• Dit word een lang bericht, maar ik moet het echt kwijt, ik heb het gevoel dat niemand me begrijpt en dat niemand het inziet...


    Ik had hier al eens 3 topics geopend over hoe een ex best friend mij nu enorm naar beneden haalt... (voor de gene die het helemaal willen weten: topic 1, topic 2, topic 3) maar ik word nu nog gekker ervan!

    Ik heb ze genegeerd in de hoop dat ze de lol er niet meer van in zagen en zouden stoppen, maar ze gaan nu een maand later nogsteeds door!

    Nogsteeds krijg ik elke week van vrienden van haar wel een paar keer een comment op een foto op Hyves of een krabbel waarin van alles in staat wat neer komt op jij bent dik en lelijk, bedreigingen van vrienden van haar want "blijkbaar" heb ik over hem zitten te roddelen, terwijl ik één keer met een vriendin over hem had zij begon er over, nu zie ik hem ineens heel vaak op het station... Ze spotten me op foto's van hele dikke mensen met t-shirten aan waarop staat "I Beat Anorexia" (wat voor mij nu heel gevoelig ligt aangezien mijn beste vriendin rond kerst is opgenomen in het ziekenhuis met anorexia in de allerergste vorm en dat weten zij) en ze zetten onder foto's bij anderen waar ik mee op de foto sta "-naam van vriend- & varken!" Ik blokeer die mensen op Hyves en verwijder de reacties nadat ik er een print screen van heb gemaakt...

    Ook word ik al sinds het begin van het gezeik elke dag door wel 5 verschillende emailadressen op MSN toegevoegd die ik niet ken, dus ik accepteer ze niet! Zelfs zat er 5 keer een emailadres tussen van één of andere webcamsex site waarbij je je kon opgeven en waarbij de uitnodiging stond dat ik me had opgegeven (wat ik vrijwel zeker weet dat zij voor de "lol" mijn emailadres daar heen heeft gestuurd want ze heeft het altijd over die sites en dat soort dingen)! Ze hebben een heel dik pakket met folders en informatie over overgewicht verzamelt, in een envelop gedaan en mijn adres erop geschreven en door de brievenbus bij mij gedaan (dat weet ik want er zat geen postzegel op en het was hun handschrift). Op school smoezen ze achter me rug om, stampen keihard op de grond en maken van die olifant geluiden als ik hun tegenkom en als we zelf namenlijsten moeten invullen tekenen hun een varkentje achter mijn naam...

    Mijn bff heeft ze er vorige week op aangesproken en ze verdraaide alles, uiteindelijk zei ze dat ze er mee zou ophouden, dat heeft ze ongeveer 4 dagen volgehouden en toen is het vandaag weer begonnen.

    Mijn hele zelfbeeld is naar de kl*te! Het ging een tijd helemaal geweldig maar het is allemaal ingezakt! Ik kan het niet negeren want als je het zo vaak te horen krijgt is het heel moeilijk het niet meer te geloven en ik weet van mezelf dat ik niet de mooiste en de dunste ben, dat ik dikker ben dan een ander! Ik accepteerde het sinds de zomervakantie eindelijk, ik durfde mezelf te zijn en durfde te dragen wat ik het liefst wou dragen. Nu is het weer net als hiervoor alleen nog een stuk erger...

    Ik heb nu (door dit hele gedoe) een stemmetje in me hoofd die het constant blijft herhalen hoe dik en lelijk ik ben... Ik word er helemaal gek van maar wat ik ook doe ik kom er niet vanaf!

    Daarbij heb je mijn ouders nog die al 2 weken lang op mijn lip zitten qua eten. Ik eet volgens hun niet en wat ik eet is niet goed volgens hun... Mijn moeder vraagt constant of ik nog wat wil en ze heeft het constant over anorexia. Mijn vader dwingt me constant om dingen te eten, hij kwam me zelfs donderdag uit school ophalen om mij in de stad helemaal vol te stauwen met van alles en nog wat en daarna ook nog eens verplicht uit eten te moeten! Ik wil het gewoon niet!

    Mijn moeder is er nu helemaal klaar mee en mijn bff ook. Ik moet van ze naar mijn coach maar ik durf niet want dan word het gezeik alleen maar erger! Nu moet ik wel want mijn coach begint ook al dingen af te vragen aangezien ik er blijkbaar de laatste erg moe uit zat maar mijn bff gaat mee want ik durf echt niet alleen. Maar nu verzin ik van alles om er onderuit te komen... Mijn moeder is het zat en wil mijn coach gaan opbellen over dit hele pest gedoe en dat ik daarvan volgens hun niet meer eet...

    Ik wil dat het stopt maar mijn coach kan hier echt niks aan doen! Zodra hun het te weten komen dan word het alleen nog maar erger en erger en dat heb ik mijn bff ook verteld, maar zij zegt dat als ze nog één keer een vinger naar mij uitsteken zij hun poten gaat breken (en als dat gebeurd want dat doet mijn bff ook echt, dan word het alleen nog maar erger en erger...)

    Ik weet het niet meer... =/

    Edit:
    Ik ga alles in word typen vanaf het begin tot nu aan en geef her morgen aan mijn coach met de vraag of ze het zo snel mogelijk wilt lezen... Dat werkt voor mij denk ik beter dan dat ik alles moet vertellen want dan loop ik vast, vergeet ik dingen en kom ik niet uit me woorden...

    Edit 2:
    Ik heb de brief aan mijn coach gegeven en gevraagd of ze hem zo snel mogelijk wou lezen, dat heeft ze gedaan en 's middags kwam ze mij even uit de les halen. Het eerste wat ze zei was: "Ik werd zo boos toen ik het las, het liefste zou ik nu naar ze toe gaan en ze met hun kop tegen de muur smijten!" En geloof me mijn coach is altijd heel aardig en rustig zelfs met ruzies en conflicten en ik heb haar nog nooit zo mee gemaakt!
    Ze vond het echt niet kunnen, ze was zelfs een beetje geschrokken van dit alles en wou vragen of ze de brief naar de vertrouwenspersoon op school mocht brengen zodat zij er ook naar zou kunnen kijken en ik ook met haar zou kunnen praten hoe ik er het beste mee om kan gaan en zodat mijn coach, zij en ik de beste aanpak konden verzinnen, daar heb ik mee ingestemt en morgen brengt ze de brief naar de vertrouwenspersoon op school (het is een hele aardige vrouw want ik ben eens met een vriendin meegeweest). Verder gaat me coach het nog meer in de gaten houden en als er weer wat word gedaan mag ik meteen naar haar toe gaan. Ze vertelde ook dat de school dit niet accepteerde en dat ze een grote kans hebben dat ze geschorst kunnen worden! Verder zei ze dat ze het heel erg laag en stom van ze vond en dat het al niet goed ging met ze op school (ze spijbelen heel veel, komen elke dag anderhalf uur te laat en gaan rond 12 uur weer naar huis, 2 van de 3 werkschouwen die ze tot nu toe hebben gehad zijn ontzettend negatief geweest voor ze en ze doen helemaal niks op school qua werk) en dat ik me zo min mogelijk nog van aan moest trekken want ze vind dat ik een hele lieve en aardige meid ben en dat ik het heel goed doe op school! Er word dus wat aangedaan en het word heel goed in de gaten gehouden vanaf nu! (:

    [ bericht aangepast op 24 maart 2010 - 17:14 ]


    dream, dare, fly!

    PUKKELxDING schreef:
    Luister heel goed oke. Die mensen zijn slecht, echt slecht. Door en door gestoord gewoon. Als ik de baas was had ik ze allang al tegen de muur gezet. Gestoord wordt ik ervan. Mensen die denken dat ze beter zijn dan anderen. Meestal pesten ze omdat ze zelf niet zo een goed zelfvertrouwen hebben. Ze tappen nu dus jouw zelfvertrouwen af en brengen dat in hun eigen ziel.
    Ik stel voor dat je;
    1. Met iemand gaat praten van jeugdzorg. Het is duidelijk dat jouw coach er niets aan kan doen. Iemand van buitenaf kan jou vaak beter helpen met dit soort dingen.
    2. Verzamel alle bedreigingen die je krijgt. Uitprinten, in een map stoppen. Verzamel gegevens van de mensen. En dan hupakee, naar het politiebureau ermee. Dit gedrag moet je niet tolereren.
    3. Ga alsnog hiermee naar de schoolleiding. Misschien houdt het pesten niet op, maar in ieder geval kan de schoolleiding de ouders van de kinderen die dit bij jou op school doen opbellen. Als de ouders zijn ingelicht, kunnen die mensen ook werkelijk gestraft worden.

    In ieder geval, BLIJF NIET STILZITTEN! Ik haat het als ik niet kan helpen bij dit soort problemen. Alsjeblieft, doe er iets aan. Misschien niet voor jezelf, maar voor je bff, voor je moeder, voor mij. Ik word echt ontzettend ongerust en boos van de topics die je telkens opent. Als het kon, had ik allang al op de stoep van hun ouders gestaan en eens een goed gesprek met ze gevoerd.
    Alsjeblieft, doe iets!!!


    Hier sluit ik me bij aan.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ewigkeit schreef:
    (...)

    Hier sluit ik me bij aan.

    Ik ook.
    Je kunt het wel.. (flower)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik kan niets anders meer zeggen dan degenen boven me hebben gedaan, maar alsjbelieft, ga naar de politie. Dit is strafbaar, volgens mij. Al helemaal omdat ze nog echt spullen naar je gestuurd hebben.
    Ik wens jou ontzettend veel sterkte meis, je hebt je bff en je ouders, de school en de politie nog, en ons natuurlijk! Sterkte!(flower)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Inderdaad naar de politie gaan. Als ze je echt bedreigen en spullen sturen is dat strafbaar. En anders kun je ook eens met de directeur van je school praten, als je coach er niets tegen kunt doen. Die mensen verdienen op zijn minst een schorsing. En dat zal het inderdaad erger worden, maar dan moet je dit gewoon wéér melden. Waarschijnlijk worden ze dan wel van school getrapt. Hopelijk begrijpen ze de hint na de schorsing ofzo dan al. Ik denk en hoop voor je dat ze dan wel ophouden! (flower)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Edit:
    Ik ga alles in word typen vanaf het begin tot nu aan en geef her morgen aan mijn coach met de vraag of ze het zo snel mogelijk wilt lezen... Dat werkt voor mij denk ik beter dan dat ik alles moet vertellen want dan loop ik vast, vergeet ik dingen en kom ik niet uit me woorden...


    dream, dare, fly!

    ANNExROCKT schreef:
    Edit:
    Ik ga alles in word typen vanaf het begin tot nu aan en geef her morgen aan mijn coach met de vraag of ze het zo snel mogelijk wilt lezen... Dat werkt voor mij denk ik beter dan dat ik alles moet vertellen want dan loop ik vast, vergeet ik dingen en kom ik niet uit me woorden...

    Goedzo!
    Super verstandig van je. (flower)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Washington schreef:
    1) Ga alsjeblieft TOCH naar die coach. Je bent psychisch al helemaal naar beneden getrokken, erger kan niet. En je hebt iemand nodig waar je alles aan kan vertellen. Natuurlijk heb je ons ook, maar een coach kan je veel beter helpen, en houd je in de gaten.
    2) Probeer niet te veel snacks te eten. Eet gewoon gezonde dingen en af een toe als tussendoortje een stuk fruit. Leg je ouders uit dat je heus wel wilt eten, maar dat dat dan niet allemaal snacks hoeven te zijn.
    3) Misschien kan je ook naar een sportschool gaan? Of word lid van een dansclub, dan beweeg je én heb je kans dat je het leuk vind.
    4) Wees blij met je BFF, en laat haar niet zakken, want je hebt haar nodig.

    En sorry dat ik je verder niet kan helpen.
    (flower)


    En als ze zo doen,zijn ze echt niet beter dan jou. Dat zegt meer iets over hun dan over jou. Pestgedrag is meestal omdat ze zelf zich niet goed in hun vel voelen of omdat ze zich onzeker voelen.

    Zie reacties hierboven al.

    Ik kan op het moment niet veel zinnigs zeggen, want ik weet van mezelf dat er niet veel meer uit zal komen dan pure haat.
    Ja, ik ben erg emotioneel op dit gebied.


    No growth of the heart is ever a waste

    ANNExROCKT schreef:
    Edit:
    Ik ga alles in word typen vanaf het begin tot nu aan en geef her morgen aan mijn coach met de vraag of ze het zo snel mogelijk wilt lezen... Dat werkt voor mij denk ik beter dan dat ik alles moet vertellen want dan loop ik vast, vergeet ik dingen en kom ik niet uit me woorden...
    Precies. En je hebt het ff van je afgeschreven, wat ook opluchtend werkt =]


    Life is hard and then we die

    ANNExROCKT schreef:
    Edit:
    Ik ga alles in word typen vanaf het begin tot nu aan en geef her morgen aan mijn coach met de vraag of ze het zo snel mogelijk wilt lezen... Dat werkt voor mij denk ik beter dan dat ik alles moet vertellen want dan loop ik vast, vergeet ik dingen en kom ik niet uit me woorden...
    Dat vind ik heel goed van je! Zo kun je inderdaad precies vertellen wat je kwijt moet, zonder dat je iets vergeet. Heel goed, ik ben trots op je! Heel veel succes met het aan je coach geven vandaag, en laat ons vooral horen hoe het afgelopen is.

    xx. (flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    Edit 2:
    Ik heb de brief aan mijn coach gegeven en gevraagd of ze hem zo snel mogelijk wou lezen, dat heeft ze gedaan en 's middags kwam ze mij even uit de les halen. Het eerste wat ze zei was: "Ik werd zo boos toen ik het las, het liefste zou ik nu naar ze toe gaan en ze met hun kop tegen de muur smijten!" En geloof me mijn coach is altijd heel aardig en rustig zelfs met ruzies en conflicten en ik heb haar nog nooit zo mee gemaakt!
    Ze vond het echt niet kunnen, ze was zelfs een beetje geschrokken van dit alles en wou vragen of ze de brief naar de vertrouwenspersoon op school mocht brengen zodat zij er ook naar zou kunnen kijken en ik ook met haar zou kunnen praten hoe ik er het beste mee om kan gaan en zodat mijn coach, zij en ik de beste aanpak konden verzinnen, daar heb ik mee ingestemt en morgen brengt ze de brief naar de vertrouwenspersoon op school (het is een hele aardige vrouw want ik ben eens met een vriendin meegeweest). Verder gaat me coach het nog meer in de gaten houden en als er weer wat word gedaan mag ik meteen naar haar toe gaan. Ze vertelde ook dat de school dit niet accepteerde en dat ze een grote kans hebben dat ze geschorst kunnen worden! Verder zei ze dat ze het heel erg laag en stom van ze vond en dat het al niet goed ging met ze op school (ze spijbelen heel veel, komen elke dag anderhalf uur te laat en gaan rond 12 uur weer naar huis, 2 van de 3 werkschouwen die ze tot nu toe hebben gehad zijn ontzettend negatief geweest voor ze en ze doen helemaal niks op school qua werk) en dat ik me zo min mogelijk nog van aan moest trekken want ze vind dat ik een hele lieve en aardige meid ben en dat ik het heel goed doe op school! Er word dus wat aangedaan en het word heel goed in de gaten gehouden vanaf nu! (:

    [ bericht aangepast op 24 maart 2010 - 17:14 ]


    dream, dare, fly!

    ANNExROCKT schreef:
    Edit 2:
    Ik heb de brief aan mijn coach gegeven en gevraagd of ze hem zo snel mogelijk wou lezen, dat heeft ze gedaan en 's middags kwam ze mij even uit de les halen. Het eerste wat ze zei was: "Ik werd zo boos toen ik het las, het liefste zou ik nu naar ze toe gaan en ze met hun kop tegen de muur smijten!" En geloof me mijn coach is altijd heel aardig en rustig zelfs met ruzies en conflicten en ik heb haar nog nooit zo mee gemaakt!
    Ze vond het echt niet kunnen, ze was zelfs een beetje geschrokken van dit alles en wou vragen of ze de brief naar de vertrouwenspersoon op school mocht brengen zodat zij er ook naar zou kunnen kijken en ik ook met haar zou kunnen praten hoe ik er het beste mee om kan gaan en zodat mijn coach, zij en ik de beste aanpak konden verzinnen, daar heb ik mee ingestemt en morgen brengt ze de brief naar de vertrouwenspersoon op school (het is een hele aardige vrouw want ik ben eens met een vriendin meegeweest). Verder gaat me coach het nog meer in de gaten houden en als er weer wat word gedaan mag ik meteen naar haar toe gaan. Ze vertelde ook dat de school dit niet accepteerde en dat ze een grote kans hebben dat ze geschorst kunnen worden! Verder zei ze dat ze het heel erg laag en stom van ze vond en dat het al niet goed ging met ze op school (ze spijbelen heel veel, komen elke dag anderhalf uur te laat en gaan rond 12 uur weer naar huis, 2 van de 3 werkschouwen die ze tot nu toe hebben gehad zijn ontzettend negatief geweest voor ze en ze doen helemaal niks op school qua werk) en dat ik me zo min mogelijk nog van aan moest trekken want ze vind dat ik een hele lieve en aardige meid ben en dat ik het heel goed doe op school! Er word dus wat aangedaan en het word heel goed in de gaten gehouden vanaf nu! (:
    Ik ben super opgelucht nu. Echt waar, je zult zien dat het vanaf nu echt beter gaat worden. Ik ben heel blij dat je zo een coach hebt! Nog heel veel sterkte ermee & ik weet zeker dat het goed komt!


    Life is hard and then we die

    Tweede edit: YES!!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat is echt kut voor je.
    Ik hoop dat die vertrouwenspersoon het kan oplossen en dat die stomme pesters van school gestuurd worden.


    Never run out of reasons to smile...

    Weetje je moet maar zoo denken,, Hun zijn ook niet perfect.. En wat boeit t hoe je van buiten bent,, het is de binnenkant die telt.. Ik ben zoo een meisje,, ik doe geen moeite voor mijn uiterlijk,, ik will dat mensen me leuk vinden om wie ik ben en niet om hoe ik eruit zie =)

    xx