• Idee 1
    Wat als je leven geen zin meer heeft, je leven afgepakt is, ze je behandelen als een wild dier. Het leven van *..* word beëindigt door een ontvoering. Ze word weggenomen bij haar familie en vrienden. En door haar ontvoerders naar Duitsland gebracht. Als ze eindelijk ontsnapt komt ze een vriendelijk uitziende vrouw tegen. Haar naam: ‘Simone’. Ze helpt haar weg te komen van de ontvoerders. En neemt haar mee naar haar huis. Daar komt ze twee jongens tegen: Tom en Bill, Het klikt meteen, maar wat als de ontvoerders erachter komen waar ze is? En het leven van Tom en Bill ook in gevaar loopt?


    Idee 2
    Tom en Bill zijn een van de meest gelieve jongens op aarde. Maar wat gebeurd er als ze worden ontvoerd? Een ‘gestoorde’ fan ontvoerd Tom en Bill voor haar eigen dochters verjaardag. Zullen Tom en Bill nog ooit ontsnappen? Of moeten ze hun laatste dagen doorbrengen bij een gestoorde fan?


    Idee 3
    *..* heeft nachts dromen. Dromen over Bill Kaulitz, Dat hij word ontvoerd en mishandeld. Ze verteld het tegen haar beste vriendin *..* in eerste instantie gelooft haar beste vriendin er niets van. Maar wat gebeurd er als haar dromen uitkomen? En Bill word ontvoerd? Zal het *..* en *..* lukken Bill terug te vinden?


    Welk idee?
    Rollen verdelen?
    Titel?


    idee 1: ||||
    Idee 2: ||
    Idee 3: |||

    [ bericht aangepast op 21 maart 2010 - 18:54 ]

    Ikvind ze alledrie leuk ;o
    voorkeur ; idee 3 ;p


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    JolienBitch schreef:
    Ikvind ze alledrie leuk ;o
    voorkeur ; idee 3 ;p


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik vind ze allemaal leuk <3
    Maar, uuh, dan 2 ;P


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Idee 1

    Ik ben geen th fan, maar de eerste verhaallijn spreekt me het meeste aan.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik eis dat je ze allemaal doet! :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Clockwise schreef:
    Ik eis dat je ze allemaal doet! :9~


    haha dat kan ook xD

    Cloudburst schreef:
    Idee 1

    Ik ben geen th fan, maar de eerste verhaallijn spreekt me het meeste aan.


    Smiling but close to tears.

    Ze zijn allemaal wel leuk, maar het eerste idee lijkt me het leukste. (':