• Ik wil dus heel graag een lippiercing, zo'n bolletjes ding aan de linkerkant. Nu heb ik verhalen gehoord over dat je tandvlees naar beneden kan gaan en je tanden dan getrokken moeten worden. En dat je tanden af kunnen breken enzo..
    Weet iemand hoe dat zit?
    Want ik wil er heel graag een, dus wil ik ook wel ff weten wat de risico's zijn ^^

    xxx Marit <3


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Hahah allemaal lekker overdreven. Vroeger zat hij aan de achterkant met een bolletje vast, nu is het een plat rondje geworden zodat hij je tanden niet meer beschadigt.


    Your make-up is terrible

    Ik weet dat m'n vriendin wel last kreeg van haar tanden+tandvlees, maar zelf heb ik d'r geen ervaring mee. Je kunt 't 't beste in zo'n piercingshop? -Of waar je zulke dingen ook maar laat zetten- vragen.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2010 - 11:33 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik heb een snakebite, en heb nergens last van,

    owja en trouwens ik heb de ene lippiercing al bijna een half jaar en heb er totaal geen last van gehad ;)

    xx


    I solemny swear i am up to no good

    Ik heb zelf ook een lippiercing met een bolletje.
    Maar ik heb nergens last van gehad(:

    als je daar bang voor ben kan je altijd een plastic achterkantje nemen dat beschadigd veel minder je tanden enzo ;)


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Ik heb gehoord dat sommige mensen niet goed tegen dat ijzer ofzo kunnen en dat ze daardoor wat geïrriteerd tandvlees krijgen, maar zoals xPoezeBekkie zegt, dan neem je een plastic achterkantje (:

    ik heb erook zo een al bijna 1 jaar en mijn tanden staan nog gewoon recht en mijn tandvlees is ook nog normaal :$


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Geen idee, ik heb er geen ervaring mee.


    your eyes are like stars in the night.

    Gezond is het allesinds niet. Maar dat is nu ook wel weer overdreven denk ik. Kijk naar Tom, mankeert hij iets?
    Ik hoop maar voor jou dat je geen gevoelige huid hebt zoals ik, dat ie dan uitgroeit. :s


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Andalasia schreef:
    Gezond is het allesinds niet. Maar dat is nu ook wel weer overdreven denk ik. Kijk naar Tom, mankeert hij iets?
    Ik hoop maar voor jou dat je geen gevoelige huid hebt zoals ik, dat ie dan uitgroeit. :s


    -leuke vergelijking xD-
    Maar idd, Tom heeft al ik weet niet hoelang een lippiercing, al 10 jaar ofzo, en volgens mij heeft hij nergens last van ;]

    Wat iedereen al zegt xD


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Edelweiss schreef:
    Ik weet dat m'n vriendin wel last kreeg van haar tanden+tandvlees, maar zelf heb ik d'r geen ervaring mee. Je kunt 't 't beste in zo'n piercingshop? -Of waar je zulke dingen ook maar laat zetten- vragen.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Poseidon schreef:
    Geen idee, ik heb er geen ervaring mee.

    Bij mij is mijn tandvlees wel wat naar beneden gegaan ik heb er gewoon een in het midden, maar voor de rest heb ik er geen enkel probleem mee


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    TeddyMurder schreef:
    Hahah allemaal lekker overdreven. Vroeger zat hij aan de achterkant met een bolletje vast, nu is het een plat rondje geworden zodat hij je tanden niet meer beschadigt.