• Heey hallo allemaal.
    Ik heb een nieuwe storie maar ik weet niet hoe ik een begrafenis moet schrijven.
    http://www.quizlet.nl/stories/17312/i-love-skateboarding-but-what-if-i-meet-ryan-sheckler/ < Dit is hem.

    Dus als jullie tips hebben schrijf ze.
    :X

    Thnx!:)


    ' Nyctophilia '

    Ik weet het al te goed, maar ik kan/wil je helaas niet helpen. Ik heb geen zin om oude herinneringen weer terug op te halen.


    your eyes are like stars in the night.

    I'll tell you.
    Je gaat naar zo'n hoofdgebouwtje in de buurt van de echte begraafplaats waar men bijeenkomt en men naar een speech luistert en met elkaar nog even over de overleden persoon praat. In geval van jongeren is het gebruikelijk dat men een liedje schrijft en gedichten laat horen van vrienden omdat diegene al zo jong de wereld heeft verlaten. Daarna gaat de voorste stoet met bloemen die de kist draagt richting de plaats waar diegene wordt begraven en de rest van de toeschouwers volgen. Voor de kist de grond in gaat is er nog een slotwoord en iedereen kan er rozen neerleggen.
    Daarna gaat men of naar huis, of naar een gebouw - in het geval van mijn overleden klasgenoot - haar hockeyclub om het helemaal af te sluiten met een hapje en een drankje. Er werd ook muziek gemaakt.

    Ik wil je er wel even op wijzen dat de aard van begrafenissen enorm kan verschillen. In de Filippijnen wordt een lichaam in de kist eerst opgebaard in de woonkamer waar men het als een soort feest ziet, dus de bittere tranen wegveegt om een laatste afscheid 'leuk' te maken.
    Er is dus geen vaste handleiding voor een begrafenis. Stem het karakter en eventuele wil van de overleden persoon aan op de begrafenis zelf :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik kan zoiets niet beschrijven, omdat het teveel pijnlijke herinneringen terugbrengt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ascendancy schreef:
    Ik kan zoiets niet beschrijven, omdat het teveel pijnlijke herinneringen terugbrengt.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wel bedankt allemaal dat jullie wel iets schrijven~!

    ik krijg net een pb:

    Haai,
    Ik zal proberen om het een beetje te beschrijven!;)
    Van het begin tot het einde.
    Wat standaard is dan!;)

    Wachten tot iedereen binnen is.
    Dan leest iemand van de kerk iets voor.
    Met z'n allen zingen
    Familielid/vriend leest iets voor.
    Ander familielid/vriend leest iets voor.
    Weer zingen.
    Misschien nog een optreden van iemand. (familie/vriend/bekend persoon)
    iemand van de kerk leest weer iets voor.
    dan gaat de kist naar buiten met daar achter alle nabestaanden. Met muziek op de achtergrond..
    Daarna de rest van de mensen.



    Alsjeblieft! Maak er iets moois van!;)

    xxxxx(L)


    ' Nyctophilia '

    Ascendancy schreef:
    Ik kan zoiets niet beschrijven, omdat het teveel pijnlijke herinneringen terugbrengt.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Poseidon schreef:
    Ik weet het al te goed, maar ik kan/wil je helaas niet helpen. Ik heb geen zin om oude herinneringen weer terug op te halen.