• Hey!
    Ik heb een verhaal geschreven over Alice in Wonderland

    Alice Kingsleigh is 3 jaar oud als haar vader ziek is en niet lang meer te leven heeft. Ze wordt dus geadopteerd door Mr. Brooklynn. Vanaf dat moment gaat ze door het leven als Selena Brooklynn. Ze vergeet haar echte vader en ziet Mr. Brooklynn en zijn vrouw als haar echte ouders. Maar Alice (Selena) heeft elke nacht een droom over Wonderland. Kan ze droom en werkelijkheid gescheiden worden of is er gewoonweg geen onderscheid?


    Zin om het te lezen? --> Lezen
    X

    [ bericht aangepast op 3 april 2010 - 13:37 ]


    A life with love will have some thorns, but a life without love will have no roses

    Je zou meer mensen aantrekken als je er een link bij zet en je vertelt waar het over gaat ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Je zou meer mensen aantrekken als je er een link bij zet en je vertelt waar het over gaat ;)


    Agree.


    TOMADDICT. <3

    Inderdaat :D
    Maar 'k heb 'm gelezen voor zover als je was en hij is awesome :)

    En trouwens, met drie klikjes ben je alsnog bij het verhaal dus zoveel moeite is het niet ^^

    [ bericht aangepast op 3 april 2010 - 10:30 ]


    Blup! 8D

    nerveus schreef:
    Je zou meer mensen aantrekken als je er een link bij zet en je vertelt waar het over gaat ;)

    Ik zal het aanpassen (Y)


    A life with love will have some thorns, but a life without love will have no roses

    Ik vind het te veel lijken op de echte film van Alice in Wonderland. Ik heb dus geen interesse, sorry.


    your eyes are like stars in the night.