• Dat is wat een vriend tegen me zei nadat ik hem het liedje 'Attention' liet horen. :'D
    Michael: Bill is emo jongeh!
    Ik: Waarom da nu weer? ;o
    Michael: 'I scratch your sweet name, right into my skin' Haha lekker vrolijk gaat 'm een beetje ligge snijde ;D
    Ik: Haha, omg :'D


    Dus, Bill is emo.(krul)

    -Vat dit niet verkeerd op, ik ben fan, maar zijn opmerking vond ik geniaal, al gaat het om Bill. :'D-

    [ bericht aangepast op 17 maart 2010 - 21:49 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Haha, lekker van 'm.

    BK schreef:
    Heb je de tekst gelezen die er na komt? Het gaat niet om het snijden maar het gaat erom dat die persoon hem laat zitten.

    'I scratch your sweet name right into my skin, you left me bleeding, but I couldn't give in.'

    Maar je kan het inderdaad als emo benoemen x]


    Ja ik weet de tekst dat er na komt, en zoals ik al zei, ik ben zelf fan, maar ik vond zijn opmerking gewoon geweldig.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Heroic schreef:
    Ja, eerlijk gezegd is het best een vage zin.

    Midnightx schreef:
    haha, i agree. though the sentence is cool. ^-^


    I'm just a little girl in a big mean world.

    'I scratch your sweet name, right into my skin'


    Heeft iemand er ooit over nagedacht dat dit misschien wel over een tattoage gaat? :Y)

    [ bericht aangepast op 21 maart 2010 - 14:58 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Haha :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Assassin schreef:
    Hahahahahahaha. Wel grappig ja.


    Bill Kaulitz (LL)

    KirstenSnaps schreef:
    (...)

    Heeft iemand er ooit over nagedacht dat dit misschien wel over een tattoage gaat? :Y)

    Ah nou, Kirsten! Nu is de lol er van af _O_

    goed opgemerkt van je vriend xD


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Het verbaast me dat het zolang duurde, voordat een hater die opmerking ging geven, maar dan nog, doet het me niks meer wat haters zeggen. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)

    Heeft iemand er ooit over nagedacht dat dit misschien wel over een tattoage gaat? :Y)


    Nu je het zegt! ö
    Al denk ik niet dat Bill zo naïef is om een naam te laten tatoeëren van een liefje.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    Het verbaast me dat het zolang duurde, voordat een hater die opmerking ging geven, maar dan nog, doet het me niks meer wat haters zeggen. (:


    Het is geen hater hoor, hij heeft niets tegen de jongens zelf, de muziek is alleen niet zijn smaak.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    NYC schreef:
    Haha die is wel goed opgemerkt.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)

    Heeft iemand er ooit over nagedacht dat dit misschien wel over een tattoage gaat? :Y)
    Is daar geen andere benaming voor, je laten tatoeëren? Want volgens mij is scratch gewoon krassen.


    Life is hard and then we die

    KirstenSnaps schreef:
    (...)

    Heeft iemand er ooit over nagedacht dat dit misschien wel over een tattoage gaat? :Y)

    Dussssss Bill heeft een nieuwe tattoo? _O_


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.