• ik word gestalkt door mijn ex -_-
    al 8 maand lang
    mensen met dezelfde ervaring ??
    ik word er namelijk zot van
    zelfs op quizlet stalkt ze me :s

    [ bericht aangepast op 22 maart 2010 - 0:28 ]

    =(

    ja de mijne heeft het ook is gedaan -_-'
    en k werd er helemaal gek van en toen ben ik een beetje geweldadig geworden en heb ik em op zijn bek geslagen, of dat nu de juiste oplossing is...
    In iedergeval liet hij me toen wel met rust ^^

    Blok hem gewoon. :]


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Dat klinkt best herkenbaar.
    Zit hij bij je op school? Ga dan naar de teamleider. Als dat niet helpt, moet je geweld gebruiken.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Blokkeer en negeer haar. En desnoods begin je tegen der te roepen.

    Als je al normaal hebt geprobeerd het uit te praten. Gewoon geweld gebruiken :X schelden ofzo miss jaagt dat haar weg

    Recht in haar gezicht zeggen wat je d'r van vind?


    "I shut my eyes in order to see.'

    whooo kut! nooit gehad en wil ik liever ook niet sterkte ermee!


    We only can learn to love, by loving.

    Diffuse schreef:
    Blokkeer en negeer haar. En desnoods begin je tegen der te roepen.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    het probleem is lieve mensen allemaal, dat ik alles al geprobeert heb :s
    ook meer kan ik niet doen vermits ik meerderjarig ben en zei minderjarig en ik niet echt de gevangenis in wil, en ik kan toch moeilijk een meisje slagen ? :s
    ik slaag zelf niet eens jongens :s

    Heb ik ook gehad, hij dreigde zelfs met zelfmoord. Als je wilt praten kan je een pb sturen.


    Your make-up is terrible

    Ga alsjeblieft naar de politie daarmee. Ik ben een jaar lang gestalkt geweest door één of andere griet die zei dat ze me ging vermoorden. Uiteindelijk zijn we naar de politie gestapt en nu doet die het niet meer.

    Clairvoyance schreef:
    Ga alsjeblieft naar de politie daarmee. Ik ben een jaar lang gestalkt geweest door één of andere griet die zei dat ze me ging vermoorden. Uiteindelijk zijn we naar de politie gestapt en nu doet die het niet meer.

    helaas doe ik dit al 8 maand lang naar de politie gaan en niets helpt, ze vegen hun voeten eraan en da werkt zo frustrerend :(

    Hoezo zielig ?
    Ga naar de politie ofzo? ;3


    None but ourselves can free our minds.

    BurnThemAll schreef:
    (...)
    helaas doe ik dit al 8 maand lang naar de politie gaan en niets helpt, ze vegen hun voeten eraan en da werkt zo frustrerend :(

    Heb je bewijzen dat ze jou stalkt? Ik bedoel; teksberichten, mails, sms'en of zo ? Want normaal moet de politie wel iets doen als je bewijzen hebt.