• Ik heb gedroomd dat ik aan een turnwedstrijd (wtf?) meedeed, en dat ik mijn benen was vergeten te scheren en iedereen lachte m e uit haha.
    Echt vaag.
    Wat hebben jullie gedroomd?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik droomde dat ik had overgegeven, toen werd ik wakker, omdat ik het vies vond. En toen bleek het geen droom te zijn!oO'


    everything, in time

    hahaha.
    Ik had gedroomd dat ik Mac Donaldclowns ging slaan en dat een lekkere bushaltegozer ernaast stond en me ging helpen, woehoe. ;'D


    Smiling but close to tears.

    Ik had pas een rare droom laatst;o

    Dat mijn beste vriendin ging trouwen met mijn engelse leraar ;o


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Dat de scooter werd gegapt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha, grappige droom :')
    En ik weet het niet.


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik heb gedroomd dat ik mijn examen van latijn had gemaakt, en de helft was vergeten in te vullen.

    Ik heb altijd zo'n soort droom als mijn examenreeks begint, echt vreemd...


    If we had not a soul, music would have created it.

    Hahahahaha omg :'D
    Ik heb gedroomd dat een vriendin van mij en ik ergens waren en dat ze opeens weg moest en ze mij heel veel (twee handen vol) Simple Plan concertbandjes gaf o_o
    Ik helemaal schreeuwen en wegrennen wtf. :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Dat ik vreemdging met de vriend van mijn vriendje. Maar dan niet bepaald in het geheim; ik zoende hem middenin de schoolgangen >.<
    Toen ik wakker werd, was ik wel héél blij dat het een droom was.


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik heb een nachtmerrie gehad - nou ja, nachtmerrie niet echt, want volgens mij lag ik niet eens echt te slapen - en heb de hele nacht wakker gelegen, dus gedroomd heb ik niet.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Haha! Ik had pas een rare droom, ik deed als nederlands meisje mee aan America's next top model?!


    Bill Kaulitz (LL)

    Ik heb gedroomd over mijn crush x'D
    Het was een hele leuke droom ja ;3


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Fortune schreef:
    Ik weet niet meer wat ik gedroomd heb.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik weet iig wel wat ik gedroomd heb, maar dan ben ik de helft weer vergeten ofzo.. Of als ik erover wil vertellen, dan weet ik het niet meer. Superraar! Terwijl ik het daarvoor echt alles weet!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Da's veel te lang geleden om nog te weten. :/


    007

    Ik droomde pas geleden dat m'n Engels leraar hasj had gekregen van You Me At Six (waarbij hij zei dat ze het niet gebruikten, maar gewoon hadden) en toen ging hij in de klas laten zien dat hasj in water op loste.
    lolwut :')


    There are several things that I have been doing wrong.