisje van: -naam-, S en M vinden je irritant. Trekt S me keihard aan mijn haar enzo dan denk ik van: jezus man wat je de vorige les zei zeg ik nu tegen der en dan word je boos? Ik vind het gewoon leuk om dat meisje te plagen en ik vind het zielig dat ze haar zo aan een lijntje houden.
    Ben ik nou gemeen?

    [ bericht aangepast op 17 maart 2010 - 20:30 ]


    when words fail, music speaks.

    Nah-ah. Ik vind dat je dat meisje moet vertellen dat ze irritant is, want dan kan ze er mss wat mee.


    Hope goes lost but never dies.

    Ja hoor.


    Some people make the world special just by being in it

    Icetea schreef:
    Nah-ah. Ik vind dat je dat meisje moet vertellen dat ze irritant is, want dan kan ze er mss wat mee.
    Maar ik vind haar niet zo irritant, ik vind haar raar. Maar ze volgt mij niet en ze weet dat ik haar niet mag en ze zei ook mooi 'doei tot morgen!' en alles tegen hun toen ze weg ging na die les wanneer ik dat had gezegd O.o


    when words fail, music speaks.

    Ik vind je niet gemeen maar zo'n kind heb ik ook in de klas die denkt dat je een grapje maakt als je zegt dat je der haat en dan gaat ze lachen als een dom paard.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Aardig is anders..
    Maar je pest d'r niet of zo.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Icetea schreef:
    Nah-ah. Ik vind dat je dat meisje moet vertellen dat ze irritant is, want dan kan ze er mss wat mee.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Icetea schreef:
    Nah-ah. Ik vind dat je dat meisje moet vertellen dat ze irritant is, want dan kan ze er mss wat mee.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Icetea schreef:
    Nah-ah. Ik vind dat je dat meisje moet vertellen dat ze irritant is, want dan kan ze er mss wat mee.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    NYC schreef:
    Ik vind je niet gemeen maar zo'n kind heb ik ook in de klas die denkt dat je een grapje maakt als je zegt dat je der haat en dan gaat ze lachen als een dom paard.


    your eyes are like stars in the night.