• Ik ben helemaal gek op Dr. Martens.
    Deze paren heb ik:
    http://www.cloggs.co.uk/content/ebiz/cloggs/invt/4232/4232_Hot-Pink-Patent.jpg

    http://www.cloggs.co.uk/content/ebiz/cloggs/invt/631/631_1460_m.jpg

    http://3.bp.blogspot.com/_L-8Cfb7F1S4/SGlM8Q921WI/AAAAAAAABgc/_sCwrkZBgZA/s320/aprillesoonspalmer08docs.jpg


    Wat vinden jullie ervan en als je een paar hebt welke?


    behind very angel is a demon

    Heroic schreef:
    (...)
    Als je zo'n geweldig leven hebt, waarom bemoei je je dan met zulke onzinnige dingen als dit?

    Ohja, tuurlijk. Reageer vooral op mij.
    Hun lopen toch te lullen hoe geweldig hun leven is?


    I'd rather go naked than wear fur.

    Temerarious schreef:
    (...)
    Fy.
    Kankerkankerkankerkankerkanker.
    Ooooohmygod, vet erg. Ik zeg wat ik zeggen wil.

    Je zegt wat je wilt?
    Jij hebt zeker nooit iemand of bijna iemand verloren aan die ziekte?
    Zo ja dan zou je moeten weten hoeveel pijn je zo iemand kunt doen.
    Maar ik denk dat je niet degelijk bent om aan anderen mensen hun gevoelens te denken.


    behind very angel is a demon

    Temerarious schreef:
    (...)
    Ik wil jou ook helemaal niet kennen?
    Ik scheld met kanker dus ik heb een kutleven.
    Logiiiiiisch. Not.
    Jij kent mij niet, dus jij weet niks over míjn leven. Mijn leven kan niet beter.

    Je komt wel fucked up over bij mij hoor. ;3
    Ik ken je niet idd, en jij kent mij niet, dus hoe the fuck kan jij dan weten of ik een tumorin m'n hoofd heb of niet ? Haha sukkeltje.


    None but ourselves can free our minds.

    Maggot schreef:
    Ik vind ze vet, maar ze zijn zo duur D:

    Dat is wel waar. Ik koop ze meestal nmet voor een nieuwe collectie binnenkomt. Dan zijn ze het geodkoopst.


    behind very angel is a demon

    Sorry, maar:

    NYC schreef:
    Ik vind ze vreselijk lelijk en dat is nog zachtjes uitgedrukt.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Temerarious schreef:
    (...)
    Ohja, tuurlijk. Reageer vooral op mij.
    Hun lopen toch te lullen hoe geweldig hun leven is?


    Mijn leven is fantastisch. Echt serieus, zelfs een wijf als jij kan mijn leven niet verpesten. Ik sta op met een lach en ik ga slapen met een lach.

    En als ik naar jou kijk, weet je wat ik dan zie? Een arrogant wijf, die stoer doet. Een mens die zijn best doet anderen te kwetsen en daarvan geniet. Een sneu persoon.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    AttackAndKil schreef:
    (...)
    Dat is wel waar. Ik koop ze meestal nmet voor een nieuwe collectie binnenkomt. Dan zijn ze het geodkoopst.

    Nice ;D Ik mag ze niet eens, mam vind ze te "gothic" ¬¬


    Alis volat propriis.

    Mensen stop gewoon met het fitten op elkaar. Lata de één schelden met wat die wil en als het je niet aanstaat laat het gewoon. Mij boeid het niet wie met wat scheld dus laat het gewoon. Het is maar een woord.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Imperfect schreef:
    (...)
    Je komt wel fucked up over bij mij hoor. ;3
    Ik ken je niet idd, en jij kent mij niet, dus hoe the fuck kan jij dan weten of ik een tumorin m'n hoofd heb of niet ? Haha sukkeltje.

    Das kut voor je. Jij begint over mijn kutte leven? Wat niet zo is : )


    I'd rather go naked than wear fur.

    NYC schreef:
    Mensen stop gewoon met het fitten op elkaar. Lata de één schelden met wat die wil en als het je niet aanstaat laat het gewoon. Mij boeid het niet wie met wat scheld dus laat het gewoon. Het is maar een woord.

    Hehe, eindelijk iemand met verstand.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Maggot schreef:
    (...)
    Nice ;D Ik mag ze niet eens, mam vind ze te "gothic" ¬¬

    Ik heb zelfs het oude paar van mijn moeder. met nog van die stalen neuzen) En die zitten heerlijk.


    behind very angel is a demon

    Zetpil schreef:
    (...)

    Mijn leven is fantastisch. Echt serieus, zelfs een wijf als jij kan mijn leven niet verpesten. Ik sta op met een lach en ik ga slapen met een lach.

    En als ik naar jou kijk, weet je wat ik dan zie? Een arrogant wijf, die stoer doet. Een mens die zijn best doet anderen te kwetsen en daarvan geniet. Een sneu persoon.

    Ik ben arrogant ja, ik doe niet stoer, ik ben het, ik kwets anderen ja, ik geniet daar ook van. Sneu ben ik niet. Je kent me wel redelijk goed ja.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Temerarious schreef:
    (...)
    Ik ben arrogant ja, ik doe niet stoer, ik ben het, ik kwets anderen ja, ik geniet daar ook van. Sneu ben ik niet. Je kent me wel redelijk goed ja.

    Als je zo stoer en arrogant wil zijn meisje, zeg dat dan in mijn gezicht. Durf je het dan nog ?


    None but ourselves can free our minds.

    Temerarious schreef:
    (...)
    Ik ben arrogant ja, ik doe niet stoer, ik ben het, ik kwets anderen ja, ik geniet daar ook van. Sneu ben ik niet. Je kent me wel redelijk goed ja.


    Dan geniet jij van heel verkeerde dingen moet ik zeggen. Ben blij dat je zelf toegeeft dat je arrogant bent, heb je tenminste nog een klein beetje zelfkennis.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Temerarious schreef:
    (...)
    Hehe, eindelijk iemand met verstand.

    Het is echt om gek van te worden. Kom op wat boeid het mij nou waarmee iemand scheld? Ik kan dat heus niet veranderen scheld maar mnet wat je wilt. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.