• Ik zit in de examenperiode, -dat verklaart ook waarom ik zo weinig online ben de laatste tijd- en ik ben heel erg onzeker. Ik heb vandaag wel vijf uur geleerd -nu denken jullie dat ik een stuudje ben. & ik kan je wel een beetje gelijk geven, ghehe. (nerd)-, maar ik ben nog steeds heel zenuwachtig enzo. En ik vertelde dat aan mijn moeder, vraagt ze 'Hoe bedoel je?' En dan kwam mijn geniale opmerking, al zeg ik het zelf, hehe.
    TAM TAM TAM..
    Ik zei: 'Naja, ik weet niet meer allemaal wat ik weet, maar ik weet het nog wel allemaal.'
    En stiekem vind ik hem een goede quote, haha.
    Jullie ook geniale opmerkingen gemaakt? c:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Nee.
    Als ik studeer -iets wat ik nu ook zou moeten doen- maak ik altijd domme opmerkingen.
    En ik ga er dan ook altijd dom bij kijken ;'D

    Maar ik vond die van jou wel goed.(krul)


    effort never betrays you

    "Kan je deze ff vasthouden, dan kan ik mn fiets in mijn fietstas doen"
    :D


    I solemnly swear that I am up to no good.

    -plat-


    Great minds think alike.

    Ik zeg alleen rare dingen als ik moe ben. Zoals gister. Ik zei dat mijn beste vriend van 16 eigenlijk 15 is. Ik vergiste me keihard en dat was best beschamend .___.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Geniaal x'D
    Ja k heb ook wel eens van die opmerkingen, al kan k er nu even geen bedenke x']


    Inspiration can hit you any time

    Hehe, ja.
    Ik ging iets vertellen en ik wou zeggen "Een vrouwtje van 98 jaar ..." Maar in plaats van dat versprak ik mij en zei ik "Een vrouwtje van 98 euro ..." Iedereen begon te lachen en ik snapte niet goed waarom maar een paar seconden later viel mijn euro en had ik het door en moest ik dus ook lachen. :Y)

    En zo heb ik nog een hele waslijst met domme opmerkingen! :') Daar ben ik dan weer een krak in, ya know.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.