• Hyee,
    zoals je kan lezen, zijn mijn lippen stom :Y)
    ze zijn op dit moment hélemaal gescheurd en zelfs zo droog, dat de huid onder mijn lippen, zo net waar mijn lippen stoppen, ook helemaal kapot is,
    ik smeer het volgens mij genoeg in, want dat doe ik vaak, maar het helpt niks, ze worden enkel nog maar erger.

    Iemand een idee ? :')

    - want het is niet zo fijn als je vriendje dan langskomt --'


    Edit: Ik heb het eens aan iemand op school gevraagd, en doordat ik klierkoorts heb ben ik dus vatbaarder voor uitdroging enzo, en dat merk je wel, dus ze hebben Labello gaan halen met zo'n vies hoge factor :') en ik moet drinken drinken drinken.
    Maw: haat aan klierkoorts.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2010 - 16:29 ]

    wat smeer je erop?
    ik smeer er altijd vasaline op en dat werkt wel :]


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Ik had dat ook een tijdje. Veel drinken en blijven smeren. Het heeft even tijd nodig.


    Life is hard and then we die

    Vaseline/Labello of zoiets dergelijks. Labello werkt bij mij het beste :Y)


    I recycle my thoughts.

    Vaseline helpt inderdaad.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Nouja.. Jij zegt dat je het vaak opsmeert, maar hoevaak is vaak?
    Als het twee keer op een dag is, is het natuurlijk niet voldoende. En het ligt er ook aan wat je gebruikt. Het beste wat je kan gebruiken is vaseline of labello. Ik gebruik iets van dthe Body Shop, dat werkt ook goed.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Labello heeft bij mij nooit effect. Doe er anders gewoon wanneer er niemand is een superdikke laag vaseline op. Als er dan iemand komt een wat dunnere laag.


    Als je maar een ananas hebt..

    Schijtirritant is dat, heb hetzelfde. Dat smeren helpt geen donder, in mijn geval verergert het de pijn zelfs, maar het voorkomt wel dat de boel gaat bloeden -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    Blistex, het blauwe potje. Dat werkt echt heel erg goed, als je het 2 dagen hebt gebruikt zijn je lippen vrijwel weer normaal, maar je moet wel genoeg smeren x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Heroic schreef:
    Nouja.. Jij zegt dat je het vaak opsmeert, maar hoevaak is vaak?
    Als het twee keer op een dag is, is het natuurlijk niet voldoende. En het ligt er ook aan wat je gebruikt. Het beste wat je kan gebruiken is vaseline of labello. Ik gebruik iets van dthe Body Shop, dat werkt ook goed.

    Je moet juist niet te vaak smeren, dat is beter voor lippen. 3 tot 4 keer op een dag is voldoende.

    OT: Drink veel (water) en smeer dus 3 tot 4 keer per dag je lippen in. Vooral niet aan de velletjes trekken! Daar wordt het alleen maar erger van.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Mijn lippen zijn ook stom hoor! Gelukig bestaat er vaseline en labello.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik gebruik Purol daartegen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik gebruik een spulletje van de Body Shop.


    Hope goes lost but never dies.

    een heel dikke laag lippenbalsem voor je gaat slapen, doe ik altijd. (;


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.