• Mijn ouders hebben volgens mijn focking ruzie. Of laat ik het anders zeggen, mijn ma is kwaad op mijn pa. De spanning is hier om te snijden en mijn moeder kan geen normaal woord tegen mijn vader zeggen.

    Als ik vraag wat er aan de hand is trekken ze een schijnheilig gezicht en zeggen ze: "Niets" En dan komt mijn moeder nog even er achteraan met: "Niet iets waar jij wat aan kan doen."

    Gezellig zeg ><


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Lucidity schreef:
    (...)
    ._________.

    Wat bedoel je daarmee? >.<


    Als je maar een ananas hebt..

    Misato schreef:
    (...)
    Wat bedoel je daarmee? >.<

    Idk, dat ik het een beetje een.. rare reactie vind. Maar achja, schijt :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ds idd wl kut (;
    ik blijf gwn evn uit hun buurt dan (;


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Misato schreef:
    Ik wil niet de nerd uithangen, maar heb je je ouders wel toestemming gevraagd dit op internet te zetten? Het lijkt me namelijk dat je ouders het misschien niet leuk zouden vinden als hun privézaken zomaar gelezen kunnen worden door heel Nederland.


    ze omschrijft toch alleen wat er is, toch niet specifiek waarover de ruzie gaat?
    wtf is je probleem ¬¬


    k-kinda busyyyy

    kabulshit schreef:
    (...)

    ze omschrijft toch alleen wat er is, toch niet specifiek waarover de ruzie gaat?
    wtf is je probleem ¬¬

    Ik probeer haar niet aan te vallen. Ik wijs haar er alleen op zodat ze misschien niet problemen of zoiets krijgt.


    Als je maar een ananas hebt..

    Mensen,ze weet niet eens waar het om gaat ><.

    Lau, ik vind het superkut voor je & ik ben er 24/7 voor jou. <3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Misato schreef:
    Ik wil niet de nerd uithangen, maar heb je je ouders wel toestemming gevraagd dit op internet te zetten? Het lijkt me namelijk dat je ouders het misschien niet leuk zouden vinden als hun privézaken zomaar gelezen kunnen worden door heel Nederland.

    Wtf, waar slaat dit nou weer op!?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik hoop voor je dat ze de ruzie snel oplossen! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Gelukkig zijn mijn ouders gescheiden en woon ik bij m'n vader, ik werd ook helemaal gek van al die ruzie's! Tip: probeer je er niet te veel aan te storen, het is iets tussen je ouders dus mogen ze het zelf uitvechten ook:Y)


    Bill Kaulitz (LL)

    Misato schreef:
    (...)
    Ik probeer haar niet aan te vallen. Ik wijs haar er alleen op zodat ze misschien niet problemen of zoiets krijgt.


    misg zet ze het op internet zodat ze steun en tips kan krijgen zodat ze weet hoe ze er mee om moet gaan

    ik zou ze gwoon ff in hun sop gaar laten koken het komt waarschijnlijk wel goed, en misg als het is overgewaaid vertellen ze wat er aan de hand is

    btw sterkte ermee ;)


    Cormamin niuve tenna' ta elea lle au'

    andrew schreef:
    (...)


    We only can learn to love, by loving.

    Ascendancy schreef:
    Sluit jezelf op in je kamer. Kom gewoon niet beneden, alleen om even snel iets te pakken.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.