• Ik mag namelijk naar MakeBelieve (en nog 2 andere bandjes waar ik de naam niet van weet) in Hedon Zwolle op 2 april! En dat betekend dat ik mijn crush weer ga zien, en hij heeft me een knuffel beloofd! Hehe ;DD

    Maar ik mochts eerst dus niet, want het was te ver en ik had MakeBelieve al 2 keer gezien. Dus mijn ouders vinden het genoeg. Maar nadat ik zei dat ik die dag vrij heb, ik het benzine geld betaal en dat ik gewoon super goed mijn best ga doen voor de pww mocht ik uiteindelijk toch! <3

    Ik ben zooooo heppieee (krul)


    -

    koeeeel!
    ik heb 6 maart MakeBelieve gezien echt geil man =D
    en ik wil ook daar naar Zwolle dinggeval toe omdat ik All Missing Pieces oowk geil vind maar ik ga niet omdat ik al naar Viva Comet wil =D

    maar alvast veel plezier!=D


    T O K I O H O T E L < 3

    Oh, ik ga ze vrijdag trouwens nog zien, ha - ha ;D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Zwolle is bets dichtbij mij. Maar veel plezier!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Heroic schreef:
    Aaah, super leuk!
    Heeel veel plezier!(flower)


    I need you like a heart needs a beat

    Thingies schreef:
    Oh, ik ga ze vrijdag trouwens nog zien, ha - ha ;D

    Nou! Dan zie jij pim weer en ik niet... :'(


    -

    Yay, dan ga ik jou ook weer zien ^_^
    Ze spelen met All Missing Pieces en Make It Count, maar ik ken allebei die bands alleen van naam.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Heroic schreef:
    Aaah, super leuk!
    Heeel veel plezier!(flower)


    Bill Kaulitz (LL)

    Joselyne schreef:
    Yay, dan ga ik jou ook weer zien ^_^
    Ze spelen met All Missing Pieces en Make It Count, maar ik ken allebei die bands alleen van naam.

    Haha ik ook! Najha die zanger van Make It Count voegde me ineens toe op hyves, hij is wel aardig. Maar ik ga dus echt voor MakeBelieve! ;D Ik hoop dat ik die m&g win, want anders is er waarschijnlijk weinig tijd om met hun te praten ):


    -

    BK schreef:
    (...)
    Haha ik ook! Najha die zanger van Make It Count voegde me ineens toe op hyves, hij is wel aardig. Maar ik ga dus echt voor MakeBelieve! ;D Ik hoop dat ik die m&g win, want anders is er waarschijnlijk weinig tijd om met hun te praten ):

    Ik ga ook voor MB, want die andere bands ken ik alleen van naam x'D
    Serieus? Komen ze niet naar de merch dan? Ik ga ook een poging doen voor die m&g, maar ik heb nog geen echt goed idee voor een foto.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Joselyne schreef:
    (...)
    Ik ga ook voor MB, want die andere bands ken ik alleen van naam x'D
    Serieus? Komen ze niet naar de merch dan? Ik ga ook een poging doen voor die m&g, maar ik heb nog geen echt goed idee voor een foto.

    Jawel, ze komen nog naar de merch. Alleen moet ik meteen weg, 't is san nog bijna 2 uur terug rijden.


    -

    BK schreef:
    (...)
    Jawel, ze komen nog naar de merch. Alleen moet ik meteen weg, 't is san nog bijna 2 uur terug rijden.

    Oooooh ik schrok al! Ik blijf daar de hele nacht, dus ik kan zo lang blijven als ik wil haha


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Aaah dat is echt cool :'D

    Ik wil ook! D:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Joselyne schreef:
    (...)
    Oooooh ik schrok al! Ik blijf daar de hele nacht, dus ik kan zo lang blijven als ik wil haha
    Ik heb All missing pieces opgezocht, hun zijn wel goed! O.O


    -

    Cool! Ik kom waarschijnlijk ook, als ik iemadn kan vinden die mee wil :']


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Heroic schreef:
    Aaah, super leuk!
    Heeel veel plezier!(flower)


    Only losers can act the way you do