• Ik heb gister Percy Jackson gekeken en het was echt een slap verhaal man :')
    Zo'n soort films moeten verhaallijnen hebben, deze had dat niet en dat is een grote fout. Ze vertellen alleen dat Poseidon, Zeus en nog iemand -De 3 broers- ruzie hadden. Verder leggen ze bijna niks uit :'D
    Ook was de reactie van Percy héél erg zwak op alle monsters (Op zijn vriend de halve geit, dat vogel-beest enzo). Vooral in het begin met dat vrouwtje. Ook werd hij niet verdrietig toen hij dacht dat zijn moeder dood was, wtf? zoiets horen ze dramatisch te maken. Én INEENS kan hij allemaal die monsters verslaan zonder training. .____. Die training hadden ze ook uitgebreider moeten maken.

    Ik vind het echt een slap verhaal. Maar er komt binnenkort nog een film over Goden en de trailer is EPIC.
    De makers van Percy Jackson hebben het verneukt C: En daarbij: In zo'n film horen kinderen geen hoofdrol te hebben.

    Moest ik kwijt D:

    [ bericht aangepast op 21 maart 2010 - 20:45 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Bedoel je The Imaginarium of Dr. Parnassus?

    Ik heb Percy trouwens nog niet gezien : )


    "I shut my eyes in order to see.'

    Moet ik ook nog zien


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    andrew schreef:
    Moet ik ook nog zien


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Ik wil de film zien :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    En mijn papa wil die zo graag zien _O_ ik niet echt, nu zeker niet meer na wat jij hier hebt verteld :')

    De naam Poseidon komt me bekend voor (':


    your eyes are like stars in the night.

    Ik wil hem heel graag zien.
    En het verhaal boeit me eigenlijk nieteens, de hoofdrolspeler eigenlijk wel.:9~:9~

    [ bericht aangepast op 21 maart 2010 - 15:02 ]


    Smiling but close to tears.

    Ik vond die film ook echt slap x) Ze zeiden dat alle Griekse mythes waar waren en niet veel later kwam de Minotaurus Percy aanvallen, terwijl die volgens die verhalen verslagen was door Theseus. Hetzelfde geldt voor Medusa, wiens hoofd door Perseus was afgehakt x')
    Ik heb Grieks gehad, vandaar =P


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik vond het wel een goede film, haha (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik heb hem nog niet gezien ;P
    Sean Bean speelt toch Zeus in die film? :Y)


    Caution first, always.

    Hap schreef:
    Ik vond die film ook echt slap x) Ze zeiden dat alle Griekse mythes waar waren en niet veel later kwam de Minotaurus Percy aanvallen, terwijl die volgens die verhalen verslagen was door Theseus. Hetzelfde geldt voor Medusa, wiens hoofd door Perseus was afgehakt x')
    Ik heb Grieks gehad, vandaar =P

    Ha, dat heb ik ook geleerd bij Geschiedenis :') maar ik heb de film nog niet gezien, maar hoe jij dat hier nu zegt is het alsof niets klopt van de Griekse mythes die er dan in voor kwamen.

    Clairvoyance schreef:
    (...)
    Ha, dat heb ik ook geleerd bij Geschiedenis :') maar ik heb de film nog niet gezien, maar hoe jij dat hier nu zegt is het alsof niets klopt van de Griekse mythes die er dan in voor kwamen.

    Nou ja, óf de mythes kloppen niet, óf de film niet.
    Of al die wezens zijn ineens weer tot leven gekomen :')


    I clicked my heels and wished for you.

    welke film over goden die epic is dan?


    "Let them eat cake!"

    Hap schreef:
    (...)
    Nou ja, óf de mythes kloppen niet, óf de film niet.
    Of al die wezens zijn ineens weer tot leven gekomen :')

    Dan zal het dat laatste wel zijn ;3 jk.
    ik denk eerder de film (':

    Hmm ik vond et wel leuk, Maar over die training heb je wel gelijk ;']


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.