• En ik dacht dat mijn ouders 'het' niet meer deden. o_________________o

    Betrapt! D;

    AHAHAAH! Eigenlijk vind ik het best wel gerappig!

    mijn broer en ik hebben mijn ouders ook es betrapt die doen "het"heel stil lagen ze in elkaar gestrengeld echt heb nog nachtmerries

    OMG :|.

    Idd goor man :S.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    IEUW!!!!
    Zo erg voor je!!!

    Kem het is gehoord :S
    Op nen zomernacht kon ik ni slape want het was veel te heet.
    Hoorde ik ineens zon geklap (mn pa die op mn ma haar kont sloeg?denk het).En ook veel gehijg :S


    HaveFun!

    Ieuw charme jij :o
    Nja bn ik blij dat ik dat no g niet voorgehad heb :o
    nja alleen, als mn vadr condooms koopt, dn blijven die soms even op de ijskast liggen -dus nog niet gebruikte xD- :S


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Kem het is gehoord :S
    Op nen zomernacht kon ik ni slape want het was veel te heet.
    Hoorde ik ineens zon geklap (mn pa die op mn ma haar kont sloeg?denk het).En ook veel gehijg :S

    Ieuw charme jij:o


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik leef met je mee :'D
    Maar ja, neem nu mijn ouders. Die zeggen iets van: "Niet direct naar boven komen, hé. *veelbetekenende blik*" of "Ja, Elien, je ouders doen 'het' ook nog, hoor! Wat had je dan verwacht?" En dan zit ik daar zo helemaal disgusted :S
    Maar ach… Ze zijn dan wel al wat ouder, maar ze moeten toch ook nog hun pleziertjes hebben, niet? :')
    Omg xD

    xX


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    OMG,
    arme jij,
    Ik heb mijn zus een keer betrapt
    maar je ouders ö
    Awwh,
    Medelijden.

    iell , mag er niet aan denken , maar ik heb al erger meegemaakt : ik heb men nichtje betrapt op *slik* vingeren :|:|

    Trauma is still here..

    btw;
    wat ben ik blij dat mijn ouders apart douchen, nooit samen op vakantie gaan, slaapkamer deur altijd open staat, slaapkastjes zo leeg als de nete zijn, mijn slaapkamer naast die van hun is en altijd tot midden in de nacht wakker leg. xD

    <3

    iell , mag er niet aan denken , maar ik heb al erger meegemaakt : ik heb men nichtje betrapt op *slik* vingeren :|:|

    Trauma is still here..

    Owh, gatver.

    -geeft kind die ik niet ken ook liefde-

    (...)
    Owh, gatver.

    -geeft kind die ik niet ken ook liefde-


    Geeft liefde terug - ;)

    tijdje terug was ik aan het logeren bij 'n vriendin en toen hoorde we opeens hoop gehijg en gekreun
    en ik moest naar de plee lagen haar ouders op de gang "het"te doen die moeder zo stamelend met vuurrode kop oh euh wel euh kind wat doe jij hier oh god hemel

    GATVERDAMMMMMMMME ^^

    Opdegang?


    She is waiting for you, so don't break her heart.