• OMG ik kwam erachter dat het OMG topic was gestrand bij 65 en nu matcht hij heel mooi met het awesome topic dus ik ben blij.

    (voor de nieuwe mensen, voor elk bericht in dit topic moet je OMG zetten xx)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    OMG een nieuw OMG-topic


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    OMG zo leuk het past echt bij het AT


    Heaven is a place that we all have

    OMG echt he


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    OMG weet je het YAY en WTF topic nog?


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    OMG die was ik helemaal vergeten maar ik ben heel blij met deze hervonden herinnering


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    OMG ik herinner me nog specifiek in het YAY-topic dat je moest letten op dat je geen te negatieve dingen moest posten want dan klonk het raar


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Blubbersok schreef:
    OMG weet je het YAY en WTF topic nog?

    OMG YAY


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Blubbersok schreef:
    OMG ik herinner me nog specifiek in het YAY-topic dat je moest letten op dat je geen te negatieve dingen moest posten want dan klonk het raar

    OMG dat is waar ja, misschien dat het daarom nooit zo succesvol is geworden, OMG is neutraler


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    OMG weten jullie dat ik oprecht heel vaak zinnen irl begin met omigod dus dat dit helemaal niet zo raar leest voor me :')


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    xAwesomeTopicx schreef:
    (...)
    OMG dat is waar ja, misschien dat het daarom nooit zo succesvol is geworden, OMG is neutraler


    OMG dit topic heeft echt bewezen dat je OMG voor elke zin kan zetten en het past


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    xAwesomeTopicx schreef:
    OMG weten jullie dat ik oprecht heel vaak zinnen irl begin met omigod dus dat dit helemaal niet zo raar leest voor me :')


    OMG deed je dat al voor de initiale OMG-topic tijden of is de invloed gewoon zo groot geweest?


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    OMG we hebben trouwens eindelijk gewonnen, dit topic staat terug in de actieve topics


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Blubbersok schreef:
    (...)

    OMG deed je dat al voor de initiale OMG-topic tijden of is de invloed gewoon zo groot geweest?

    OMG het is wel na OMG-topic gekomen hoor, op een gegeven moment zei een vriendin van me altijd omigado en dat ben ik toen ook wel een tijdje hard over gaan nemen hahaha


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Blubbersok schreef:
    OMG we hebben trouwens eindelijk gewonnen, dit topic staat terug in de actieve topics

    OMG wat een goed nieuws


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    OMG vet cool dat dit topic nummer nu met het awesome topic nummer matcht


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen