• Ik heb gedroomd dat ik aan een turnwedstrijd (wtf?) meedeed, en dat ik mijn benen was vergeten te scheren en iedereen lachte m e uit haha.
    Echt vaag.
    Wat hebben jullie gedroomd?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik weet niet meer wat ik gedroomd heb.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    Ik weet niet meer wat ik gedroomd heb.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Ik weet niet meer wat ik gedroomd heb eigenlijk.

    Did you ever dream about me Shireeeeeen ;'3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Fortune schreef:
    Ik weet niet meer wat ik gedroomd heb.

    Maar laatst had ik wel een hele vage dat we met 1/3 van de klas en Yamada Ryosuke en Okamoto Keito [hoekomendiehier?] bij mijn natuurkunde leraar thuis waren. Dat Yamada daar op de megalange oprit had overnacht [gewoon een dekens en kussen neergelegd en daar gaan slapen [o.O?]] En toen had ik opeens iets met Yamada Ryosuke [ya, I wish xd]. ..beetje vaag allemaal xd


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Mirai schreef:
    (...)
    Maar laatst had ik wel een hele vage dat we met 1/3 van de klas en Yamada Ryosuke en Okamoto Keito [hoekomendiehier?] bij mijn natuurkunde leraar thuis waren. Dat Yamada daar op de megalange oprit had overnacht [gewoon een dekens en kussen neergelegd en daar gaan slapen [o.O?]] En toen had ik opeens iets met Yamada Ryosuke [ya, I wish xd]. ..beetje vaag allemaal xd

    Hahahaha! Dat wil ik ook wel eens dromen :3


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wat ik had gedroomd wil je echt niet weten (:
    want.
    het was vaag.
    ._.


    I hope you die :3

    Haha!

    Ik had gedroomt dat ik ontvoert werd door een griezel. En toen bleek dus dat Robert Pattinson ook ontvoert was en we samen in een kamer zaten. Ik kon in mijn droom geen Engels, dus wist ik ook niet wat hij zei. En toen werd ik wakker. Heel weird was dat. :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik had gedroomd dat we een puppie kregen. Dus echt ik word wakker en hoor geblaf en race naar beneden... geen puppie. Ik verdrietig. :(


    "Let them eat cake!"

    Ik weet het niet meer. O:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Improvident schreef:
    Ik weet het niet meer. O:


    Crazy girl...

    Fortune schreef:
    Ik weet niet meer wat ik gedroomd heb.


    I'm a little bit lost without you <3

    Ik heb gedroomd over mijn vriend, maar het was niet zo aangenaam.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Fortune schreef:
    Ik weet niet meer wat ik gedroomd heb.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    whahaa, ik droomde dat ikv verliefd was op Jacob Black en toen gingen we samen rennen in het bos 8D


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ik heb gedroomd over mijn vriend, en dat was een hele leuke droom.:9~
    Geen details van toepassing voor jullie (':


    your eyes are like stars in the night.