• Mijn hart bonst nog steeds als een gek. Er zat net een JOEKEL van een spin op mijn muur.. En ik wilde niet gaan slapen met een spin in mijn kamer!de spin zat ook nog heel dicht bij de deur.. Ik heb toenmijn 'wapen' gepakt, oftewel een rol kaftpapier. Toen heb ik een half uur bedacht hoe ik langs dat dier kon komen.. Ik besloot om langzaam erlangs te gaan, maar toen begon hij ineens te bewegen en toen ben ik heel snel doorgerend na mijn pa en ma en toen heeft mijn pa mij uitgelachen en dat dier weggehaald.. Zelf zat ik helemaal te shaken, en half janken half lachen.. Morgen kan ik er misschien erg om lachen. Maar nu lig ikhelemaal onder het dekbed, bang voor andere spinnen ;L
    wie heeft ook angst voor spinnen?


    Me so good.

    Ik ;[


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Me is scared of those little biatches! D:
    Let's kill all those stupid creatures and burn them!

    Celestial schreef:
    Me is scared of those little biatches! D:
    Let's kill all those stupid creatures and burn them!

    jij mag ze vermoorden, ik kom liever niet te dichtbij ;3


    Me so good.

    Nah, ze doen niets (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Spinnen zijn coooool :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb arachnofobie en coulrofobie. Dus geen spinnen of clowns in mijn buurt of ik ga gillen.


    Here & Now

    Voor grote dunne niet. Maar wel voor grote dikke en kleine dikke :'DD


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ze zeggen als je spinnen in de nacht ziet dat ze geluk brengen.
    Heb ik geleerd in school:Y)


    We're all dancing to the same sad song.

    ik ga niet in mijn kamer slapen als er een spin zit, dan vlucht ik naar de bank beneden :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    nee, ik vind die beesten echt gaaf :P die spinnen zijn banger voor ons dan wij voor hem x] en als je in je bedje ligt vermijd hij je huid. de spullen waar hij op loopt zijn iets van.. 20 graden ofzo? naja zoiets ;P en als hij dan zijn poot op jouw huid van 38 graden zet is dat in één keer veel te warm.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    GuitarsRock schreef:
    nee, ik vind die beesten echt gaaf :P die spinnen zijn banger voor ons dan wij voor hem x] en als je in je bedje ligt vermijd hij je huid. de spullen waar hij op loopt zijn iets van.. 20 graden ofzo? naja zoiets ;P en als hij dan zijn poot op jouw huid van 38 graden zet is dat in één keer veel te warm.
    ja maar kijk, ze zeggen wel dat je zoveel spinnen in je slaap eet, hoe kan dat dan?


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Plet ze koelbloedig met je voet. Probleem opgelost. Niet zo aanstellen en wordt spinnen moordenaar.


    #WWED - What Would Emma Do?

    riverdale schreef:
    (...)ja maar kijk, ze zeggen wel dat je zoveel spinnen in je slaap eet, hoe kan dat dan?

    dat kan ook niet.. x]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik vind ze eng,maar niet zo heel eng.


    It is the unknown we fear when we look upon death and darkness,nothing more.

    GuitarsRock schreef:
    (...)
    dat kan ook niet.. x]
    haha nee ik vond het ook al raar, want je wordt toch wakker door dat gekriebel? haha


    If you spread your wings, you can fly away with me.