• Waar word jij blij van?
    Deel iets positiefs met je mede-Q'ers!
    Het kan een leuk nieuwtje zijn, een feitje, iets wat je vandaag hebt meegemaakt wat leuk was.. het maakt niet uit!

    Good vibes only! ♥



    Ik word er vrolijk van dat de hele eerste pagina van Actieve Topics een latest post heeft van minder dan 24 uur oud. (:

    siriuslyhot schreef:
    Ik word er vrolijk van dat de hele eerste pagina van Actieve Topics een latest post heeft van minder dan 24 uur oud. (:

    +1 :)

    ik word ook heel vrolijk van het idee dat ik morgen mijn online ttrpg groepje weer irl ga zien <3


    because i knew you, i have been changed for good

    ^ Oh leuk! Wat voor rpg speel je?

    Ik word er vrolijk van dat het bijna weekend is en ik kan dan gaan lezen en schrijven.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2022 - 13:40 ]


    ars moriendi

    siriuslyhot schreef:
    Ik word er vrolijk van dat de hele eerste pagina van Actieve Topics een latest post heeft van minder dan 24 uur oud. (:

    Same!

    Mijn twee katten maken me vrolijk als ik bij ze kan zijn, gezien ze bij mijn ouders zijn en niet op mijn studentenkamer, en ik ben weer aan het schrijven. Dat is ook positief. (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik word er blij van dat mijn kind na vijf dagen geen koorts meer heeft en weer wat eet. c;
    En ik wat meer me-time overhoud haha


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik word vrolijk van friends die je niet alleen steunen, maar je ook echt goed begrijpen wat persoonlijke situaties betreft. 🖤 Dankbaar voor deze mensen vandaag!


    ars moriendi

    @Salamanca Zo waardevol 🖤
    @Ringwraith Wat fijn dat je kindje zich weer beter voelt!
    @Plegheton Hoe heten je kitties?
    @Spica Veel plezier alvast morgen!

    Ik word vrolijk van het feit dat ik vanavond een helemaal vrije avond heb en heerlijk ga lezen en schrijven en chillen 🙏🏼

    [ bericht aangepast op 4 nov 2022 - 16:20 ]

    Ringwraith schreef:
    Ik word er blij van dat mijn kind na vijf dagen geen koorts meer heeft en weer wat eet. c;
    En ik wat meer me-time overhoud haha


    oohh goed om te horen!!

    ik word vrolijk van het superzachte dekentje dat gisteren bezorgd is (blush)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    siriuslyhot schreef:
    @Salamanca Zo waardevol 🖤
    @Ringwraith Wat fijn dat je kindje zich weer beter voelt!
    @Plegheton Hoe heten je kitties?
    @Spica Veel plezier alvast morgen!

    Ik word vrolijk van het feit dat ik vanavond een helemaal vrije avond heb en heerlijk ga lezen en schrijven en chillen 🙏🏼

    Loras en Grantaire.

    Wat heerlijk dat je vanavond vrij bent en kan chillen! Weet je al wat je gaat lezen en schrijven?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Salamanca schreef:
    ^ Oh leuk! Wat voor rpg speel je?

    Ik word er vrolijk van dat het bijna weekend is en ik kan dan gaan lezen en schrijven.
    met deze groep vampire: the masquerade. buiten dat speel ik ook nog met een andere groep d&d, en ik wil misschien andere ttrpgs gaan runnen :D

    siriuslyhot; thank you! zal vast goedkomen (flower)

    ook ben ik nu extra vrolijk want buiten dat mijn adventkalender binnenkort wordt bezorgd, heb ik mijn tentamen van afgelopen maandag gehaald (hoera) niet zeker hoe, maar het is gelukt


    because i knew you, i have been changed for good

    Ik ben vrolijk omdat we morgen ons katje uit het asiel gaan halen (blush) en ik word vrolijk van dit topic. En dat het zo meteen weekend is!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ohh ik heb mijn pittig herschreven versie van mijn novelle af, daar word ik ook zeker vrolijk van :333


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Ik word er blij van dat mijn kind na vijf dagen geen koorts meer heeft en weer wat eet. c;
    En ik wat meer me-time overhoud haha


    Ik voel deze ZO.
    Eindelijk na 4 dagen koorts, geen stem meer van de keelpijn én een naar hoestje, is deze eindelijk gezakt en komen er weer wat verstaanbare woorden uit mijn jongste als ze kletst. Daar wordt mama inderdaad heel erg blij van. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik word vrolijk van het kijken van een Harry Potter film of je lezen van een boek
    (vooral Warrior Cats)

    Ik word vrolijk van zo'n goed boek lezen dat je vergeet dat je aan het lezen bent


    SIC | PARVIS | MAGNA