• ..in de pww dan :'D

    want de enige die ik terug heb, is geschiedenis (7,5) en maatschappijleer (8,1).
    en stiekem vind ik dat best wel hele goede cijfers -vooral maatschappijleer, want dat was een kutpw- :Y)

    hopelijk blijven de cijfers een beetje goed, van die ik terug ga krijgen haha :Y)

    hebben jullie toetsweek en al cijfers terug? :9~

    Ja wel toetsweek en het gaat niet zo goed. Vandaag natuurkunde echt heel slecht een 3 ofzo denk ik. Ik weet mijn cijfers nog niet de leraren doen er altijd een eeuwigheid over om het na te kijken:S


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Gefeliciteerd met die cijfers :')
    Ik heb geen toetsweek (zit in 4havo). Maar in dit hele schooljaar heb ik nog geen enkele onvoldoende gehaald(nerd)


    To live would be an awfully big adventure

    Ik heb tot nu toe nog maar één onvoldoende gehaald en dat was een 5,3 :) Dus bij mij gaat het best goed, ik sta zelfs een 10 voor Latijn! Of nee wacht even, ik had ook een 5 voor natuurkunde x)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb geen toetsenweek gehad :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Geen toetsweek gehad, maar ik heb prima cijfers voor mijn klas :')


    Your call, Detective Shinypants.

    Ik heb geen toetsweek, maar mijn cijfers zijn gewoon normaal :')


    You can't fly unless you let yourself fall.

    geen toetsweek, maar nog geen enkele onvoldoende.


    Opgeven is geen optie.

    RAJM schreef:
    geen toetsweek, maar nog geen enkele onvoldoende.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Mijn cijfers zijn nog niet bepaald om van de daken te schreeuwen.. (cat)


    Hope goes lost but never dies.

    Ik heb een paar slechtere testen gehad dit pw, maar mijn vorige was extreem goed.:Y)


    effort never betrays you

    Ik ben vandaag begonnen met de toetsweek, dus nog geen cijfers terug. Ik heb voor andere pw's en een SE van vorig jaar (a) wel goede cijfers!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Goedzo! (:
    Ik had geen toetsweek, maar wel heel veel toetsen. -.- Ik heb overal wel goede cijfers op (mijn totale gemiddelde is boven een 8 ^^) maar op Natuurkunde-Scheikunde heb ik waarschijnlijk een onvoldoende, ik was ziek op de dag dat we de cijfers terugkregen dus ik weet het nog niet zeker. ):


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb geen toetsweek. Maar ik heb al wel een 7.2 voor wiskunde op 2F niveau (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Wauw, echt goed!
    Vorig jaar deed ik 4vwo, nu 4havo. Hierdoor is alles voor mij makkelijker én herhaling. Daardoor zitten mijn cijfers van de toetsweek allemaal tussen een 7 en een 8,4 :]


    You try so hard not trying to try so hard.

    ik heb een 2.2 voor nk, een 4,4 voor sk, een 5.3 voor bio en een 5.6 voor wis. Hoezo, "ik moest echt natuur gaan doen?"


    It's time to be happy again.