• Halloooo!

    Ik heb het dan toch eindelijk gewaagd en filmde afgelopen zondag mijn eerste YouTube video. Het is een "What's in my Schoolbag?" geworden omdat ik vandaag mijn eerste schooldag op het MBO heb gehad. Het filmpje is eerlijk gezegd niet zo heel goed gefocust, best kort en omdat Engels niet mijn moedertaal is maar spreek ik af en toe wat gebrekkig, ik ga geen shizzle ophangen van 'oh eerste video is altijd slecht, net zoals hoofdstukjes'.
    Ik ben er trots op dat ik mijn filmpje online heb gezet, want dat is toch een beetje spannend!

    Verder wil ik op mijn kanaal voornamelijk lifestyle, mode en reis gerelateerde video's plaatsen.

    Dus, lieve mede Quizletters, vroeg ik me af of jullie eens een kijkje willen nemen bij mijn eerste video!

    What's in my Schoolbag? | Femmsss

    Drop hier onder ook zeker jouw YouTube kanaal en dan ga ik daar eens kijken!

    Kisses, Femke

    De reden waarom ik Engels praat in de video is omdat ik volgende zomer (of in een eerdere vakantie, maar wel in het nieuwe jaar) naar Engeland ga. Voor een week ga ik in mijn eentje (!) naar een campus om meer over de Engelse taal te leren enzovoort. Dan wil ik daar ook gaan vloggen. That's why. Ik dacht ik licht het maar alvast uit voordat er vragen komen, hihi.


    SECOND VIDEO IS NOW UP
    THIRD VIDEO

    [ bericht aangepast op 14 okt 2014 - 13:24 ]


    ' Nyctophilia '

    Leuk gedaan! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Leuk gedaan! (:


    Dankjewelll :]


    ' Nyctophilia '

    Heel leuk gedaan inderdaad. Je Engels is trouwens best goed hoor, was prima te verstaan.

    + We hebben de zelfde rekenwerkboeken. Zwaar zijn ze he?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Archeress schreef:
    Heel leuk gedaan inderdaad. Je Engels is trouwens best goed hoor, was prima te verstaan.

    + We hebben de zelfde rekenwerkboeken. Zwaar zijn ze he?


    Ahw heel fijn om te horen! Gelukkig maar, haha
    En ja, mijn god wat zijn ze zwaar én dik!


    ' Nyctophilia '

    Voor zover ik goed ben in Engels - wat ook ongelofelijk slecht is - had ik de indruk dat jouw Engels erg goed was! Het enige wat ik vond, was dat je een beetje onduidelijk sprak.. Misschien iets te snel, waardoor je woorden te snel wilde uitspreken en het klonk wat sissend. Maar goed, daar kun je aan werken.. Verder was het echt een leuke, goedgemaakte video! Toppie! :]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    Voor zover ik goed ben in Engels - wat ook ongelofelijk slecht is - had ik de indruk dat jouw Engels erg goed was! Het enige wat ik vond, was dat je een beetje onduidelijk sprak.. Misschien iets te snel, waardoor je woorden te snel wilde uitspreken en het klonk wat sissend. Maar goed, daar kun je aan werken.. Verder was het echt een leuke, goedgemaakte video! Toppie! :]


    Dankje! Ja, dat klopt ook. Iets te snel en onduidelijk, fi(r)stofseptember en whisgal (which girl) bijvoorbeeld hahaha. Heel erg bedankt!


    ' Nyctophilia '

    'T is inderdaad nog niet topkwaliteit enz. Maar ik ben er zeker van dat dat nog komt. Gefeliciteerd met je 12 subscribers!!! Zelf ben ik ook van plan om ooit nog eens een youtubechannel te beginnen, maar wie weet...


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ik vind het leuk, ik heb geabboneerd enzo :)

    Één tip: doe rustig aan, je was iets te druk.


    Firm believer of all that is magic

    Ik ga hem zo even bekijken! ;D
    (Mijn laptop weergeeft hem niet --'')


    wat was dit ookalweer

    Je praat iets te snel waardoor het erg gemaakt overkomt, maar ik begrijp het wel. Goed gedaan voor je eerste filmpje! *O*


    Pretty is just a pretty word.

    Eunomia schreef:
    'T is inderdaad nog niet topkwaliteit enz. Maar ik ben er zeker van dat dat nog komt. Gefeliciteerd met je 12 subscribers!!! Zelf ben ik ook van plan om ooit nog eens een youtubechannel te beginnen, maar wie weet...


    Ik ga m'n best zeker doen om het beter te maken! Bedankt! Ik had er eerst al negen (story trailers die ik er af gehaald heb) subscribers, dus met drie erbij ben ik erg blij.
    + Gewoon doen! Dat deed ik ook. Geef me zeker de link door als je eenmaal begonnen bent (:


    ' Nyctophilia '

    Aidan schreef:
    Ik vind het leuk, ik heb geabboneerd enzo :)

    Één tip: doe rustig aan, je was iets te druk.


    Wauw! Heel erg bedankt voor je abonnement! Ik was inderdaad iets te druk, ja. Dat heb ik ook als ik Nederlands praat, dan wil ik iets té enthousiast en té snel datgene vertellen. Nogmaals bedankt (:


    ' Nyctophilia '

    DAWSONS schreef:
    Ik ga hem zo even bekijken! ;D
    (Mijn laptop weergeeft hem niet --'')


    Oh, das apart! Maar heel erg bedankt :]


    ' Nyctophilia '

    Mulleroni schreef:
    Je praat iets te snel waardoor het erg gemaakt overkomt, maar ik begrijp het wel. Goed gedaan voor je eerste filmpje! *O*


    Ik had vlug een script gemaakt van wat ik sowieso wilde vertellen, omdat ik snel ga ratelen en dan foutjes maak. Het was een tip dat ik ergens gelezen had maar in ieder geval heel erg bedankt voor je compliment! :D


    ' Nyctophilia '

    Woopwoop.
    Second video is up!
    Ik praat weer een beetje te snel (nailpolidjes bijvoorbeeld) maar dit was leuk om te doen!
    Én in focus dit keer, maar achtergrond geluiden van de twaalf uurs klok en de school tegenover hahaha!
    Waarschijnlijk film ik deze zondag weer een video, maar dat is nog niet zeker (:
    Feel free to watch (flower)


    ' Nyctophilia '